ONKO 2400E NAISELLE HYVÄ PALKKA?
Kommentit (9)
Tietysti ON!
Miettikää esim hoitoalan palkkoja tai kaupan kassoja yms päiväkotitätejä, joissa monet naiset työskenteleen. Mun palkka on 2200e kk ja se on parempi kuin kenenkään tuntemani ystävän
Sitä paitsi " naiselle" hyvä palkka - et kai tarkoita että naiselle riittää samasta työstä pienempi palkka kuin miehelle?
Eli ei hyvä, muttei huonokaan.
Tämä siis tietämättä koulutustasi tai ammattiasi.
Tosiasiat ei muutu sillä, että ei tunnusta niitä tai sillä että hoetaan, ettei sukupuolella saa olla merkitystä palkkauksessa. Hyvä palkka naiselle on eri kuin miehelle - valitettavasti.
Ja 2400 on minusta ihan hyvä palkka. itse saan 3200, mutta olen akateeminen ja työkokemusta alalta on yli 10 v.
Vierailija:
Sitä paitsi " naiselle" hyvä palkka - et kai tarkoita että naiselle riittää samasta työstä pienempi palkka kuin miehelle?
Vierailija:
Tosiasiat ei muutu sillä, että ei tunnusta niitä tai sillä että hoetaan, ettei sukupuolella saa olla merkitystä palkkauksessa. Hyvä palkka naiselle on eri kuin miehelle - valitettavasti.Ja 2400 on minusta ihan hyvä palkka. itse saan 3200, mutta olen akateeminen ja työkokemusta alalta on yli 10 v.
Vierailija:
Tarkoitus olikin ap:lta kysyä, onko HÄN sitä mieltä, että naiselle riittää vähempikin. Milläs ne tosiasiat sitten muuttuvat, jos ei tunnustamalla palkkaeroja ja tekemällä asian hyväksi jotain? Ei ainakaan toteamalla, että " valitettavasti näin on" .
Itsellä palkka 3000 e, mutta vastaavassa toimenkuvassa olevalla miehellä saattaisi olla reippaasti yli tuon. Ja enpä kyllä minäkään ole tuohon asiaan voinut vaikuttaa, kun kerran asia on " yleinen käytäntö" .
palkkani on 3400,-. Työkokemusta 15 v ja ihan kauppaopistosta merkonomi.
Eihän tuosta jää juuuri mitään käteenkään.
riippuu täysin työstä!