Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluvalmistelut, kaikki tekemättä!

Vierailija
23.12.2022 |

Tänään pitäisi sitten tehdä kaikki. No vähän liioittelin, lahjat on onneksi ostettu kolmea lukuunottamatta.

Vähän kyllä stressaa..ehdinkö kaiken..ja jaksanko kaiken. Pitää hankkia ja paketoida nuo kolme lahjaa. Siivota kaaoksessa oleva koti ja pestä ja vaihtaa vuodevaatteet. Tässä on paljon hommaa! Hankkia ja pystyttää joulukuusi. Viedä kummilapsen joululahja ja toinen joulumuistaminen eri paikkaan. Leipoa piparit ja joulutortut. Ostaa jouluruuar. Mitähän vielä...

Joo, olis voinut tehdä aiemminkin mutta en töiden jälkeen jaksanut.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä stressaamaan? Mä teen huomenna muut ruoat paitsi imelletyn perunalaatikon. Sillit ostin valmiina, kinkku sulamassa. Aamulla keittelen porkkanat, lantut, perunat ja punajuuret. Sitten osan noista soseutan ja riisipuurosta laitan porkkanalaatikkoon ja noin klo 15 kaikki uuniin kinkun seuraksi. Tänään Aloittaisin sillä, että kävisin kaupassa niin saa esimerkiksi kinkun ajoissa lämpiämään. Sen jälkeen loppupäivä siivottaisiin lasten kanssa ja koristeltaisiin koti niillä, mitä on. Eiköhän lapset saa joulumieltä ihan riittävästi kun kokevat itsensä hyödyllisiksi ja saavat tehdä omanlaisen joulun.

Meidän joulukuusi tiputti neulaset tiistaina, otin maanantaina sisään sulamaan. Meinasin hernostua, mutta totesin et tänä vuonna ei sit ole kuusta. En jaksa ja mies sanoi että se oli sen aikaa kuin se oli. Lapset olivat iloisia kun kerran koristelivat. Muutama joulutähti on ja muita joulukoristeita. Huomenna tulee pukki ja jättää lahjat tambuuriin.

Vierailija
22/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siivous jouluksi on noin tärkeää? Että imuroi vain ja pese vessa? Sehän on koko siivous siinä, mitä ihmettä muuta ihmiset oikein vielä siivoavat? Mulla on ongelma juuri siinä, että en jaksa siivota lattioita ja vessaa.

Mulla on kaikki tekemättä myös suuta kuin puolet lahjoista on hankittu ja joulukuusi koristeltu. Pitäisi kuitenkin tehdä vielä kaikki muu ja maksaa laskuja jne. Koko päivä töitä edessä siis, en oikein jaksaisi. Yleensä olen tykännyt kaikesta, esim lahjojen paketoinnista, mutta tänä vuonna en millään saa aikaiseksi aloittaa. Ei ole joulumieltäkään ja pteini on kroonisesti vihainen ja parisuhde on ihan mennyttä ja huono, etåinen ilmapiiri kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni, kuusi ostettu ja pystytetty, kaikkien petivaatteet ja pyyhkeet pesty ja vaihdettu, ruokakaupassa käyty, kummilapsen lahja toinitettu, pipareita ja torttuja paistettu valmistaikinasta, oma piparitaikina tehty tekeytymään huomiseksi, kitia siivittu. Vessat utää vielä pestä ja sit saa koput olla. Huomenna vain syödään ja ollaan. Hyvää joulua kaikille! Ap