Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalloinen omistushalu

Vierailija
22.12.2022 |

Tilanne on sellanen, että tutustuin netissä mieheen, tavattiin ja sellasta mutta itsellä ei herännyt kaveruutta kummempia tuntemuksia. Häntä olisi parisuhde kiinnostanut. Läheisiksi olemme kuitenkin ajan myötä tulleet ja huomaan olevani älyttömän mustasukkainen kaikesta hänen kanssakäymisestään naiskavereidensa kanssa. Jostain syystä pelottaa aivan hitosti, että hän jossain vaiheessa löytää jonkun kultsin kainaloon ja tämä meidän läheinen ystävyys muuttuu väkisinkin. Tämä tuntuu aivan sairaalta miten pakkomielteisesti asia vaivaa minua, mitä tällekin voi tehdä? Itsestä taas tuntuu siltä, etten halua parisuhdetta ollenkaan, ehkä roikun liikaa tässä miehessä ja hän on eräänlainen parisuhteen korvike. Pitäisikö välit vaan viilentää ja näin puskea häntä enemmän kumppanin etsintään ja sitten itse kärvistelen miten kärvistelen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika jätä se

Vierailija
2/5 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Tota kutsutaan rakkaus addiktioksi. Et niinkään halua seurustella haet pelkkää tunnetta. Googlaa love addiction. Poista miehen tiedot puhelimesta ja somesta. Koita normalisoida kavereiden näkemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Love addiction is a condition that causes a person to develop an unhealthy and obsessive fixation with a love interest."

Mutta en koe että mies olisi mitenkään minun "love interest" enkä ole häneen rakastunut, vaan läheinen ystävä? ap

Vierailija
4/5 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Love addiction is a condition that causes a person to develop an unhealthy and obsessive fixation with a love interest."

Mutta en koe että mies olisi mitenkään minun "love interest" enkä ole häneen rakastunut, vaan läheinen ystävä? ap

Sulla on pakkomielle siihen mieheen= vahva tunne

Vierailija
5/5 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli välien katkaisu olisi paras ratkaisu huolimatta siitä, että pidämme kummatkin toisiamme erittäin tärkeinä toisillemme? Vaikkakin musta tuntuu että hänellä on terveempi suhtautuminen tähän asiaan, enkä usko että enää mitään parisuhdehaaveitakaan elättelee. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän