Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto

Pohtiva
22.12.2022 |

Tuli kysymys mieleen, otan mielelläni mieheltä suihin, nyt viime aikoina ihan loppuun asti (sitä en ole ennen uskaltautunut tekemään). Mutta valutan mällit miehen vatsalle, en voi niellä. Hieman yökkäyttääkin siinä loppuvaiheessa, koitan olla tekemättä siitä numeroa.

Haittaako tämä miehiä kuinka paljon? Oma mies tuntuu melko tyytyväiseltä kuitenkin. Mutta pelkään, että jos kysyn asiasta, hän alkaa kiinnittää siihen huomiota mitä ei ehkä ole ennen tehnyt. Enkä yökkää mitenkään äänekkäästi, koitan peittää sen mahdollisimman hyvin. Eikä se siis minua haittaa.

Haittaako tämä? Vai murehdinko turhia? Yökkäyttääkö muita? (olen aina ollut herkkä yökkäämään, esim hampaiden pesu on välillä hankalaa)

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuole., syväkurkuta ja anna äänten kuulua. Kuolan tulee valua. Niele spermat. Kokemuksesta tiedän, että miehet pitävät ja liukastetta riittää muihinkin touhuihin.

Vierailija
2/33 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan itseäni ei juurikaan haittaa. Jotkut naiset ovat nielleet ja toisilla on ollut tapana ottaa lasti suuhun ja käydä sitten sylkemässä se pois. Ja jos pidempi tauko saattaa tulla sen verran tavaraa, että valuu muutenkin pitkin suupieliä ja kalua. Pääasia että eivät ole lopettaneet imemistä liian aikaisin vaan jatkaneet sitä koko laukeamisen ajan. Se että jos koitetaan laukeamisetkellä ohjata sperma jonnekin sivuun suusta aiheuttaa hiukan vaillinaisen tunteen. Vähän niin kuin olisi jääny laukeamisesta huolimatta kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yököttää myös, oksennusrefleksi ollut aina tosi herkässä. Pari kertaa olen loppuun asti ottanut mutta siinä saa jo tosissaan skarpata ettei oksennus lennä ja vessaan pitäisi mahdollisimman pian päästä suuta huuhtomaan. Onneksi mies ainakin väittää ymmärtävänsä... On nähnyt jokusen kerran kun oksennan flunssaisena pelkän yskän takia niin tietää että tämä ei ole mikään tekosyy.

Vierailija
4/33 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä nieli ja nyxä on valuttaja.. ei suurta merkitystä mun mielestä. Kunhan lutkuttaa loppuun eikä lopeta heti kesken, ei sillä niin väliä mihin mällit menee. Jos on pystyasennossa niin että mällit valuu suupielistä vaikka rinnoille niin onhan sekin aika kuuman näköistä toisaalta :D

Vierailija
5/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä toisten limoja ole mikään pakko ottaa suuhun!

Vierailija
6/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikä sinun ole mikään pakko ketään edes koskettaa!

Vierailija
7/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eikä sinun ole mikään pakko ketään edes koskettaa!

Kosketus on vähän eri juttu kuin sperman nieleminen!! Jos nieleminen ei onnistu, se on ihan ok!

Vierailija
8/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yökin aina kun annan vaimolle suuseksiä. Kaikkea nesteitä siinäkin vaihtuu.

Miten muuten vaimo tajuaisi miten kuvottava sen pillu on?

Vierailija
9/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en anna mieheni koskea suullaan alapäähäni.

Vierailija
10/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en anna mieheni koskea suullaan alapäähäni.

Tämä on ainoa ja paras ratkaisu. Hyvin oivallettu.

Vierailija
11/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko vika sinussa vai universumissa

Vierailija
12/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi? Mitä vikaa tuossa on missään?

Vierailija
13/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin maapallolla on naisia ja toisekseen kuka valitsi vaimosi?

Vierailija
14/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on miehet, joille loppuun saakka viety suihinotto ei ole niitä ykköskorin juttuja seksissä. Nieleminen ei sinänsä ole itseisarvo, mutta sekunnit laukeamisen jälkeen mielummin suussa kuin ulkopuolella. Kovan paineen latinki varmaan ampuu nieluun asti, joten ymmärrettävää, että joillekin naisille tästä reaktio tulee. Ja kaman makukin vaihtelee. Oma preferenssi kyllä on, että niellään ja kunnon jälkipito suussa. Mutta ei kyllä kynnyskysymys.

Vierailija
15/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin maapallolla on naisia ja toisekseen kuka valitsi vaimosi?

Sulla voi olla vähän vaikeuksia hahmottaa kokonaisuuksia. Vinkki, lue ketjun avaus uudestaan.

Vierailija
16/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Kaikenmaailman neropatteja. Tuossa vaimo kommentissa kaikki kolme lausetta pielessä. Parempi kun antas vaimonsa kenkää.

Vierailija
17/33 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä suihinotto alkaa kunnolla silloin kun mies tulee, ja kestää mielellään siihen asti että nykiminen ja sätkiminen loppuu. Aivan sama nieleekö vai sotkeeko. Laittaa vaikka kortsun päälle jos on oikein cum hater. Enemmän vituttaa keskeytetty suikkari, kuin se että ei saa paljaalla. Tosin kortsun pää tuossa touhussa saattaa venähtää lopuksi sen verran että nieluun sekin yltää yökkäyttämään.

Vierailija
18/33 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä mihin lasti lopulta päätyy. Jos haluaa lopuksi saada sen pois suustaan, yksi siisti menetelmä olisi sylkeä se talouspaperiin. Pääasia, että haluaa ottaa suuhun.

On upeaa katsella, kun oma vehje seisoo kuin rautakanki ja vaimo palvelee sitä suullaan. Rakkauden tunne häntä kohtaan on silloin erityisen voimakas.

Vierailija
19/33 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sylkeminen tekee hommasta saavana osapuolena ikävän. Hyi spermaa hyi yök - asenteella vessaan juokseminen johtaa siihen, että en anna naisen ottaa suihin. Sama kun taivastelisin ja yökkisin nuollessani joka hetki. Mut hei, naiset vaatii sitä puoli tuntia ja sitten laukeavat. Miesten imeminen laukeamiseen saakka vie huomattavasti vähemmän.

Vierailija
20/33 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli naiset eivät tarvitse suuseksiä? Jos itse juoksisi yökkien jokaisen nuolaisun jälkeen veskiin kun vaginaa tai persettä nuolee, niin miltähän naisesta tuntuisi? Naiset, syväkurkutatte ja kuolaatte ja nielette, ei se tapa. Se puolituntia todella naista nuollessa kieli vereslihalla ei ole teistä huono asia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä