ILTALEHTI Pelkästään Husin alueella kymmeniä kannabispsykoosiin joutuneita joka viikko - hurjia seurauksia
Miksi jotkut vielä haluaa että tuo hulluruoho laillisestaan!?!?!?!
Alkoa vaarattomampi my ass. Montako tunnette jotka ovat joutuneet viinapsykoosiin??
Ja voisitteko pössyttelijät olla ilmiantamatta, kiitos.
https://www.iltalehti.fi/mielijamasennus/a/ff7ab64a-8df0-4284-b77f-d0e7…
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Mutmutmutku sehän on täysin harmiton päihde ja parantaa jopa kaikki sairaudet!
Ja sitten alkoi taas kannabiksen vastustajille niin yleinen lapsellisuus.
Ap ei selvästi ole kuullut juoppohulludesta eli delirium tremensistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksella on kymmeniä muita haittoja sen lisäksi, että se aiheuttaa psykooseja. Ottakaa asioista selvää ennen kuin sorrutte päihdekokeiluihin. Hyvään elämään ei tarvita pään sekoittamista huumeilla.
Mieto kannabispäihtymys vastaa muutamaa viinilasillista. Niin hurjaa se on.
Kannattaako sellaisen takia ottaa riski mielensä ja ruumiinsa tuhoutumisesta? Mikä siihen nupin sekoittamiseen ajaa?
Mieto päihtymys satunnaisesti elvyttää kehoa ja mieltä. Kannabis on osoittautunut hyvin vähähaittaiseksi jopa todella runsaassa päivittäiskäytössäkin, joten satunnainen ja vähäinen käyttö on vieläkin vähemmän haitallista.
En ole törmännyt minkäänlaiseen näyttöön siitä, että ihminen tarvitsisi päihtymistä joihinkin elpymyksiin. Jos siltä tuntuu, kannattaa alkaa ratkoa elämänsä ongelmia aivan muilla tavoin.
Ajattelet, että muutama viinilasillinen satunnaisesti on ongelmien pakenemista?
Kuinka paljon niitä on suhteessa apteekista myytäviin synteettisiin lääkkeisiin? Kaikilla lääkeaineilla on haittoja.
Vaikea sanoa. Haittoja ei ole uutisoitu, vaikka lääkekäyttäjiä on miljoonia.
Näin tieteellistä on laillistajien tiedon taso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksella on kymmeniä muita haittoja sen lisäksi, että se aiheuttaa psykooseja. Ottakaa asioista selvää ennen kuin sorrutte päihdekokeiluihin. Hyvään elämään ei tarvita pään sekoittamista huumeilla.
Kannattaako sellaisen takia ottaa riski mielensä ja ruumiinsa tuhoutumisesta? Mikä siihen nupin sekoittamiseen ajaa?
Mieto päihtymys satunnaisesti elvyttää kehoa ja mieltä. Kannabis on osoittautunut hyvin vähähaittaiseksi jopa todella runsaassa päivittäiskäytössäkin, joten satunnainen ja vähäinen käyttö on vieläkin vähemmän haitallista.
En ole törmännyt minkäänlaiseen näyttöön siitä, että ihminen tarvitsisi päihtymistä joihinkin elpymyksiin.
Suurin osa ihmisistä kuitenkin käyttää erilaisia päihteitä. Absolutismisi ei tee sinustakaan parempaa ihmistä. Ja sinähän narkkaat omaa erinomaisuuttasi (eli oikeasti vain pelkkää keskinkertaisuuttasi) vauva-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon niitä on suhteessa apteekista myytäviin synteettisiin lääkkeisiin? Kaikilla lääkeaineilla on haittoja.
Vaikea sanoa. Haittoja ei ole uutisoitu, vaikka lääkekäyttäjiä on miljoonia.
Näin tieteellistä on laillistajien tiedon taso!
Jos kannabiksen lääkekäytön haittoja ei ole uutisoitu, niin niitä ei taida kauheasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Yrttimies on varoittava esimerkki aivonsa tuhonneesta kannabiszombiesta. Joka päivä tällä palstalla.
Tämä. Tyyppi on muuttanut mun käsityksen kannabiksesta varovaisen myönteisestä siihen että juu en koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi haitallisen huumausaineen sokea ylistäminen ja haittojen vähättely, siksi että itse on tosiasiassa huumeriippuvainen jolla on kova hinku saada tämäkin päihde lailliseksi, ei ole yhtään lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli mukava ja aivan täyspäinen kaveri ennen psykoosia, mutta sairastumisen jälkeen oli sekaisin kuin seinäkello ja puheet aivan sekopäisiä.
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustajan poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi haitallisen huumausaineen sokea ylistäminen ja haittojen vähättely, siksi että itse on tosiasiassa huumeriippuvainen jolla on kova hinku saada tämäkin päihde lailliseksi, ei ole yhtään lapsellista.
Ei ole minun vikani, että kannabis on hyvin vähähaittainen aine jopa todella runsaassakin käytössä eli siis lääkekäytössä. Eikä sekään, että alkoholi solumyrkkynä tuhoaa eniten aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmännyt minkäänlaiseen näyttöön siitä, että ihminen tarvitsisi päihtymistä joihinkin elpymyksiin. Jos siltä tuntuu, kannattaa alkaa ratkoa elämänsä ongelmia aivan muilla tavoin.
Yhden lasillisen joskus harvoin voi ehkä länsimaisessa kulttuurissa ymmärtää osana gastronomista kokemusta. Tarvetta kitata muutamaa en ymmärrä.
Britannialaisen GW Pharmaneuticals -lääkeyhtiön kokeessa kannabidiolia sisältänyttä lääkettä verrattiin lumelääkkeeseen 88 potilaalla, joille antipsykoottisista lääkkeistä ei ollut ollut apua. Vertailuryhmistä toinen sai antipsykoottisen lääkityksen lisäksi kannabislääkettä ja toinen lumelääkettä. Kannabislääke osoittautui selvästi tehokkaammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden lasillisen joskus harvoin voi ehkä länsimaisessa kulttuurissa ymmärtää osana gastronomista kokemusta. Tarvetta kitata muutamaa en ymmärrä.
Muutama lasillinen (2 - 3) hyvässä seurassa ja hyvän ruoan kanssa. Älä huoli, et ymmärrä paljon muutakaan.
Tämä. Joskus nämä asiat on sanottava suoraan.
Ihmisten kannattaisi katsoa Portugalia ja vaikka Kanadaa tässä huumeasiassa. Portugalissa on kaikki huumeet dekriminalisoitu ja huumekuolleisuus on Euroopan pienimpiä. Ne rahat mitkä ennen käytettiin huumerikollisuuden kitkemiseen ruvettiin käyttämään päihdepalveluihin ja tulokset ovat olleet vain positiivisia. Samoin Kanadassa dekriminalisoitiin kannabis, eikä kannabiksen kulutus ole noussut lainkaan verrattuna siihen mitä se ennen oli.
Ja taukki ilmeisesti kuvittelee, että nykytilanteessa sitä kannabista on jotenkin vaikea saada tai että se kielto jotenkin sitä estää saamaasta tai käyttämästä?
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Joskus nämä asiat on sanottava suoraan.
Ja huumevalistus maassamme syntyi kun marginaaliseen uskonlahkoon kuuluva ja mielenterveysongelmainen alkoholisti pahoinpiteli lapsensa mielisairaaksi ja syytti kannabista kaikesta. Joskus nämä asiat on sanottava suoraan.
Kannabiksesta on helppo siirtyä koviin huumeisiin jos niitä samalta myyjältä saa. Moni pettyy kannabikseen koska se on alkoholiin verrattuna hyvin mieto aine, ja jos siltä odottaa huumeena enemmän "potkua" kuin alkoholilta, siinä kyllä pettyy suuresti. Kuitenkaan suurin osa kannabiksen kokeilijoista ja käyttäjistä ei koskaan kokeile muitakin laittomia aineita, vaikka niitä sama myyjä myisikin.
Alkoholi on paras kova huume ihmisten tyhmentämiseen, orjuuttamiseen ja ryöstämiseen laillisesti. On halpaa tuottaa ja aiheuttaa hyvin voimakkaan riippuvuuden, ja koska solumyrkkynä tuhoaa aivoja, pitää myös ihmiset tyhminä.