Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako rasiaa Juhlapöydän konvehteja olette jo paketoineet?

Vierailija
22.12.2022 |

Laitatteko hämäyksen vuoksi erikokoiseen pakettiin, ettei saaja heti arvaa mitoista?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juntimpaa kuin ostaa lahjaksi sukulaisille toinen toisilleen jotain fakin Pandan konvehteja. Sain joskus viisi pakettia lahjaksi!! Vaikka olen suklaan ystävä niin joku raja sentään.

Vierailija
22/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden Pandan konvehtirasian olen käärinyt joululahjaksi, koetin keksiä muita suklaita ja karkkeja lisäksi, esim. pikkupaketti After Eight suklaita, toinen paketti Fazermint suklaita, jne.

Tässä joulun alla olen yhden Panda konvehtirasian suklaat syönyt, lisäksi pari pakettia Fazerin konvehteja, yksi pikkupaketti Aftereita ja pari rasiaa muita suklaita. Kaipa sitä jotain herkkuja joululahjaksikin tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta sitä suklaata. Ostin parempaa suklaata. 4 rasiaa

Vierailija
24/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko juntimpaa kuin ostaa lahjaksi sukulaisille toinen toisilleen jotain fakin Pandan konvehteja. Sain joskus viisi pakettia lahjaksi!! Vaikka olen suklaan ystävä niin joku raja sentään.

Samat Pandan konvehtirasiat toisilleen lahjaksi :D

Vierailija
25/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sitten on aattona mukava hypistellä ja arvuutella mitä sieltä paketista mahtaa löytyä kun jo pelkästä paketin muodosta näkee jo viiden metrin päästä mitä siinä on.

Vierailija
26/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laittaa sanomalehteä paketin sisään niin ei heti arvaa että Juhlapöydän blaahvehteja

Vierailija
27/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. En anna niitä lahjaksi.

Hyvää joulua, minä!

Vierailija
28/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Repesin :D

Vierailija
29/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ulkosuomalaisena olen onnistunut pysymään erossa näistä jo vuosikymmenen eikä ole ikävä!

Vierailija
30/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta osti 3 rasiaa, yksikään ei ole lahjaksi, miesystäväni syö ne lomansa aikana

Vierailija
31/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Sitten on aattona mukava hypistellä ja arvuutella mitä sieltä paketista mahtaa löytyä kun jo pelkästä paketin muodosta näkee jo viiden metrin päästä mitä siinä on.

Voisihan siinä olla jännityksen aihetta että mikä päiväys sinun paketissa on, ja jos on jotain tuotantoeräkoodeja, minkä koodin sinä sait :P

Vierailija
32/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ne vatkata täytteeksi johonkin vaikka kotijäätelöön.

Vierailija
33/34 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ostettu suklaata.

Vierailija
34/34 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään.