Montako rasiaa Juhlapöydän konvehteja olette jo paketoineet?
Laitatteko hämäyksen vuoksi erikokoiseen pakettiin, ettei saaja heti arvaa mitoista?
Kommentit (34)
Yhden Pandan konvehtirasian olen käärinyt joululahjaksi, koetin keksiä muita suklaita ja karkkeja lisäksi, esim. pikkupaketti After Eight suklaita, toinen paketti Fazermint suklaita, jne.
Tässä joulun alla olen yhden Panda konvehtirasian suklaat syönyt, lisäksi pari pakettia Fazerin konvehteja, yksi pikkupaketti Aftereita ja pari rasiaa muita suklaita. Kaipa sitä jotain herkkuja joululahjaksikin tulee.
En osta sitä suklaata. Ostin parempaa suklaata. 4 rasiaa
Vierailija kirjoitti:
Onko juntimpaa kuin ostaa lahjaksi sukulaisille toinen toisilleen jotain fakin Pandan konvehteja. Sain joskus viisi pakettia lahjaksi!! Vaikka olen suklaan ystävä niin joku raja sentään.
Samat Pandan konvehtirasiat toisilleen lahjaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko juntimpaa kuin ostaa lahjaksi sukulaisille toinen toisilleen jotain fakin Pandan konvehteja. Sain joskus viisi pakettia lahjaksi!! Vaikka olen suklaan ystävä niin joku raja sentään.
Juuri näin. Sitten on aattona mukava hypistellä ja arvuutella mitä sieltä paketista mahtaa löytyä kun jo pelkästä paketin muodosta näkee jo viiden metrin päästä mitä siinä on.
Voi laittaa sanomalehteä paketin sisään niin ei heti arvaa että Juhlapöydän blaahvehteja
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. En anna niitä lahjaksi.
Hyvää joulua, minä!
Vierailija kirjoitti:
Repesin :D
Näin ulkosuomalaisena olen onnistunut pysymään erossa näistä jo vuosikymmenen eikä ole ikävä!
Tokmannilta osti 3 rasiaa, yksikään ei ole lahjaksi, miesystäväni syö ne lomansa aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sitten on aattona mukava hypistellä ja arvuutella mitä sieltä paketista mahtaa löytyä kun jo pelkästä paketin muodosta näkee jo viiden metrin päästä mitä siinä on.
Voisihan siinä olla jännityksen aihetta että mikä päiväys sinun paketissa on, ja jos on jotain tuotantoeräkoodeja, minkä koodin sinä sait :P
Voisiko ne vatkata täytteeksi johonkin vaikka kotijäätelöön.