Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISTEN viimeinen " pino"

13.11.2006 |

Avaan nyt periaatteesta " pinon" ihan vain vaikka onnitellakseni Lalaata, joka oli toiseksi viimeinen pinoutuja ja sain eilen illalla iiison tytön! ONNEA!

Mulla olis lähtö nyt käynnistykseen ja kuinka ollakaan, supistukset alkoivat klo 4 viime yönä kymmenen minuutin välein, jota ovat edelleenkin. Eli: käypi varmaan nyt sitten niin, että koska synnytys on käynnistynyt jollain tasolla itsekseen, niin passittavat mut kontrollin jälkeen varmaan kotiin... EI olis mikään ihme. Täällä voin sitten jutella itsekseni vielä päivätolkulla. Meinaan kyllä ottaa aktivistin otteet ja köyttää itseni kettingillä kiinni Kättärille, eli en suostu tulemaan enää takaisin.

Kiukkua keräillen...

Mutteri vihoviimeisenä ja lupauksensa tämän viikon pinon avaamisesta toteuttaneena 41+6

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnolla olen seurannut teidän ja marraskuisten pinoa että mitä itsellä vielä odotettavissa kun itse nuissa joulukuisissa :)

Toivottavasti saat jo nyytin kainaloon tänään :)

RauPotar ja toukka 36+2

Vierailija
2/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan sitten vauva puolelle tämän pitkän sinnittelyt jälkeen..

Wades & Natika tasan 4 vkoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon suppareita Mutterille tälle päivälle! Jonkun on aina oltava viimeinen ja pian sinäkin saat nyytin käsivarsillesi. :)

Tulethan tännekin kertomaan kumpi tuli sitten, kun tiedät. :)

- Jolanda + koukkis rv 26+2

Vierailija
4/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille syntyi suloinen tyttövauva 1.11. klo 12.37. Mittaa neidillä oli 50 cm ja painoa 3215g, pipo 35 cm. Viikkoja minulla oli tuolloin kasassa tasan 42 ja synnytys olisi käynnistetty samaisena aamuna mutta lähti kuin lähtikin itestään käyntiin edellispäivänä limatulpan menolla ja supistuksilla... :) Illalla sitten supistukset tihenivät ja sairaalassa olimme puoli kaks yöllä, HIRVEÄSSÄ lumimyräkässä ajoimme sairaalaan! Oli Pyryn päivä ja kyllä pyrytti... :) Aamupäivällä vasta alkoi toden teolla tapahtua, lapsivedet menivät ja alettiin tilailla puudutteita kun olo oli niin tukala. Lääkäri tuli tutkimaan ja totesi lapsen olevan kasvotarjonnassa->keisarinleikkaukseen... Säikähdin mutta miehen ja kätilön ihanalla tuella selvisin leikkauspöydälle. N. tunnin verran jouduimme odottelemaan leikkaussalin vapautumista, elämäni hirvein tunti kun kivut olivat aivan kamalat ja lääkkeitä ei enää voinut antaa. Leikkaus tehtiin spinaalipuudutuksessa eli sain olla hereillä koko ajan ja nähdä tytön heti syntymän jälkeen. Mieskin pääsi mukaan... kyseessä siis ei ollut hätäsektio kun huomasivat tilanteen niin ajoissa. Neljäntenä päivänä leikkauksesta pääsimme kotiin ja toipuminen on ollut nopeaa. Tyttö on ihana ja olen niin onnellinen etten voi sitä edes sanoiksi pukea... :)))))

Onnea muillekin vauvautuneille, eipä taida lokakuisia enää juurikaan olla...?

-Late ja tyttövaavi 12 vrk-