Paljonko saat palkkaa kuukaudessa?
Kommentit (58)
3050 brutto ja jotain päälle 2100 siitä jää käteen.
1250 € käteen ! Ei hurraita huudella!
Syys-huhtikuut noin 3000e/kk brutto. Touko-elokuut 2500ekk brutto.
Hämmästyttävään kuinka kovauloista väkeä palstalla on.
Reilun 5 000 euron kk-palkalla (brutto) ollaan kovatuloisimmassa kymmenyksessä.
Täällä suurin osa tienaa yli tuon, ja alle 3 000 euron palkka on harvinaisuus.
Silti keskusteluista voisi päätellä että palstalla on paljon köyhää ja kouluttamatonta väkeä. Erikoinen juttu.
Brutto on aika tarkkaan 3 000 euroa/kk.
Pääomatuloja saan n. 20 000 euroa/vuosi. Tällä hetkellä uudelleensijoitan kaiken, koska suunnitelmanani on siirtyä päivätöistä muun toiminnan pariin ennen kuin täytän 50.
Mies, 40+
Eiköhän tähän ketjuun vastaile he joille raha on tärkeää.
Eli enemmän ne tulot kiinnostavat hyvätuloisia.
Tähän mennessä vastanneiden (mukana kaikki 30 jotka kertoivat bruttotulonsa) keskiarvo on 5263 eur/kk.
Huomaahan sen keskusteluiden tasostakin että palsta on maamme eliitin kokoontumispaikka :D
Vain 10% vastaajista tienaa alle kolme tonnia/kk.
Vierailija kirjoitti:
Peruspalkka 3150eur, sh. Vuorolisiä vaihdellen. Teen pääosin päivätyötä arkena. välillä tulee viikonloppuja ja hälytysrahoja.
Käteen jää 2000-2300.
Just just. Mulla on 2600 € bruttopalkka ja käteen jää hieman yli 2000 €.
Bruttoa en muista mutta netto on 1950e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peruspalkka 3150eur, sh. Vuorolisiä vaihdellen. Teen pääosin päivätyötä arkena. välillä tulee viikonloppuja ja hälytysrahoja.
Käteen jää 2000-2300.Just just. Mulla on 2600 € bruttopalkka ja käteen jää hieman yli 2000 €.
Sulla on kyllä pieni veroprosentti jos 2600 tuloista jää yli 2000 käteen.
11000e kuukaudessa olen nostanut työtuloa nyt 2 vuotta.
N. 3500€/kk, peruspalkka jotain 2500€ ilman lisiä. Oon sosionomi 7 vuoden työkokemuksella, työskentelen nuorisokodissa ohjaajana. Niin, käteen tuosta kai jää jotain 2500€/kk.
Vierailija kirjoitti:
7700€ brutto. Netto jotain vähän päälle neljä tonnia.
Tämä niin naulaa loistavasti sen miksi työnteko ei kannata. Itsellä brutto 3830e ja käteen jää jotain 2500.
Eli nyt siis jää käteen 2500.
Jos etenisin uralla tällä alalla sellaisiin hommiin, että saisin bruttona tuon verran ja nettona siis sen neljä - niin se nettopalkan nousu ei kompensoisi nettona mitenkään sitä elämänlaadun heikkenmistä ja ponnistelua jonka sen eteen tekee.
2000€/kk käteen. Lisätuloja osakesijoittamisesta 👍