Toivoisin, että jos teillä on symmetrisesti esim. kaksi ikkunaa, niin niillä olisi matchaavat kyntteliköt.
Jos on yhdessä ikkunassa, niin täytyy olla myös toisessa. Kauhean näköistä jos ei ole nätisti laitettu.
Kommentit (58)
On meillä, tosin en laita niitä päälle kuin vasta aattona.
Olen pahoillani, jos sinulle ei sovi. Laitan kuitenkin omaan ikkunaani yhden kymttelikön, koska minulla on yksi vuosia sitten ostettu, joka toimii edelleen. Turha olisi ostaa kaksi mätsäävää ja heittää tuo pois.
Minäkin toivon että minulla olisi mutta en olevlöytänyt yhtä kivoja kuin se vanha eri asuntoon ostettu. Anteeksi.
Miksi töllötät kolmannen kerroksen asuntooni? Niskasi kipeytyvät.
Luin että kaksi kalkkunaa. Hetki piti miettiä, mutta laitoin niin sitten mätsäävät kyntteliköt.
Hienosti on meillä kulmittain ikkunat. Voidaan laittaa erilaiset kynttilät. Ymmärrän kyllä huolesi, tulisi olla joka korttelissa oma kynttiläpoliisi, joka valvoisi tätäkin asiaa. Ajatella, mikä työllistävä vaikutus🎄🎄🎄
Osta ap kaupasta parsaa ja ime sitä.
Ap
Olethan huomannut myös, että toisinaan uimahallissa tai kylpylässä saattaa olla lesbopari, joiden tampponinnarukorut ei yhtään mätsää toisiinsa, voisitko puuttua myös tähän epäkohtaan?
Joku voi luulla, että tämä on joku huumoriketju. Ou nou. Vakava paikka. Tähän ei parsan imeskelyt auta!
Eri
Vierailija wrote:
Ap
Olethan huomannut myös, että toisinaan uimahallissa tai kylpylässä saattaa olla lesbopari, joiden tampponinnarukorut ei yhtään mätsää toisiinsa, voisitko puuttua myös tähän epäkohtaan?
Mitä hemmettiä?
Luulin että tarkoitit että pitäisi olla ikkunat toisiinsa nähden vastakkaisilla sivuilla asunnossa (samalla janalla), mieluiten lähekkäin ja kummassakin kyntteliköt. Mielikuvitus.
Avioparilla tulee myös olla samanlaiset tuulipuvut ulkoillessaan. Mistä muuten tietää, että ne on naimisissa?
Ap
Teetkö jääkaappiin aina kaksi samanlaista Raikasta Voileipää?
Ei mätsää muuten
Keksikää lisää, milloin kaksi mätsäävää on parempi kuin pariton yksi
No, onhan tyynyliinatkin parisängyssä samanlaiset.
Ja usein pariskunnan saunapyyhkeetkin.
Huumorintaju kannattaa kans olla samanlaista.
Aikas monet tavaratkin myydään pareittain...
Mäts mäts vaan🥳
Järkyttävää tämä nykymaailman kielenkäyttö, yäks!
Laitappa peukalo peppuun ja sieltä suuhun niin matchaa.