Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt huippuvinkki imetyksen lopettamisen vaikeuteen!!!

12.11.2006 |

Elikkäs emme ole raaskineet/osanneet lopettaa imetystä ja lopettamisen yritykset ovat aina vaan siirtyneet ja siirtyneet. Kunnes tuli sitten mitta täyteen.

Meillä on 1,5v ikäinen poika ja kärsi melkein vuoden ikäiseen koliikki/muista vaivoista ja ei ole kokonaista yötä nukkunut oikeastaan yhtään. Monet sanoivat että johtuu imetyksestä! Niin, olen imettänyt yölläkin vielä pari/kolme kertaa ja päivisin vaihtelevasti 2-4kertaa.

Luin hulluna täältä vinkkejä " pehmoiseen" lopettamiseen ja vihdoin sain voimia yrittää. Yhdistelin täältä saamia vinkkejä ja tämä toimi meillä 100%:sti.

Eli laitoin laastarit rintoihin jo aamulla ja hoidon jälkeen yleensä poika on halunnut syli/tissitystuokiota sohvalla. Teimme kuten aina ja poika huusi aivan loukkaantunteena kun ei voinut imeä. Lähti isän luokse itkien ja minä jäin nuolemaan haavojani. Tämä oli kyllä ainoa tuskainen hetki. Myöhemmin illalla tilanne jo nauratti poikaa ja tökki laastareita huvittuneesti. Nyt on kolmas päivä ohi ja kerran päivällä leikitteli naureskellen laastareita tökkien ja paitaa laskien ja nostien ja se siitä. nukkunut on, pakko myöntää, huomattavasti paremmin. Eka yön nukkui heräämättä ja toisena heräili pari kertaa, mutta nukahti takaisin hyssyttelyn jälkeen(olen itse toisessa huoneessa varmuuden vuoksi).

Elikkäs aivan huippujuttu ainakin meidän kohdalla. Uskon,että aikaisemmin ei olisi asia välttämättä onnistunut, koska poika ymmärtää ja muistaa asioita paremmin nyt.

Onnea yrityksillenne ja suosittelen keinoa lämpimästi:)

Kiitos kun jaksoitte lukea!(huomaa että olen pilvissä onnistumisen riemuissani:))

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta joo, tämä toimii. Vierotin tissiriippuvaisen poikani 1v10kk juuri tällä tavalla ja parit pikku itkuntirautukset tuli, ei edes mitään kunnon itkua. Ja imetin minäkin tosiaan monen monta kertaa päivässä ja 1- (jopa) 6kertaa yössä. Suosittelen!!!

Vierailija
2/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo toimii. Taidanpa yrittää itsekin. Meillä on juuri " pahin" aika se hoidosta kotiutuminen, jopa yöunillekaan mennessä ei ole niin tärkeää..

Mauku ja poika 1 v 10 kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olika tapasi laittaa laastarit ja mitä muuta?

Minäkin haluan kokeilla!

Vierailija
4/5 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5.kuulla raskaana ja imetin poikaamme (1v10kk) useita kertoja päivässä ja yölläkin 2-5 kertaa. Viime viikolla sitten päätin, että nyt saa riittää, vaikka jossain vaiheessa olin ajatellut tandemimetystä jos esikoisen vieroitus ei onnistu.

Laastarit tisseihin ja poika ei enää halunnut tissiä ollenkaan. Alkoi heti nukkumaan yöt heräämättä ja muutenkin on paljon hyväntuulisempi poika.

Kesällä yritin vieroittaa samalla systeemillä, mutta ilmeisesti silloin aika ei vielä ollut kypsä. Nyt poika ei enää huoli tissiä, vaikka olen kokeeksi yrittänyt tarjota. Sanoo vain, että ei enää tarvi.

Kannattaa todellakin kokeilla!

Vierailija
5/5 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs pidin pari kolme päivää laastareita rinnoillani. Suihkussakin voi käydä niiden kanssa, joten voi hyvin pitää muutaman päivän, koska ei aina voi ennustaa koska poika kaipaa. Nyt on kulunut viikko ja erittäin hyvin on mennyt. Oltiin eilen kylässä, jossa äiti imetti vastasyntynyttä, niin meidän poika silloin ruikutti tissiä ja illalla vielä. Kävin äkkiä salaa laittamassa laastarit ja taas ihmeteltiin laastareita ja poikapa laski itse paitani alas. Toisin sanoen lopetus on onnistunut täydellisesti. Nukkuminen on huomattavasti parempaa, vaikkakin välillä heräilee. Olen kuitenkin tämän viikon nukkunut varmuuden vuoksi toisessa huoneessa. Ja arvatakaa kuinka ihanaa on nukkua yöt ettei tarvitse pelata tissien kanssa. Tsemppiä kaikille vierottajille!!!