Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mainitkaa yksi esimerkki partylite-somisteista ja hinnasta,

Vierailija
12.11.2006 |

kun en ole yhtään kärryillä noista jutuista.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä niitä vanhanmallisia asiakirjatelineitä?

Vierailija
2/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen etsinyt tuollaisia läpinäkyvissä kipoissa olevia tuikkuja Iittalan Kivi-lyhdyissä käytettäväksi. Mulla on yksi iso Kivi-lyhty, johon mahtuu sellainen lasinen tuikkukippo, olisko havin tuote. Vaan pienempiinkiin lyhtyihin olisi kiva saada läpinäkyvät kipon, mutta tuoksukynttilöitä en voi sietää.

Onko kukaan kokeillut siirtään Partyliten kippoon tavallista tuikkua, kestääkö kippo? Vai ovatko esim. kooltaan erilaiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä samassa muovikipossa.

Vierailija
4/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja verkostomarkkinointimiljonäärit kierivät rahoissaan.

Vain Suomi-nainen kykenee ostamaan euron tiimarikamaa Partylite-merkillä varustettuna 20 kertaisella hinnalla. Että ihan tiskiharjan muovinen alunen =)

10 pisteen vihje kaikille Partylite faneille:

teepä visiitti euroihmeeseen.

Vierailija
5/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Partyliten kynttilöitä saa myös tuoksuttomana, eri värisinä.

Siinä samassa muovikipossa.

Vierailija
6/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä voi lomakkeessa ilmoittaa sähköpostiosoitteensa ja sinne saa ilmoituksia tarjouksista ja joistakin muista esittelytilaisuuksista. Suunnittelin kyllä, että kysyisin tilaamista sen sähköpostin kautta.

Olin ensi kerralla epäileväinen, mutta kokeilun jälkeen olen ollut kynttilöihin tyytyväinen. Hintavia ehkä ovat, mutta ei tarvitse pelätä roihahdusvaaraa ja palamisaika on 2xpitenpi kuin tavallisissa tuikuissa. Värit ovat tosi kauniita (läpivärjättyjä) eivätka tuoksut tunnu ' esansseilta' .

Noilla kutsuilla on ollut vain kynttilöitä ja niihin liittyvää rekvisiittaa, ei muuta sälää.

Vierailija
7/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kupissa.

Ja juuri nimen omaan olen käyttänyt niitä niissä Kivi-tuikuissa!!!

Vierailija
8/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa partylitekiimassa te mammat oikein olette! Sain lahjaksi muutaman partylitekynttilän ja ne haisi KAMMOTTAVALLE.

Vierailija
9/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans huvittaa nämä Partylite-tyypit. Täytyy sanoa, että jos joku kertoo mulle ostelevansa PL-kamaa, kyllä tippuu sen ihmisen pisteet mun silmissä.

Vierailija:

Millaisessa partylitekiimassa te mammat oikein olette! Sain lahjaksi muutaman partylitekynttilän ja ne haisi KAMMOTTAVALLE.

Vierailija
10/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhtykynttilän sellaisenaan. Palaan kokonaan ja loput saa pois ihan pesemällä.

Ainkin pentikillä ja Ikeassa on sopivia tuoksullisia ja Havilla tuoksuttomia. Myös pirkan pieni lyhtykynttilä sopii kivi-tuikkuun kun ottaa muovikipon pois.

Vierailija
11/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden vuoden aikana. Ihan on ollu Havin tuikkuja kuin muitakin.

Mutta silti en kehtoo ostaa Partyliteltä ylihintaisia kynttilöitä...

Vierailija
12/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan näistä jotka haukkuvat PL:n tavaraa ostavia, polttaa itse esim. tupakkaa? Voiko enää turhempaan/vaarallisempaan hupiin rahansa laittaa?

Jos joku tykkää kynttilöistä, niin ei kai se ole muilta pois, jos on varaa PartyLiteltä kynttilänsä ostaa? On niissä ainakin parempi tuoksu kuin tupakassa!!

Ja onko pakko sitten ostaa just niitä kammotavan tuoksuisia? Ymmärtääkseni tuoksuvaliokima heillä on valtava, löytynee joka nenään sopivia tuoksuja. Itse olen kutsuilla haistellut niitä ja mielestäni oli tosi ihania ja erilaisia tuoksuja. Tavallisesta kaupasta kun ei meinaa muuta tuoksua löytyä kuin sitä iänikuista vanilijaa...

Vierailija
13/27 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tullut aikoihin naurettua näin paljon. Mistäs tuo tupakkajuttu tähän tempaistiin?

Kurkatkaapa huvikseen huutiksen Partylite-kohteet! Ei hyvänen aika sentään, kyllä nyt av-mammat teitä rahastetaan :)

Huvinsa kullakin.

Mikä tää tuoksujuttukin on? Miksi niitä kynttilöitä täytyy haistella? Ei pahalla, mutta oletteko sattuneet lukemaan tutkimuksen, että nämä keinotekoiset hajusteet ovat karsinogeenisiä.

Vierailija
14/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kpl 7 e

3 kpl 20 e

Muovialunen tiskiharjalle 18 e

Kananmunien peittoliina 8 e

...ym ym

Vierailija
15/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on kananmunien peittoliina?

nimim. Miten olenkaan pärjännyt ilman

Vierailija
16/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kpl 18 e

sellasii pikku nastoja jotka tökätään muniin, voi merkata sii 3 min 10 min tms

Vierailija
17/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

6 kpl 18 e

sellasii pikku nastoja jotka tökätään muniin, voi merkata sii 3 min 10 min tms

Vierailija
18/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta olin kutsuilla eikä siellä mitään liinoja esitelty!

Vierailija
19/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaa jos jotain ruokaa on ollut viime aikoin ausein . hälytys soi että ei taaas samaa ruokaa kiitos. ja

Vierailija
20/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia, siis niitä pieniä tuikkuja, joita lyhtyyn tai lasiin laitetaan.

Tuoksuivat tosin. Sain lahjaksi mutta mukana tuli esite hinnastoineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi