Miksi Zelenskyillä collegepusero päällä?
Kommentit (88)
Zele on mun ukrainalainen poikaystävä
Koska se on Zelen brändi. Se muistuttaa joka hetki että Ukrainassa on tilanne päällä. Silläkin hetkellä kun hän puhuu Venäjä pommittaa ja murhaa siviilejä.
Se on sen collegen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Ooppa ny! Jonon hännille sieltä!
Meitä on jonossa yks jos toinenkin! 🤭😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyön vetoa, että sillä on kalliit merkkibokserit tuolla alla.
No voi hemmetti, mitä ajatuksia alkoi tulvia...
Feel you.. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feel you.. 🔥
Jotkut saa samoja fiboja, kun ajattelee Putinia aikuisten vaipoissa.
I hear that Snuggies is about to introduce Vladimir Poopin as their new brand ambassador for their adult diaper line.
Ite et ois edes kykenevä vierailuun hänen asemassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooppa ny! Jonon hännille sieltä!
Meitä on jonossa yks jos toinenkin! 🤭😏
Olen ekoja, enkä missään hännillä...uudemmat päätyy hännille.
Saipa Zele Puolan presidentiltä lämpimän vastaanoton.
Collagen viesti on että kun sun maahan on hyökätty olet töissä 24/7 ilman lomia niin kauan kuin sotaa käydään.
Simple as that.
Vierailija kirjoitti:
Zelensky meets Duda in Poland on way back to Ukraine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Collagen viesti on että kun sun maahan on hyökätty olet töissä 24/7 ilman lomia niin kauan kuin sotaa käydään.
Simple as that.Ai, viimeks joku teistä lampaista sanoi, että se on "armeijan juhlapuku"... Tais olla se yksi työtön trolli kuka hokee igoria :D mä en tiennytkään että likanen gollege ja reisitaskuhousut ovat jonkun armeijan juhlapuku ;D
En usko, että kukaan luulee niin. Armeijoilla on juhla-asunsa, muttei kukaan voi oikeasti uskoa, että se on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zelensky meets Duda in Poland on way back to Ukraine
Puolalainen radiokanava väitti aiemmin lähteidensä perusteella, että Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi tapaisi Puolan presidentin Andrzej Dudan perjantaina.
Yhdysvalloista Ukrainaan palaava Zelenskyi kertoo kuitenkin Instagramissa tavanneensa Dudan jo tänään torstaina. Hän julkaisi päivityksessään myös videon kohtaamisesta.
- Kotimatkalla minulla oli tapaaminen Ukrainan ystävän, Puolan presidentin Andrzej Dudan kanssa. Summasimme kulunutta vuotta, joka toi historiallisia haasteita täysimittaisen sodan myötä. Keskustelimme myös strategisista suunnitelmista liittyen tulevaisuuteen, kahdenvälisiin suhteisiin sekä kansainvälisen tason vuorovaikutukseen vuonna 2023, Zelenskyi kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feel you.. 🔥
Tuutko klubille tänään illalla?
Tästä vähän aamupalaa silmille..🤤🔥
https://www.instagram.com/p/Cmdq_r3r5e5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, tätä tarvitaan valoa tuomaan tähänkin sadeharmaaseen aamuun.
Vierailija kirjoitti:
EI ne osaa käytöstapoja
##The most crrupted country in the EU
Ja joku ei osaa lukea?
Ukraina ei kuulu EU:öön, ja päästäkseen unionin mukaan, se joutuu tekemään paljon töitä - ja Ukraina on ilmoittanut, että se tekee kaikkensa muuttuakseen. Jo pelkkä lupaus on enemmän kuin mitä tuo meidän itäinen naapurimme on ikinä tehnyt ihmisten hyvinvoinnin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miten joku voi ihailla ja pitää zelenskya seksikkäänä. Inhottava, rasvainen pikku-ukko. Teeskentelijä ja myötätuntoa kerjäävä selkärangaton komeljanttari.
Kyllä hän melkoisen seksikäs on ainakin verrattuna vastapuolen pikku-ukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nää jutut vitsejä vai oikeasti joku kokee ton miehen puoleensavetävänä?
Voi voi, et ole niitä parempia kuvia ja videoita nähnytkään, etkä voi nähdäkään. Minulla ei ole oikeutta jakaa yksityisen klubin kuvia. Vain kutsutuille jäsenille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, miten joku voi ihailla ja pitää zelenskya seksikkäänä. Inhottava, rasvainen pikku-ukko. Teeskentelijä ja myötätuntoa kerjäävä selkärangaton komeljanttari.
Kyllä hän melkoisen seksikäs on ainakin verrattuna vastapuolen pikku-ukkoon.
Taitaa olla vielä Putiniakin pienempi.
Puteli käyttääkin PIILOkorkkareita.
Se kirjoitetaan "konkreettista." Myönnän, minä en tiedä. Puhumalla Ukrainan korruptiosta yrität vain viedä keskustelua sivupolulle. Zelenskyin vaatteistahan täällä muut ovat keskustelleet lähinnä.
Mielestäni, koska Venäjä sotilaineen ei ole puhdistamassa Ukrainaa korruptiosta, voimme palata Ukrainan korruptioon sitten kun Venäjä vetää sotavoimansa pois koko Ukrainasta ja mielellään maksaa tuhoamiensa kaupunkien korjaukset. Putin ja Kremlin sotarikilliset olisi myös saatava tuomiolle, vaikken usko niin tapahtuvan.