Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Limatulppa ja viikot 28+4???

12.11.2006 |

Tänään todellakin vessassa käynnin yhteydessä jäi paperiin jotain epäilyttävästi limatulppaa muistuttava, kelta-vihreä iso " klimppi" ja viikkoja on vasta 28+4... Onko kellään kokemusta et voisko se olla jotain muuta?? Lääkärissä olen käynyt kipeiden supistusten takia viikolla 23 ja kotrollissa viikolla 26, jolloin todettiin kohdunkaulan aavistuksen lyhentyneen ja paikkojen pehmenneen. EI kuitenkaan mitään sen hälyttävämpää. Esikoista odottaessa limatulppa lähti irtoamaan kolme päivää ennen synnytystä ja limaa tuli synnytykseen asti. Synnytys oli kuitenkin täysaikainen (38+4)...

Huolestunut Tammivekara

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä et eilen illalla harrastettiin lempeä, mutta yli vuosikymmenen kokemuksella kyseessä tuskin oli sperma!

Vierailija
2/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin varmaan melkein samoilla viikoilla kun töissä vessakäynnin yhteydessä huomasin alkkareissa ison melkein vihreän limaklöntin, yäk. Meikä samantien soitti neuvolaan ja kävin otattamassa näytteen. Mitään tulehdusta ei kuitenkaan löytynyt joten terkkari päätyi siihen että ihan normaalia hormooneista johtuvaa limaneritystä. Raskaus jatkui siitä ihan normaalisti loppuun saakka, ja vähän ylikin, eikä moisia limoja tullut ennen varsinaista limatulppaa jota tulikin reilun viikon ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limatulppa on sen kun jatkanut tulemistaan vielä tänään. Minäkin soitin neuvolaan ja sieltä vaan todettiin et sitten näytille, jos alkaa supisteleen ja et ei sitä synnyttämäänkään lähdetä pelkän limatulpan tulon perusteella... Himpun verran vielä on huolta mielessä. Onneksi kuitenkin on kontrollikäynti Taysissa äippäpolilla ke. Siellä ehkä osaavat kommentoida asiaa.

Tammivekara

Vierailija
4/4 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloinkin rv 25+ irtosi juuri limatulpan tyylistä limaa ja kävin yksityisellä ultrassa. Gyne sanoi että oli vain kohdunsuulle kertynyttä valkovuotoa joka tuli kerralla pois. Eli ei limatulppaa. Mun mielestä se kyllä näytti samalla kuin limatulppa.

Mut hyvä jos sul ke kontrolli ja toivotaan ettei vielä ole limatulppa irronnut. Sais meinaan sun vaavi vielä kasvaa.

AIHA

Rv 12