Kenen palstalaisen kanssa viettäisit mieluiten joulua?
Kuka palstan aktiiveistä olisi mukavinta jouluseuraa?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään, ootte ihan perseestä
Hei! Minä otan tämän nyt henkilökohtaisesti loukkauksena. :D
Sähköautouskovaista olisi kiva nöyryyttää.
Jouluna vietän aikaa oikeiden ihmisten kanssa. En trollien.
Sen, joka lähettelee hymiöitä palstalle. Haluaisin nähdä onko hän samanlainen auringonpaiste kuin hymiönsä!
Anaalihullun kanssa, saisin kerrankin kunnolla pakariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule neito kaikista kaunein, viittani alle lämpöiseen. Takkatulen ääreen. Katsele kanssani tähtiä, viinin hehkua. Sinua ja vain sinua minä rakastan. Pidän sinusta huolta.
Neidon vuorosanat nyt
Kerää neito rohkeutesi.
Muutamat ikäiseni naiset ovat kuin luotuja seuraani. Viime vuonna aika hyvin tulin juttuun heidän kanssa. Yksi niistä aiheista oli seurustelu.
Saatoin mä vähän ihastuakin tekstin perusteella.
M29
Haluaisin päästä kokeilemaan Niko Petterin glory holea neliovisen Bemarin takapenkille.
M 32
Miten niin viettäisin? Eiköhän täällä aattona taas notku tutut naamat.
Koira. Jonkun palstalaisen söpö koira tulisi viettämään joulua.
Vierailija kirjoitti:
En kenenkään, ootte ihan perseestä
Tykkäät kuitenki :D
Vierailija kirjoitti:
Sen, joka lähettelee hymiöitä palstalle. Haluaisin nähdä onko hän samanlainen auringonpaiste kuin hymiönsä!
Hän on Ritari. Stella splendida et matutina. Jos latinaa ymmärrät 🌞😊
121212.
Aliarvostettu kirjoittaja. Aihealueista voi olla montaa mieltä, mutta on sarkastisella tavalla hauska. Kiinnostaisi tietää kuinka iso osa jutuista on puhtaasti trollaamista. 90%? 10%?
Mä viettäisin joulun sen miehen kans joka syö lasten vanukkaat. Voitas popsia vanukkaita koko joulu yhdessä, nams. Se vaimo vois mennä lasten kans mummolaan jouluksi.
Vierailija kirjoitti:
Vetelisin mieluummin juustohöylällä ranteita auki kuin viettäisin hetkeäkään kahvipullan seurassa.
Tarvitsisinkin jotain punaista tuohon rosollin kastikkeeseen!
🇺🇦🇮🇱
Tykkäät kuitenki.