Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kummallisia näppylöitä? Apua.

12.11.2006 |

Tietääkös kukaan mistä näppylöistä voisi olla kyse, kun nyt loppuraskaudesta käsivarsiin ja reisiin ja kai takapuoleenkin on ilmestynyt punaisia pisteitä, ei käsittääkseni kuitenkaan mitään finnejä, vaan jotain enemmän luomien tyyppisiä. Voikohan ne johtua hormooneista tai jostain, iho on kyllä aika kuiva, olen yrittänyt rasvata, mutta näppylät ei kyllä lähde mihinkään. Ällön näköisiä, ei kai niistä muuta haittaa ole, mutta inhottavaa, jos nuo jää... edellisessä raskaudessa tuli jonkun verran juuri reisiin ja takapuoleen raskausarpia, mutta nyt ei ole niitä ollenkaan. Onko kellään muilla tullut moisia näppylöitä ja mitähän ne on ja lähteekö ne aikanaan vai mistähän on kyse. auttakaa pliis!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus parinkymmenen viikon tienoilla myös vatsa välillä aivan pilkullinen punaisista näppylöistä, jotka eivät kutisseet eikä mitään ja hävisivät sitten muutamassa päivässä itsekseen ja ilmestyivät taas aivan yhtäkkiä uudelleen. TUolloin myös finnejä oli vielä kun niitä ei ennen raskautta ole juurikaan minulla ollut.

Sitten menikin useampi viikko ilman näppyjä mutta tänään aamulla (rv 27+1) maha olikin taas pilkullinen :-) Edelleenkään ei kutinaa eikä muuta vaivaa. Odottelen josko häviäisivät itsestään. Kaipa ne jotain hormoninäppyjä on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla