Enää muutama päivä niin vegaanit saa keinotekoisella aromilla maustettua porkkanaa ja ihanaa vehnäjauhosta pestyä sitkoa
Eikä pidä unohtaa SUPERhyviä transrasvasta muovattuja keinojuustoja🧡🧡🧡
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tulee jälkiruokien aika vegaanit kaivavat esiin ne superihanat veteen ja margariiniin leivotut pökäleensä 😆
Normaali lehtitaikinakin on ihan vegaania ja ihan hyviä pasteijoit/torttuaja siitä tulee.
En itse ole vegaani, mutta jaksaa kyllä ihmetyttää mitä ihmeen kiksejä jotkus saa siitä, että haukkuu ihmisiä, jotka jättää eläimen syönnin väliin?
Minä olen jo pienestä osannut sääliä töpselineniä, ne kun joutuu jo puolivuotiaina vauvoina teuraaksi.
Luulisi, että ei ole ap:ltä mitään pois, vaikka joku söisi pelkkää näkkileipää jouluna.
Ja itseasiassa lähes kaikki jouluruuat on aika yksinkertaista muuttaa vegaaneiksi tai ainakin kasvisruuiksi. Siis nämä laatikot/rosollis/salaatit ym.
Porkkala on ihan huippua ja korvaa kylmäsavulohen. Siitä tulee ihana tahna saaristolaisleivän päälle.
Kaikkein herkku meillä vaikka yhtään vegaania ei perheessä ole.
Normaali lehtitaikina tehdään voihin.
Vierailija kirjoitti:
No, mä sanoisin, että enää muutama päivä siihen, kun ihmiset syövät elämänsä ahtaissa oloissa kärsineen sian takapuolta ja kidutettua kalkkunaa ja tukkivat siinä samalla kuolleiden lihalla suolistonsa.
Enkä siis itse ole vegaani:-)
Miksi vegaanit eivät perusta eettisiä sika- ja kalkkunatiloja? Sellaisille olisi selvästi iso kysyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suahan harmittaa se kun et itse pysty olemaan kasvissyöjä, vaikka salaa haluaisitkin. Laitat näitä solvaus - aloituksia, koska kadehdit heitä.
Tuo on kyllä niin mahtavaa naisen logiikkaa että ei ihme ettet ole päässyt elämässä kovin pitkälle.
Kannattaa muuten huomata, että tämä vegaanihullu olettaa aina vastapuolen naiseksi/ tytöksi. Hänelle selvästi tuottaa muiden ruokavalion lisäksi ongelmia myös muiden oletettu sukupuoli.
Ok, täti.
Vegaanithan on just 10 pisteen A-ryhmää - ne ei tule varmasti syömään sinun kinkkuasi pois. Hyvä veget! Ottaa toisen, joulunakin - ei meillä lasketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suahan harmittaa se kun et itse pysty olemaan kasvissyöjä, vaikka salaa haluaisitkin. Laitat näitä solvaus - aloituksia, koska kadehdit heitä.
Tuo on kyllä niin mahtavaa naisen logiikkaa että ei ihme ettet ole päässyt elämässä kovin pitkälle.
Kannattaa muuten huomata, että tämä vegaanihullu olettaa aina vastapuolen naiseksi/ tytöksi. Hänelle selvästi tuottaa muiden ruokavalion lisäksi ongelmia myös muiden oletettu sukupuoli.
Lähes kaikki vegaanit ovat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä sanoisin, että enää muutama päivä siihen, kun ihmiset syövät elämänsä ahtaissa oloissa kärsineen sian takapuolta ja kidutettua kalkkunaa ja tukkivat siinä samalla kuolleiden lihalla suolistonsa.
Miksi vegaanit eivät perusta eettisiä sika- ja kalkkunatiloja? Sellaisille olisi selvästi iso kysyntä.
Vegaani ei tahdo tehdä töitä alalla, joka tähtää eläinten tappamiseen ruuaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenki tuntuis että vois löytyä parempiaki vihan kohteita kuin tyypit, joiden hirvein rikos on vähäsen erilainen ruokavalio.
Veganismi ei ole ruokavalio vaan erittäin äärimmäinen aate
Aloin vegaaniksi koska en pitänyt lihan mausta enkä maidon mausta, enkä siitä ajatuksesta että kananmunat tulee kanan pyllystä. Varmaan mulla oli joku aate 9-vuotiaana. Kyllä mulle veganismi on ruokavalio. Edelleen yli 30 vuotta myöhemmin se on puhtaasti ruokavalio kysymys, en ole tässä yhteydessä kiinnostunut eläinten oikeuksista, ilmastonmuutoksesta, hippeilystä, maailman rauhasta tai mitä näitä nyt yleensä yhdistetään veganismiin.
Vegaanien haukkumiselle on tainnut käydä eurot. Jokaisella on varmasti jotain pientä sanottavaa asiasta, mutta KUKAAN ei halua omassa sosiaalisessa piirissään tulla sotketuiksi noihin trolleihin ja persuihin, jotka asiasta ääneen itkee.
Emme eroa EUstakaan tämän takia. Trollien riveihin ei halua kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät edes sellaisella tilalla joka tuottaa maitoa tai kananmunia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pois luettuna tietysti ne pikkujyrsijät ja hyönteiset jotka kuolee ruotsalaista SUPERihanaa iKaffea valmistettaessa. Kun vegakit eivät ikinä pysty juomaan mustaa kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnen 3 miestä jotka on vegaaneja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On myös muunsukupuolisia vegaaneja. Itse asiassa en tiedä yhtään muunsukupuolista joka ei olisi vegaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia tai muuten munattomia.
Monet vegaanit on niin kiihko fundamentalisteja me vastaan te-asenteella, että en viitsi kertoa omasta 99 % vegaanista elämäntavasta vaan teeskentelen "normaalia" niin eivät edes vaivaidu. Eniten tuntuvat vihaavan melkein vegaaneja. "ET SÄ VOI OLLA MELKEIN, SÄ JOKO OOT TAI ET OO!!!!" Tähän liittyy usein nuoruus, vihreiden äänestäminen, woke-henkisyys ja muut asiaankuuluvat vinoutumat.
Jos teille tulee vegaani kylään muistakaa että ne eivät pese käsiään jos eivät tiedä mitä saippuassa on. Eli taudit leviää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kanat tapetaan, kun eivät enää muni tarpeeksi. Lehmät tapetaan muutaman raskaana - lypsävänä -koerroksen jälkeen, kun maitoa ei tule enää tarpeeksi. Lehmä päätyy sitten lihatiskille.
Voi raasu, jaksuhalit täältä! Toivottavasti joulun jälkeen sitten viimeistään tuo paha olo helpottaa, tsemppiä!
Meillä ei ainakaan ole mitään ongelmaa kun sekasyöjät, vegaanit sun muut vipeltäjät istahdetaan samaan pöytään. Kukaan ei moiti, moralisoi, katso kieroon tai arvostele toisen syömisiä. Valikoima myös vegepuolella on runsas eikä pöydässä ole mitään kuvailemasi kaltaista
Ap, oletko sinä valmis kuolemaan ristillä eläinten syömisen puolesta ja vegaanien vihaamisen tähden? Eli siis kuolisitko mieluummin kuin esim. myöntäisit olevasi väärässä tai ryhtyisit vegaaniksi?
Kirjoitan tutkielmaa ääriaatteista ja se voisi pitää sisällään vegaanivihaajankin. Tähän mennessä tulos on se, että aatteellinen äärimmäisyys jää usein pelkän puheen tasolle ja murenee viimeistään siinä vaiheessa kun pitäisi uhrata jotain. Sitten yhtäkkiä sillä ei olekaan mitään merkitystä mitä joku toinen syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne kanat tapetaan, kun eivät enää muni tarpeeksi. Lehmät tapetaan muutaman raskaana - lypsävänä -koerroksen jälkeen, kun maitoa ei tule enää tarpeeksi. Lehmä päätyy sitten lihatiskille.
Mikään ei kiellä vegaaneita perustamasta tiloja missä kanoja ja lehmiä ei tapeta. Tilalla voisi olla erillinen vanhainkotiosasto niille eläimille jotka eivät enää tuota.
Tutustu kuule joskus muihinkin asioihin kuin tuohon mitä jankkaat.