Enää muutama päivä niin vegaanit saa keinotekoisella aromilla maustettua porkkanaa ja ihanaa vehnäjauhosta pestyä sitkoa
Eikä pidä unohtaa SUPERhyviä transrasvasta muovattuja keinojuustoja🧡🧡🧡
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vegaanien joulu on ihanaa astien juhlaa, aina siinä uhriutumisen ja itkun välissä.
Niin, jokainen näisät ketjuista on sekaanin aloittama. Sinä tässä itket, ei kukaan muu.
Vierailija kirjoitti:
No, mä sanoisin, että enää muutama päivä siihen, kun ihmiset syövät elämänsä ahtaissa oloissa kärsineen sian takapuolta ja kidutettua kalkkunaa ja tukkivat siinä samalla kuolleiden lihalla suolistonsa.
Enkä siis itse ole vegaani:-)
Samalla mitalla. Hyvä! Jos joku joulupöydässä on niin huonokäytöksinen, että alkaa ap:n lailla arvostelemaan toisten vegaanisia ruokia, niin ei sitä pidä hiljaa alistumatta kuunnella. Saavat kuulla ihan sitä samaa oman ruokavalion arvostelua takaisin. Ehkä voidaan vaikka ennen jouluateriaa katsoa muutama video sikaloista, niin katsotaan sitten, miten se kinkku maistuu!
Enkä siis tietenkään ole niin huonokäytöksinen itse, että olisin aloitteentekijä, mutta hiljaa en kuuntele mun mollaamista.
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tulee jälkiruokien aika vegaanit kaivavat esiin ne superihanat veteen ja margariiniin leivotut pökäleensä 😆
Normaali lehtitaikinakin on ihan vegaania ja ihan hyviä pasteijoit/torttuaja siitä tulee.
En itse ole vegaani, mutta jaksaa kyllä ihmetyttää mitä ihmeen kiksejä jotkus saa siitä, että haukkuu ihmisiä, jotka jättää eläimen syönnin väliin?
Minä olen jo pienestä osannut sääliä töpselineniä, ne kun joutuu jo puolivuotiaina vauvoina teuraaksi.
Luulisi, että ei ole ap:ltä mitään pois, vaikka joku söisi pelkkää näkkileipää jouluna.
Ja itseasiassa lähes kaikki jouluruuat on aika yksinkertaista muuttaa vegaaneiksi tai ainakin kasvisruuiksi. Siis nämä laatikot/rosollis/salaatit ym.
Porkkala on ihan huippua ja korvaa kylmäsavulohen. Siitä tulee ihana tahna saaristolaisleivän päälle.
Kaikkein herkku meillä vaikka yhtään vegaania ei perheessä ole.
Vierailija kirjoitti:
Uuuhlallallaa kun mies on kokki ja leipuri. Hän loihtii hyvistä laadukkaita raaka-aineista täydellisen suussasulavia vegaanisia herkkuja niin suolaisia kuin makeitakin. Nautin sydämenin kyllyydestä.
Meillä joulua viettää noin 30 henkilöä ja useana vuonna syömiset ja juomiset ovat olleet täysin vegaanisia ja ovat erittäin hyvin maistuneet myös sekasyöjille eikä heillä ole tullut mieleenkään kaivata kinkkuja ja kaloja.
Niin varmaan 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä sanoisin, että enää muutama päivä siihen, kun ihmiset syövät elämänsä ahtaissa oloissa kärsineen sian takapuolta ja kidutettua kalkkunaa ja tukkivat siinä samalla kuolleiden lihalla suolistonsa.
Hyvä tyttö,juuri noin, ensin pitää mustamaalata kaikki sen jälkeen sanoa ettei missään tapauksessa itse ole vegaani
Miksi tyttölet ihmisiä palsalla? Oletko kenties sitä mieltä, että ruokavalio määrittää sukupuolen`?
Vierailija kirjoitti:
Suahan harmittaa se kun et itse pysty olemaan kasvissyöjä, vaikka salaa haluaisitkin. Laitat näitä solvaus - aloituksia, koska kadehdit heitä.
Tuo on kyllä niin mahtavaa naisen logiikkaa että ei ihme ettet ole päässyt elämässä kovin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suahan harmittaa se kun et itse pysty olemaan kasvissyöjä, vaikka salaa haluaisitkin. Laitat näitä solvaus - aloituksia, koska kadehdit heitä.
Tuo on kyllä niin mahtavaa naisen logiikkaa että ei ihme ettet ole päässyt elämässä kovin pitkälle.
Kognitiivinen dissonanssiko se sieltä huutelee?
Tapa itsesi joulun kunniaksi. Sinusta tulee parempi kuin vegaanit.
Miksi syödä noita kun voi syödä jotakin parempaa ruokaa?
Olet varmaankin se katkera vuohenjuusto-trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla mitalla. Hyvä! Jos joku joulupöydässä on niin huonokäytöksinen, että alkaa ap:n lailla arvostelemaan toisten vegaanisia ruokia, niin ei sitä pidä hiljaa alistumatta kuunnella. Saavat kuulla ihan sitä samaa oman ruokavalion arvostelua takaisin. Ehkä voidaan vaikka ennen jouluateriaa katsoa muutama video sikaloista, niin katsotaan sitten, miten se kinkku maistuu!
Enkä siis tietenkään ole niin huonokäytöksinen itse, että olisin aloitteentekijä, mutta hiljaa en kuuntele mun mollaamista.
Ajattelitko kiljua muut pöydässä olijat hiljaiseksi😆
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen ei-vegaani sekasyöjä. Mitään tehotuotettua lihaa en silti pysty syömään. Poro ja villikalat kyllä maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun tulee jälkiruokien aika vegaanit kaivavat esiin ne superihanat veteen ja margariiniin leivotut pökäleensä 😆
Normaali lehtitaikinakin on ihan vegaania ja ihan hyviä pasteijoit/torttuaja siitä tulee.
En itse ole vegaani, mutta jaksaa kyllä ihmetyttää mitä ihmeen kiksejä jotkus saa siitä, että haukkuu ihmisiä, jotka jättää eläimen syönnin väliin?
Minä olen jo pienestä osannut sääliä töpselineniä, ne kun joutuu jo puolivuotiaina vauvoina teuraaksi.
Luulisi, että ei ole ap:ltä mitään pois, vaikka joku söisi pelkkää näkkileipää jouluna.
Ja itseasiassa lähes kaikki jouluruuat on aika yksinkertaista muuttaa vegaaneiksi tai ainakin kasvisruuiksi. Siis nämä laatikot/rosollis/salaatit ym.
Porkkala on ihan huippua ja korvaa kylmäsavulohen. Siitä tulee ihana tahna saaristolaisleivän päälle.
Normaali lehtitaikinassa on voita.
Porkkala voi olla tosi huippua, mutta eihän se ravintoarvoiltaan korvaa mitenkään lohta. Vertaa vaikka finelissä lohen ja porkkanan ravinteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuten huomata, että tämä vegaanihullu olettaa aina vastapuolen naiseksi/ tytöksi. Hänelle selvästi tuottaa muiden ruokavalion lisäksi ongelmia myös muiden oletettu sukupuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkala voi olla tosi huippua, mutta eihän se ravintoarvoiltaan korvaa mitenkään lohta. Vertaa vaikka finelissä lohen ja porkkanan ravinteita.
Meinaat, että jengi valikoi jouluruuat ravintonaineiden pohjalta? En muutenkaan ymmärrä, miksi jonkun porkkalan pitäisi vastata lohta. Ruokavalio on kokonaisuus, ei ole mitään järkeä verrata kahta satunnaita ruokalajia.
Olen sekasyöjä. Pöydässämme on jouluna kalkkunaa.
On siis todella, todella lapsellista pilkata vegaaniruokavaliota tai mitään muutakaan ruokavaliota. Itse siirtyisin kasvisruokavalioon, jos suolistoni kestäisi palkokasveja, jotka ovat helppo proteiinin lähde. Toki ilman niitäkin pärjäisi, jos viitseliäisyyttä riittäisi. Minulla ei valitettavasti riitä.
Miksi ap. luulee että vegaani syö noita tuotteita?
Jännä joulufakta: Kalkkunat on niin pilalle jalostettuja etteivät ne pysty edes parittelemaan luonnollisesti lisääntyäkseen. Olemme luoneet eläimen jonka ei pitäisi olla olemassa.
Toinen jännä joulufakta: Possut ovat sosiaalisia eläimiä, mutta ahtaaseen virikkeettömään tilaan tungettuna ne stressaantuvat ja lopulta sekoavat ja alkavat jyrsiä toistensa saparoita, vammoja/kasvaimia, jopa peräsuolia.
Herkullista joulua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lohi on savulohta niin se sisältää karsinogeenejä ja on voimakassuolainen, eli ei mikään terveystuote sekään.
Lisäksi lohi on useimmiten Norjassa kasvatettua kassilohta, jonka elämä on sekin aika karua. Kannattaa katsoa Ylen dokumentti aiheeseen liittyen. Kannattaa suosia suomalaisia lajeja kuten siikaa ja kuhaa.
t. Vegaani-curious sekaani
En syö makkaraa, mutta kalaa kylläkin. Ja miinustan ja ilmiannoin tämänkin vegaanien kiusaamisen, koska te olette perseestä.