Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Nämä 6 murhaajaa vapautuvat ensi vuonna

Vierailija
21.12.2022 |

No niin mammat, nyt olisi niitä jännempiä miehiä tarjolla! Kuka ehtii ensin nappaamaan nämä kultakimpaleet? On kiduttajamurhaajaa, myrkyttäjää, pahoinpitelijää, satunnaisen kilarin saanutta tappajaa.

Kaikilla näkyy olevan uusi ammatti hankittuna, eli jonkun työkaveriksi, naapuriksi ja ehkä treffikumppaniksi myös ovat tulossa. Eikun verkot vesille!

IS: Lääkesurmaaja valmistui vankilassa yllättävään uuteen ammattiin nämä 6 murhaajaa vapautuvat ensi vuonna
Helsingin hovioikeus on päättänyt vapauttaa kuusi pitkään vankilassa ollutta, elinkautistuomion saanutta murhamiestä. He vapautuvat vuonna 2023.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009254442.html

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Texasissa usassa noi ois kaikki teloitettu.

Näin elimet jakoon vaan ja hyötykäyttöön.....

Vierailija
82/83 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pimppa on kosteena

Janica

Huvittaa tää että palstamiehet joutuu tämmösissä ketjuissa itse kirjoittamaan näitä että edes jotkut kommentit vastaisi niiden tyrkyttämää maailmankuvaa :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pimppa on kosteena

Janica

Huvittaa tää että palstamiehet joutuu tämmösissä ketjuissa itse kirjoittamaan näitä että edes jotkut kommentit vastaisi niiden tyrkyttämää maailmankuvaa :D.

Ehkä palsta-autisti ei oikeasti tajua että kaikki ei-nepsyt ymmärtää heti että kommentti on miehen kirjoittama 🤯.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi