Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin pieni muna, ettei tiedä onko se sisällä vai ei?

Vierailija
21.12.2022 |

Minkä kokoinen on muna jota ei tunne onko se pillussa vai ei? Onko ihan urbaania legendaa vai totta? Jos totta niin minkä kokoinen ja -mallinen tälläinen muna on, jota ei nainen sisällään tunne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna luiskahtaa helposti ulos pimpistä.

Pieni ei edes sinne asti yletä.

Itse asiassa löysä luiskahtaa helposti pois koosta riippumatta.

Parempi pieni ja kova kuin iso ja löysä.

Vierailija
22/24 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna luiskahtaa helposti ulos pimpistä.

Pieni ei edes sinne asti yletä.

Itse asiassa löysä luiskahtaa helposti pois koosta riippumatta.

Parempi pieni ja kova kuin iso ja löysä.

Ymmärrän että kovuus on yleisesti toivottavaa, mutta ison ja löysän saa kovaksi lääkkeellä, pienen munan korjaaminen (kirurgisesti) isommaksi on paljon työläämpää ja kalliimpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi naista on minulle väittänyt ihan kivenkovaan (toisistaan tietämättä siis) että pienin penis jota ovat saaneet oli täsmälleen niiden pikkusormen kokoinen erektiossa. Aivan erikseen väittivät että myös paksuus oli sama.

Eikä kumpikaan ainakaan omien sanojensa  mukaan ollut harrastanut seksiä kuin ehkä tusinan miehen kanssa joten ihan yksi tuhannesta kokoluokka ei voi olla kyseessä-

Ensimmäisen jälkeen olin vielä valmis uskomaan että tämä liioittelee rankasti kun näytti inhoavan ko. miestä jonkin ihan muun syyn takia joka ei tullut selville mutta jälkimmäinen puolestaan muisteli lämmöllä tätä hoitoa jonka kanssa oli saanut joka kerran orkut kun se osasi sormettaa samalla eikä estänyt naistakaan käyttämästä vibraa klitassa seksin aikana.

Ai ettei ollut estänyt naista käyttämästä vibraa..ja osasi sormettaa. Sehän oli sitten suopea mies kertakaikkiaan!

Vierailija
24/24 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin vessapaperihylsyn kokoinen. Juuri ja juuri mahtuu hylsyn sisään ottaen reunoista kiinni ja pituus on aika lailla tasan hylsyn mittainen.

Kerran yhden illan jutussa baarin jälkeen touhuttiin seksuaalisia hommia ja muija kysyi, että joko me pantiin? Olin pannut takaapäin ja minun munaani puristus oli ollut hänen värkissään aika tiukka ja en kovin kauaa sen takia edes kestänyt. Hän ei ollut sitten edes varma, että oltiinko jo pantu. Eihän minulla mikään jätti ole, mutta ihmettelen silti, että miten hänen värkkinsä tuntui omaan vessapaperihylsyn paksuiseen vehkeeseni tiukalta ja hän taas ei ilmeisesti tuntenut mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi