Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niin pieni muna, ettei tiedä onko se sisällä vai ei?

Vierailija
21.12.2022 |

Minkä kokoinen on muna jota ei tunne onko se pillussa vai ei? Onko ihan urbaania legendaa vai totta? Jos totta niin minkä kokoinen ja -mallinen tälläinen muna on, jota ei nainen sisällään tunne?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sormi tuntuu, miksei sormen kokoinen penis tuntuisi?

Mies, kellä on ainakin 30cm vai oliko se 13cm, mitä väliä.

Vierailija
2/24 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran osu vastaan oman peukalon kokoinen penis. Sen tunsi kun sisälle työntyi, mutta pannessa tunto hävisi sen verran etten tuntenut enää mitään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei aina tiedä, vaikka kokoni 19cm /5.5. että ei ole pelkästään pieniä pipeleitä.

Vierailija
4/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kirjosiepon muna? Pieni ja sinertävä.

Vierailija
5/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä oo micromunia? Jotain 2cm pituisia. Ei oo kyllä omalle kohdalle sattunut, Luojan kiitos.

Vierailija
6/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naista on minulle väittänyt ihan kivenkovaan (toisistaan tietämättä siis) että pienin penis jota ovat saaneet oli täsmälleen niiden pikkusormen kokoinen erektiossa. Aivan erikseen väittivät että myös paksuus oli sama.

Eikä kumpikaan ainakaan omien sanojensa  mukaan ollut harrastanut seksiä kuin ehkä tusinan miehen kanssa joten ihan yksi tuhannesta kokoluokka ei voi olla kyseessä-

Ensimmäisen jälkeen olin vielä valmis uskomaan että tämä liioittelee rankasti kun näytti inhoavan ko. miestä jonkin ihan muun syyn takia joka ei tullut selville mutta jälkimmäinen puolestaan muisteli lämmöllä tätä hoitoa jonka kanssa oli saanut joka kerran orkut kun se osasi sormettaa samalla eikä estänyt naistakaan käyttämästä vibraa klitassa seksin aikana.

Vierailija
7/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi naista on minulle väittänyt ihan kivenkovaan (toisistaan tietämättä siis) että pienin penis jota ovat saaneet oli täsmälleen niiden pikkusormen kokoinen erektiossa. Aivan erikseen väittivät että myös paksuus oli sama.

Eikä kumpikaan ainakaan omien sanojensa  mukaan ollut harrastanut seksiä kuin ehkä tusinan miehen kanssa joten ihan yksi tuhannesta kokoluokka ei voi olla kyseessä-

Ensimmäisen jälkeen olin vielä valmis uskomaan että tämä liioittelee rankasti kun näytti inhoavan ko. miestä jonkin ihan muun syyn takia joka ei tullut selville mutta jälkimmäinen puolestaan muisteli lämmöllä tätä hoitoa jonka kanssa oli saanut joka kerran orkut kun se osasi sormettaa samalla eikä estänyt naistakaan käyttämästä vibraa klitassa seksin aikana.

Eikö se oo hankalaa ku pitää jalkovälissä olla miehen ja sen sormien lisäksi olla vielä vibrakin. Hoitelisin kyl tossa tilanteessa jo itse itseni. Kyllä jossain vaiheessa nainen kyllästyy moiseen sähläämiseen, ja kaipaa ihan oikeaa munaa sisään saadessaan samalla toisen ihmisen kosketusta. Sille ei toki mitään voi, että koko on tuo, mutta ei voi sillekään mitään että hyvin harvalle secriittää kun ei se missään tunnu.

Vierailija
8/24 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso on iso, pieni on pieni ja kaikki muut siltäväliltä, erotan mikä on sisällä N 60 v

Vierailija
9/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna luiskahtaa helposti ulos pimpistä.

Vierailija
10/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla partnereita on 40-50, ja yksi on sattunut kohdalle. Kaikilla muilla on ollut enempi vähempi normikokoa, muutamalla vähän isommatkin. Voi olla että vältyin enemmiltä pikkiriikkisiltä, kun aloin kysymään kokoa etukäteen.

Vierailija
11/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös niitä oo micromunia? Jotain 2cm pituisia. Ei oo kyllä omalle kohdalle sattunut, Luojan kiitos.

Mulla on 8 cm, monesti on hieman hankalaa.

Mutta pienikin porskuttaa. Pienikokoiset naiset on minulle sopiva kohde. Pidän muutenkin pikkunaisista (täysikäisistä!).

Vierailija
12/24 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran en tuntenut mitään, vaikka olin pistävinäni sen sisään. Minulla oli tietysti kondomi. Nainen kyllä väitti tuntevansa sen. Minulla on isohko 17/15, joten eivät taida ne vaginatkaan olla samankokoisia eivätkä puristusvoimaltaan yhtä hyviä. Nyxä saa orkun helposti keskisormenikin ympärillä, joten hänelle riittää lyijykynä dildoksi.

Vierailija
13/24 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet koosta riippumatta voisivat ottaa mallia naisten välisestä seksistä.

Harvemmin on muuta käytössä kun suu ja sormet.

Just se kullilla nysääminen ei välttämättä anna orkkua. Huomiota tarttee antaa klitorikselle.

Vierailija
14/24 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just se kullilla nysääminen ei välttämättä anna orkkua. Huomiota tarttee antaa klitorikselle.

Otan mielummin miehen joka antaa hyvää suuseksiä kun taas sellasen mikä pumppaa vaan kulillaan.

Vierailija
15/24 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs sitä naisten välistä seksiä saa seurata opetustarkoituksessa?

16/24 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä löysänä alle pikkurillin kokonen mutta kovana peukalon kokonen... mutta itselle hyvä kun tykkään tyttöillä niin mahtuupi hyvin naisten pikkareihin🙊

Vierailija
17/24 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni muna luiskahtaa helposti ulos pimpistä.

Pieni ei edes sinne asti yletä.

Vierailija
18/24 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5cm täydessä erektiossa. Näinkin pienellä mahdollista olla naimisissa. Penistä ei käytetä juurikaan yhdyntään, vaan klitorista vasten hinkkaamiseen.

Vierailija
19/24 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla niin pieni, ettei tunnu. Naiset ovat erikokoisia, joten ei voi sanoa mitään mittoja.

Vierailija
20/24 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan mielummin miehen joka antaa hyvää suuseksiä kun taas sellasen mikä pumppaa vaan kulillaan.

No jos minä olen miehen kanssa niin kyllä minä ihan sitä naimista haluan, eihän suuseksiin miestä tarvita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme