Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuplalapsilisät, laskuhelpotukset ja sähkön ALV:n alennus, kaikki nuo on tukea myös RIKKAILLE?

Vierailija
21.12.2022 |

Ja tietenkin VELALLA taas rahoitetaan nuo rikkaillekin annetut tuet? SDP ja Marin- rikkaiden asialla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taas elät muiden elätettävänä tukiesi kanssa koko ajan.

Vierailija
2/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyödy noista juuri mitään kun exä vie lapsilisät ja sähkö on halpaa, 5snt/kwh.

Kyllä minullakin kulut nousseet niin kuin muillakin esim. lapsettomat kärsii yhtälailla miksi heitä ei auteta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Walroos ei enää asu Suomessa. Esim.Supercellin jäppiset ,yhteensä n.30 milj verotettavaa ansiotuloa, ovat jokusen euron sinunkin tupla lapsilisääsi makselleet. En tiedä onko heillä itsellään lapsia, mutta rahansa tehneet ihan itse.

Yllä ne Suomen rikkaat sitten melkein ovatkin. Joku noin 100 000 vuodessa ansaitseva ei täällä rikastu ellei saa tehtyä työtä oy:n kautta kuten lääkärit.

Vierailija
4/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvätuloisille pitää antaa kaikki tuet jotta he eivät vajoa yhtä alas kuin köyhä kansa. Mitä iloa muuten olisi isosta talosta ja kalliista sähköautosta?

Vierailija
5/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä tienaat 50snt ja minä kaksi euroa. Kumpi meistä maksaa siitä velasta suuremman osan?

Vierailija
6/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on tosi kova rikkaiden viha. Suomen rikkaat ansaitsevat alkaen 3000 €/kk nettona. Tämä on siis bruttopalkka 5000 -> 

Ihan tavallisia keskituloisia ovat mielestäni. Niitä huippurikkaita on Suomessa muutamia satoja. Ovat monesti perineet rahaa tai saaneet rahat yritystoiminnalla. 

Vierailija
7/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pienituloiset eivät ymmärrä, että jos keskituloisia ja niitä rikkaita ei nyt tulla vastaan sähkön hinnassa, niin koko Suomen korttitalo romahtaa. Ei löydy enää työssäkävijöitä, koska se ei kannata.

Vierailija
8/8 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä se sinulle kuuluu kuka niitä tukia saa, kun et ole itse maksamassa .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan