Miten av: llä voitiin tietää psykiatrin ammatti, nimi ja mereenajo ennen kuin ne julkaistiin mediassa?
Kaikki nuo on nyt julkaistu lehdissä, mutta ne tiedettiin täällä jo viikonloppuna!
Mielestäni uskomatonta.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni oli ehtinyt nähdä katoamisilmoituksen Ulliksen Fb-ryhmässä. Kun tieto miehen kiinniotosta tuli, oli helppo oäåtellä, kuka oli kyseessä. Piirit on pienet tässä maassa. Jopa minä av-mamma tunnen henkilöitä, jotka tuntevat hyvin uhrin exän vähintään töiden kautta ja en ole itse lainkaan samalla alalla. . On aika helppoa laskea 1 + 1.
Minä en ole tätä katoamisilmoitusta nähnyt, joten kysynkin nyt, miksi oli tehty ilmoitus? Kauan ehti olla kadonneena ja miksi naisesta huolestuttiin, jos vaan muutaman päivän oli ns. saavuttamattomissa?
Ymmärsin jostain, että kun perjantaiaamuna ei ilmestynyt työpaikalle, niin joku oli jo huolestunut. Mutta miksi? Ei kai näin talvella ole mitenkään ihmeellistä olla pois töistä, jos vaikka flunssaa on? Se että ei ilmoittanut töihin, voisi johtua monestakin syystä.
Siis ihmettelen vain siksi, koska nopeasti reagoitiin naisen poissaoloon, vaikka jo lähes 50-vuotiaasta kyse. Joten oliko joku/jotkut huolissaan siksi, koska tiesivät psykiatrin olevan sen luontoinen, että saattaisi tehdä jotain lopullista ja toki tekikin.
Jokaisen elämä ja lähipiiri ovat erilaisia, mutta kun mietin omaani, niin voisin olla kadonneena yli viikonkin ennen kuin kukaan kiinnittäisi mitään huomiota. Omat läheiset tietävät etten pidä yhteyttä joka päivä tai joka viikkokaan, niin siksi ei oltaisi huolissaan. Asun yksin ja luonteeltani erakkomainen, ja varsinkin nyt kun on joulutaukoa jokapäiväisistä menoista tammikuun puoleen väliin asti, niin entistä enemmän minun olisi helppoa kadota jälkiä jättämättä.
En ole juuri seurannut keissiä, mutta käsitin että läheiset oli tehneet paljon näkyvyyttä saaneen ilmoituksen Facebookissa ilmeisesti nimien ja kuvien kanssa ja kyseisistä ihmisistä vielä ollut muutenkin tietoja netissä ammatin puolesta.
Ehkä sen seurauksena nopeasti selvillä keistä on kyse.
Google myös vakoilee ja DNA Telia jne. Satelliitit salakatselee ja dronet. Sen takia pimennys verhot on muotia.Laitat älyt netin johonkin laatikkoon ettei kamera käy näy eikä mikki toimi.Sanoma on yritys joka myy näitä lehtiä juttuja toimittajat kerää tietoa.Joku laittaa sähkö postia tutuille kohta se näkyy netissä Gmail Suomi24....mitään ei voi olla omaa henkilökohtaista vaan kaikki kyttää toisiaan puolisoitaan lapsiaan työkavereitaan.
Victoria ja Robin psykoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni oli ehtinyt nähdä katoamisilmoituksen Ulliksen Fb-ryhmässä. Kun tieto miehen kiinniotosta tuli, oli helppo oäåtellä, kuka oli kyseessä. Piirit on pienet tässä maassa. Jopa minä av-mamma tunnen henkilöitä, jotka tuntevat hyvin uhrin exän vähintään töiden kautta ja en ole itse lainkaan samalla alalla. . On aika helppoa laskea 1 + 1.
Minä en ole tätä katoamisilmoitusta nähnyt, joten kysynkin nyt, miksi oli tehty ilmoitus? Kauan ehti olla kadonneena ja miksi naisesta huolestuttiin, jos vaan muutaman päivän oli ns. saavuttamattomissa?
Ymmärsin jostain, että kun perjantaiaamuna ei ilmestynyt työpaikalle, niin joku oli jo huolestunut. Mutta miksi? Ei kai näin talvella ole mitenkään ihmeellistä olla pois töistä, jos vaikka flunssaa on? Se että ei ilmoittanut töihin, voisi johtua monestakin syystä.
Siis ihmettelen vain siksi, koska nopeasti reagoitiin naisen poissaoloon, vaikka jo lähes 50-vuotiaasta kyse. Joten oliko joku/jotkut huolissaan siksi, koska tiesivät psykiatrin olevan sen luontoinen, että saattaisi tehdä jotain lopullista ja toki tekikin.
Jokaisen elämä ja lähipiiri ovat erilaisia, mutta kun mietin omaani, niin voisin olla kadonneena yli viikonkin ennen kuin kukaan kiinnittäisi mitään huomiota. Omat läheiset tietävät etten pidä yhteyttä joka päivä tai joka viikkokaan, niin siksi ei oltaisi huolissaan. Asun yksin ja luonteeltani erakkomainen, ja varsinkin nyt kun on joulutaukoa jokapäiväisistä menoista tammikuun puoleen väliin asti, niin entistä enemmän minun olisi helppoa kadota jälkiä jättämättä.
No ei meillä ainakaan pidetä normaalina, että jäisi jostsin syystä sairastuminen ilmoittamatta töihin. N45
Mä olen monesta asiasta huomannut, että täältä kannattaa kuulostella, miten joku asia on tai mihin suuntaan se on kehittymässä - ei niin, että kaikki suomalaiset olisivat juuri samaa mieltä kuin täällä, mutta tietyt piilotrendit pystyy nappaamaan täältä. Vähän samaan tapaan kuin seuraamalla googlen hakusanojen trendaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen monesta asiasta huomannut, että täältä kannattaa kuulostella, miten joku asia on tai mihin suuntaan se on kehittymässä - ei niin, että kaikki suomalaiset olisivat juuri samaa mieltä kuin täällä, mutta tietyt piilotrendit pystyy nappaamaan täältä. Vähän samaan tapaan kuin seuraamalla googlen hakusanojen trendaamista.
Ehdottomasti! Tästä on saattanut olla jopa työelämässä hyötyä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä teidän salapoliisileikki on, noh leikkiä vain. Ei siitä mitään oikeaa hyötyä ole kelleen.
Poliisi hoitaa tutkinnan ja oikeuslaitos loput.
No jopas tuli alaspeukkuja. Taidatte oikeasti uskoa olevanne jonkin suuren äärellä, ihan kuin ratkaisemassa tätä juttua tai jotain..
Sinä olet tyhmä totinen torvensoittaja, huumorintajuton pelle. Nosta oma peukalo, istu sen päälle ja anna sen tunkeutua perseeseesi. Sen sinä ansaitset.
Onko murhatapaus sinulle huumoria?
Ei todellakaan. Sinunkaltaiset pellet ovat huumoria.
Palstalla on parviälyä. Eli erilaiset asiat tiedetään palstalla ennenkuin ne tulevat lehtiin tai muuhun mediaan.
vauva.fi on hyvä palsta usein jotkut asiat vauvalla,ylilaudalla ja minfossa ensin. ehkä täällä on oikeasti älykkäitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä teidän salapoliisileikki on, noh leikkiä vain. Ei siitä mitään oikeaa hyötyä ole kelleen.
Poliisi hoitaa tutkinnan ja oikeuslaitos loput.
No jopas tuli alaspeukkuja. Taidatte oikeasti uskoa olevanne jonkin suuren äärellä, ihan kuin ratkaisemassa tätä juttua tai jotain..
Sinä olet tyhmä totinen torvensoittaja, huumorintajuton pelle. Nosta oma peukalo, istu sen päälle ja anna sen tunkeutua perseeseesi. Sen sinä ansaitset.
Onko murhatapaus sinulle huumoria?
Ei todellakaan. Sinunkaltaiset pellet ovat huumoria.
Sinä se varsinainen Sherlock olet :) joko keissi on ratkennut? XD
Vierailija kirjoitti:
Poliisikin saattaa kertoa tietoja joskus ylikselle tai minfoon...
Aivan varmasti...😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisikin saattaa kertoa tietoja joskus ylikselle tai minfoon...
Miksipä ei jotain vinkkiä julkisuuteen, jos se auttaa tutkinnassa? Ihan järkevää mielestäni. Silminnäkijöillä ja muilla asioista tietävillä on matalampi kynnys kertoa tietonsa keskustelupalstalla, kuin soittaa itse poliisille. Koskaan ei voi tietää, miten joku omasta mielestä mitätön seikka voi ehkä olla ihan hyödyllinen tieto poliisille.
Tarkoitan tässä nyt nimenomaan tälläisiä vakavia rikoksia.
Ei poliisille ole mitään hyötyä siitä että joku anonyymi väittää jotain keskustelupalstalla tai että johdatellaan keskustelua jollain vuodetulla vinkillä.
Taidatte oikeasti uskoa olevanne jonkin suuren äärellä, ihan kuin ratkaisemassa tätä juttua tai jotain.."
Kyse on ennenkaikkea tiedon saannista ja uteliaisuudesta. Haluan tietää taustat ja tekijät nopeasti enkä odotella mitä lehdet kirjoittavat joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Palstalla on parviälyä. Eli erilaiset asiat tiedetään palstalla ennenkuin ne tulevat lehtiin tai muuhun mediaan.
Nokkiva puluparvi
Jahve käski eikö niin Jumala puhuu mulle jengiä ja Espalla ajanut huusi Jumalan nimessä Jumalan nimessä pois luotani Jumalan nimessä. Näin katsokaas.