Mitä joululahjaksi kuusikymppiselle isälle (alle 15 euroa)?
Pitäisi saada Tokmannilta tai muusta halpahallista. Äidille on helppo ostaa joku voide tai naamio tms., mut mitä isälle?
T köyhä tytär
Kommentit (76)
Sukkapaketti. Sukkia tarvitaan aina.
Mieti nyt vaikka mistä se isäs tykkää.
Eti joku tosi vanha valokuva, printtaa siitä A4 kokoinen ja osta kehys
Eiköhän läsnäolo ole paras lahja jouluna 👍
Älä osta mitään väkisin keksittyä krääsää. Olen itse kuusikymppinen nainen ja pyysin omalta lapseltani, jonka tiedän tällä hetkellä painivan asuntolainan ja muiden asumiskustannusten kanssa, ettei hankkisi minulle mitään. Se on paras lahja.
Isälläsikin on todennäköisesti varaa ihan itse hankkia, mitä tarvitsee.
Eikös nyt molemmille yhteisesti joulukukka, katso jokin kaunis asetelma. Mitä ne halpisroinalla tekee?
Vierailija kirjoitti:
Taskulamppu
Useimmilla on jo taskulamppu, mutta nyt kun on ennustettu sähkökatkoja, niin voisi olla hyvä pitää taskulamppua varalla jokaisessa huoneessa. Toinen ehdotu yhden euron arpa, niitä saa kai vielä ostaa lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Älä osta mitään väkisin keksittyä krääsää. Olen itse kuusikymppinen nainen ja pyysin omalta lapseltani, jonka tiedän tällä hetkellä painivan asuntolainan ja muiden asumiskustannusten kanssa, ettei hankkisi minulle mitään. Se on paras lahja.
Isälläsikin on todennäköisesti varaa ihan itse hankkia, mitä tarvitsee.
Tyttären antama lahja ilahduttaa silti.
Mä ostin just isälleni Prismasta nahkarukkaset, maksoi alle 15 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Utele äidiltä mitä musiikkia isä kuunteli nuorena ja hae joku 60-luvun kokelmalevy kirpparilta.
60-luvun? Isä ehkä juuri syntynyt 60-luvulla, tuskin oli musiikin suurkuuntelija alle 10-vuotiaana. Hooohhh.
Sain hyviä vinkkejä, kiitos! Esim. taskulamppu. Isälläni on kyllä jo taskulamppu mut niitä on hyvä olla kaksi sähkökatkon varalta (asuvat maalla). Rukkaset on hyvä myös. Siitä tuli mieleen pehmeää materiaalia oleva kaulaliina. Sukat olen usein ostanut, jos en muuta keksi niin sitten ne. Lähden noilla liikkeelle.
Aloittaja
Otsalamppu.
Itse näin +5-kymppisenä arvostan eniten yhteistä iltaa, kun saamme lapset meille syömään. Ei tarvitse mitään tavaraa tuoda, jos haluaa jotenkin lahjoa, niin esim.itsetehdyt pikkuleivät on kivoja, tai juurikin joulukukka..
Sukat on aina hyvät, ja hyvät sukat ovat kalliita. Jos isällä periaatteessa on jo kaikkea, niin osta Veikkauksen arpoja. Luontoarpa on muistaakseni 3 e. Jos voit osta useampi. Voitte jännittää yhdessä kun isä raaputtaa arpoja. Eli on askartelua. Mutta tiedät itse jos isäsi ei ole yhtään arpa/lotto/pelimiehiä, niin sitten ehkä ei.
Alkkarit, sukat (15 euron sukat ovat jo tosi laadukkaat), pipo, avainkotelo, auton ikkunaskrapa...
jouluolutta sikspäkki-siis jos tykkää oluesta.
Ämpäri. Ne on kuumaa hottia sen ikäisten miesten keskuudessa ja niitä jaksetaan jonottaa vaikka tuntikausia jos ilmaiseksi vaan saa.
Utele äidiltä mitä musiikkia isä kuunteli nuorena ja hae joku 60-luvun kokelmalevy kirpparilta.