Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tätinä joulu on raskasta aikaa kun pitää teeskennellä että sisarusten lapset

Vierailija
20.12.2022 |

jotenkin kiinnostaisivat minua. No yksi heistä on ok mutta muut aika itsekeskeisiä ja kiittämättömiä. Ei mitenkään mieluisaa seuraa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla omia lapsia? Ei ole, niin siksikö sisarusten lapsetkin ärsyttävät?

Vierailija
2/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisteille on kaikki niin raskasta ja raskaampaa kuin kenellekään toiselle.

Missään nimessä ei voi lopettaa esittämistä koska silloin ei voi enää uhriutua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niille risupaketit joululahjaksi niin teet selväksi mitä ajattelet lasten itsekeskeisyydestä ja kiittämättömyydestä.

Vierailija
4/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli mukavaa olla täti sisarusteni lasten ollessa pieniä. Hauskoja vekaroita, joiden kanssa riitti kyllä aina jotakin yhteistä touhuamista. Sain olla mukana kasvattamassakin ja miksi lapset osaavat kyllä käyttäytyä kivasti minua kohtaan. Nyt aikuisenakin. Soitellaan, viestitellään joskus ja se riittää nyt. Heillä on nyt aikuisina omat hösötyksensä.

Isotädin roolista olen irtisanoutunut. Ilmoitin ekan veljenlapsen vauvan syntyessä, että nyt mennään jo niin kauas toisistamme sukulaisian ja etten halua olla sukujuhlien pakkopullaa,  pahalta haiseva mummeli, joka tarjoaa nuhraantuneita minttukarkkeja käsilaukustaan. Ei muistamisia, ei kutsuja ja sillä selvä. 

En tajua tuttuani, joka tunkee itseään isotätinä sukuunsa. Omistushaluinen ja yksinäinen. Ahdistavaa, miten isotäti itkee onnesta sisarensa lapsenlapsen syntymästä ja tunkee joka sukujuhlaan mukaan kierrätyslahjakasseineen.

Vierailija
5/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: mieti, miten raskasta lapsille on teeskennellä pitävänsä sinusta.

Vierailija
6/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, eihän ne teeskentele! Esim. lahjasta sanotaan "mitä mä tällä teen" tai viskataan suoraan sivuun. Ei ikinä kiitoksia vaikka olisin tuonut juuri sitä mitä toivotaan.

Olen kyllä miettinyt että mitä olen tehnyt väärin mutta sittemmin olen huomannut että samanlaisia he ovat muitakin kohtaan.

Vierailija
7/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika, eihän ne teeskentele! Esim. lahjasta sanotaan "mitä mä tällä teen" tai viskataan suoraan sivuun. Ei ikinä kiitoksia vaikka olisin tuonut juuri sitä mitä toivotaan.

Olen kyllä miettinyt että mitä olen tehnyt väärin mutta sittemmin olen huomannut että samanlaisia he ovat muitakin kohtaan.

Älä enää anna lahjoja?

Vierailija
8/8 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinä on raskasta? Montako päivää sun täytyy heitä kestää? Ilmeisesti olet sinkku, niin mitä jos vain käväisisit yhteisessä joulun vietossa ja sitten palaisit kotiin? Sulla on siellä oma rauha muina aikoina tehdä mitä haluat, niin aikuinen kyllä kestää lyhyen vierailun.

Kummilapsille ostaisin lahjan. Ehkä muille ei ole pakko. Tai jos hankkisit heille yhteisenä jonkun pelin. Jos eivät siitäkään pidä, muuttaako se tilannetta jotenkin?

Minkä ikäisistä nyt on kyse? Jos ovat jo isompia, osta kummilapselke lahjakortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi