Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tod. Hgissä ole yritystä, joka asentaa näytönsuojuksen tai panssarilasin ja suojakotelon? - reumaatikko -

Vierailija
20.12.2022 |

Kysymys otsikossa. Ostin uuden puhelimen, mutta em. palveluja ei vaan tunnu olevan saatavilla. :O Ei ole ystäviä tai tuttuja, jotka osaisivat auttaa enkä todellakaan itse tähän pysty.
AV ratkaisee kaiken, joten vinkkejä odotellessa!
Ja itseltä vinkki, että tässä olisi aivan hyvä liikeideakin jollekin nuorelle...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä. Kts. Resete tai Digiman.

Ja ainakin Tampereella myös Gigantissa ja Powerissa asennetaan.

Vierailija
2/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinhuollot. Mitään omaa liikettä ei palvelulle ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mikä liikkeen nimi on, mutta myyvät siellä noita laseja ja asentavatkin ne jos pyytää. Ainakin itiksessä ja redissä.

Vierailija
4/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantissa asennetaan. Myös varmasti jokainen firma joka korjaa puhelimia asentaa pientä maksua vastaan.

Vierailija
5/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista mikä liikkeen nimi on, mutta myyvät siellä noita laseja ja asentavatkin ne jos pyytää. Ainakin itiksessä ja redissä.

https://www.fonum.fi/ajankohtaista/tietoa-panssarilasista

Vierailija
6/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin kannattaisi firmaa perustaa kengännauhoja solmimaankaan.

Huomaa kyllä ettei suomaalaiset ymmärrä alkeellisellakaan tasolla, mihin yrityksen perustaminen alun alkaen perustuu.

Vierailija
7/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP vastaa, että eilinen soittokierros kertoi ettei esim. Gigantista ja Powerista eikä varsinkaan operaattorien ja vars. puhelinliikkeistä ole saatavissa niin minkäänlaista apua. Fonum kyllä, mutta olipa hintava... Tarkistan nuo muut kyllä.

Edelleen, kysymälleni jopa naureskeltiin! Varsinkin operaattoriliikkeissä - en tule käyttämään jatkossa(kaan) ja pissismussuttajien (puheesta ei  saa selvää!) hihitys oli aika laadutonta.

Vielä: Eikö tämä ole kenellekään muulle ollut hieman haastellista (eli kirottu ongelma)? Minä teen aivan muita töitä enkä päivittäin törmää tällaiseen. :o

Vierailija
8/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä apua jossain alueen Facebook -ryhmässä. Eihän tuo nyt ole iso homma tulla auttamaan vaikka aivan ilmaiseksi.

Vierailija
9/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina saanut liikkeessä asennettuna, siis kävellyt vaikka dna myymälään, ostanut heiltä lasin ja pyytänyt asentamaan.

Vierailija
10/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP vastaa, että eilinen soittokierros kertoi ettei esim. Gigantista ja Powerista eikä varsinkaan operaattorien ja vars. puhelinliikkeistä ole saatavissa niin minkäänlaista apua. Fonum kyllä, mutta olipa hintava... Tarkistan nuo muut kyllä.

Edelleen, kysymälleni jopa naureskeltiin! Varsinkin operaattoriliikkeissä - en tule käyttämään jatkossa(kaan) ja pissismussuttajien (puheesta ei  saa selvää!) hihitys oli aika laadutonta.

Vielä: Eikö tämä ole kenellekään muulle ollut hieman haastellista (eli kirottu ongelma)? Minä teen aivan muita töitä enkä päivittäin törmää tällaiseen. :o

Niin eli siis löysitkin paikan missä asentavat mutta et halunnutkaan maksaa mitään? No ylläri ettei yritykset hyvää hyvyyttään sulle laseja vaihtele.

Vierailija
11/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haasteellista, sen vuoksi olenkin panssarilasin aika firmassa asennuttanut.

Ja on kyllä kummia nuo saamasi vastaukset. Onkohan siellä ollut esim. Gigantissa puhelimessa joku asioista täysin tietämätön henkilö?

https://www.gigantti.fi/product/palvelut-ja-lisavarusteet/palvelut/palv…

Vierailija
12/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina saanut liikkeessä asennettuna, siis kävellyt vaikka dna myymälään, ostanut heiltä lasin ja pyytänyt asentamaan.

Kiimaset kollit kyllä jeesaa jos olet nätti tyttö, tai vaan nainen.

Vierailija
13/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suojakotelon asennus kuulosti oudolta. Mikä siinä on varsinaisesti asentamista, kun laittaa puhelimen siihen koteloon?

Vierailija
14/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen ostaessani operaattorin liikkeestä on myyjä kysynyt että laittaako myös suojakalvot ja -kotelon. Kannattaa siis mennä vaikka DNA:lle, ostat tarvikkeet ja kysyt voisiko myyjä laittaa ne paikoilleen.

Sellaista tuskin löytyy että joku laittaa halvalla omat tilaamasi paikalleen. Siinä tapauksessa pyytäisin apua vaikka naapurilta.

Vierailija
15/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseman siellä alaosassa metroaseman lähellä on joku puhelinhuolto

Vierailija
16/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fonumin 30e sisältää myös itse lasin. Sama hinta kuin gigantista tai powerista ostettuna, mutta sisältää sen asennuksen. Bonuksena, jos ne tyrii asennuksen ja ilmaantuu kuplia, niin vaihtavat sen veloituksetta.

Vierailija
17/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen koronaa oli ainakin dna:ll asennus jos ostat sieltä näytönsuojan.

Voi olla, että muillakin operaattoreilla on ollut vastaavaa, mutta edellyttänyt ko. suojan ostamista sieltä heiltä, sillä jos jotain menee pieleen asennuksessa, eivät voi ottaa vastuuta muualta ostetuista tuotteista kuin heiltä.

Fonumilta kannattaa kysyä, Itapsasta, samoin kaikki Powerit ja Gigantit, mutta aika moni paikka edellyttää, että asennettava suoja on ostettu heiltä ja saattavat myös veloittaa jotain.

Vierailija
18/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiimaset kollit kyllä jeesaa jos olet nätti tyttö, tai vaan nainen.

Totta, olen 3kymppinen verkkareissa ja pikkulapset jalassa roikkuva äiti. Tosin nyt kun muistelen viime kokemusta lasin vaihdon yhteydessä niin aspa kyllä kertoi omista lapsistaan eikä veloittanut asennuksesta mitään. Harmi hänelle etten ymmärtänyt että kyseessä oli kiimainen kolli vaan toivotin vaan hyvät päivänjatkot :D

Vierailija
19/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa asentaa itse. Helppo homma.

Vierailija
20/33 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai laittavat. Ostin kotelon ja suojan gigantista, ihan selviö että auttoivat, pikku juttu heille. Älä tee tästä liian vaikeata, menet liikkeeseen ja pyydät tekemään ko. asiat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä