Viisi ruokaa, joita teillä syötiin viimeksi?
Kommentit (34)
Riisipuuro, pikanuudelit, riisiä ja appelsiinikanaa, perunabroilerivuoka, kasvissosekeitto keitetyillä munilla
Vierailija kirjoitti:
Tein suutarinlohta ja olen nyt syönyt sitä 5 päivää joko perunan, leivän tai molempien kanssa.
Entäs ne neljä edellistä?
Pasta alla norma (munakoisopasta)
Porkkanafetasalaatti
jalapeno mac & cheese
Linssisitruunakeitto
focacciapizza
nakkikastike ja perunat
broilerin filee ja nuudelit
uunilenkki ja ristikkoperunat
munakas
joku keitto
Vierailija kirjoitti:
Porkkanafetasalaatti
jalapeno mac & cheese
Linssisitruunakeitto
focacciapizza
Kuulostaa ihanalta. Porkkana ja feta on mulle uusi kombo, onko sulla joku tietty resepti salaatille?
Lihamakaronilaatikkoa, naudan ulkofilepihvit ja salaattia, siskonmakkarasoppaa, savulohta ja paistettua kesäkurpitsaa ja kirsikkatomaatteja, meksikolaista kanapataa ja riisiä
Nakkikeitto, kana ja riisi, porsaankyljykset ja muussi, kasvismunakas, pinaattiletut
Makkarakeitto, tonnikalapasta, valkosipulikermaperunat ja lihapullat, makkaraperunat. En muista viidettä.
Stilton-päärynä -saksanpähkinäsalaatti, tuoretta leipää, kirsikkaliköörikonvehteja, rommitoti
Sienirisotto & valkoviini
Pekonia, savustettuja ostereita ja paistettuja perunoita, olut
Tulinen voipapupata
Halloumi-hampurilaiset, ranskalaiset
Kaupan makaronilootaa ketsupilla
Näillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanafetasalaatti
jalapeno mac & cheese
Linssisitruunakeitto
focacciapizza
Kuulostaa ihanalta. Porkkana ja feta on mulle uusi kombo, onko sulla joku tietty resepti salaatille?
Oli uusi yhdistelmä mullekin, mutta ihan kivasti tuntui sopivan yhteen. Tein tällä ohjeella
Korpelan makkaraa lanttulaatikon kanssa. Spagettia , jauhelihapihvejä, paistettua lohta muusilla ja piparjuurella ja porkkanapihvejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porkkanafetasalaatti
jalapeno mac & cheese
Linssisitruunakeitto
focacciapizza
Oli uusi yhdistelmä mullekin, mutta ihan kivasti tuntui sopivan yhteen. Tein tällä ohjeella
Itse tein fetajuusto -porkkanapihvejä Maukkaita .
Possu-kasvispata+ohra
Pääkallo
Linssikeitto
Janssoninkiusaus
Jotain leivitettyjä kalamöykkyjä ja muusi
1. Muusi ja lihapullat
2. Spagetti ja kastike
3. Lämmitin eilistä
4. Paahtopaistia juureksilla
5. Tänään lämmitän eilistä
Meattii, eggssei, meattii, eggssei, mushroomii.
Tänään munakasta, eilen rullakebabia. La ja pe jauheliha-makaronihässäkkää, sitä ennen ehkä kalakeittoa? Ei muista enää.
Lihamakaroonilaatikko, sushi, pizzaHutin pizzaa, hernekeitto+lettuja, kalapyöryköitä+muusi+kylmä sitruunatillikastike.
Lihapiirakat, piknikpaisti ja uunikasvikset, muusi ja jauhelihakastike, kanakookoskeitto, kalakeitto.
Hampurilaisateriat ABC:lta.
Pulled porkkia ja perunoita.
Riitan herkku-pitsaa.
Kebabia ja kermaperunoita ja salaattia.
Kebabsalaattia.
Tein suutarinlohta ja olen nyt syönyt sitä 5 päivää joko perunan, leivän tai molempien kanssa.