Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vartalotyyppi olla tiimalasi, jos rinnat on pienet?

Vierailija
19.12.2022 |

Vyötärö 68, lantio 96 ja rinnanympärys 88.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvä päärynä minusta.

Mutta kun en ole, koska hartiat ovat yhtä leveät tai jopa aavistuksen leveämmät kuin lantio.

Ap

Jos hartiat ovat leveämmät kuin lantio, niin sitten se alkaa olla kolmio, joka on väärinpäin. 🔻

Vierailija
22/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta wannabe-tiimalasia täällä

https://www.bodyshapecalculator.co.uk/trinny-and-susannahs-12-body-shap…

Tuolla on vähän variaatioita ja tietoa vartalomalleista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kahden vartalomallin sekoitus, Y ja päärynä

Ja mitä saadaan kun nämä yhdistetään? Tiimalasi.

Ei, koska tiimalasissa rinnanympärys ja lantio ovat mahdollisimman samankokoiset ympärykseltään. Tiimalasi vartalomallissa hartiat ovat kapeahkot, eivät yhtä leveät kuin lantio.

En ole missään nähnyt tuollaista määritelmää, että tiimalasissa hartioiden tulisi olla kapeahkot.

En minäkään. Minua on sanottu tiimalasiksi, ja vartalotyyppini on juurikin tuo, jossa lantio ja hartiat suunnilleen yhtä leveät ja vyötärö huomattavan kapea. Rinnat lähes olemattomat.

Vierailija
24/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet suora

Vierailija
25/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynä 👍

Vierailija
26/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan uskotellut että voi, sillä olen mitoiltani 85-56-87 MUTTA oikea tiimalasi on muodokas /kurvikas ja kapeavyötäröinen. Itse olen edestä katsottuna aika suora vaikka mitat onkin mitä on. Eli olen sitä mieltä että tiimalasi on yhtä kuin kahdeksikko ja se vaatii kurvikkaan ulkomuodon.

JA sitten sekin että kun puhutaan tiimalasista ihanteellisena vartalona ja juuri miesten mielestä, niin sillä  tarkoitetaan juuri sitä että ne kurvit ovat ensimmäinen asia joka huomataan.

Vierailija
27/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta wannabe-tiimalasia täällä

https://www.bodyshapecalculator.co.uk/trinny-and-susannahs-12-body-shap…

Tuolla on vähän variaatioita ja tietoa vartalomalleista.

Mä en ole ikinä kuullutkaan näistä.

Vierailija
28/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omena jolla on megalomaaniset rinnat ison mahan päällä, pieni kahden pennin pakarainen pylly sekä pitkät laihat kintut.

Vierailija
29/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laskuri antoi minulle vartalotyypiksi lusikan, lantio iso, vyötärö kapea, hartialinja itselläkin iso mutta rinnanympärys ei riitä tiimalasiin vaikka jos varjokuvan ottaisi edestä tai takaa niin tiimalasia se muistuttaisi. Lusikalla on edestä tai takaa katsottuna vissiin samat linjat kuin tiimalasilla, mutta sivusta katsottuna löytyy alhaalta lusikan kuppi ja yläosa on suorempi, vain vähän "koristeltu".

Vierailija
30/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ylhäältä levein, eli ns Y:n mallinen, mutta vain edestäpäin. Kun katsotaan sivusta niin olen todella kurvikas. Takapuoli työntyy pyöreänä taakse, ja rinnat eteen, ja jaloissakin on muotoa, eli ei pelkät tikut. Mikähän malli sitä sitten onkaan, kun aina sanotaan että y on perseetön...

Vierailija
31/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, koska tiimalasissa rinnanympärys ja lantio ovat mahdollisimman samankokoiset ympärykseltään. Tiimalasi vartalomallissa hartiat ovat kapeahkot, eivät yhtä leveät kuin lantio.

En ole missään nähnyt tuollaista määritelmää, että tiimalasissa hartioiden tulisi olla kapeahkot.

En minäkään. Minua on sanottu tiimalasiksi, ja vartalotyyppini on juurikin tuo, jossa lantio ja hartiat suunnilleen yhtä leveät ja vyötärö huomattavan kapea. Rinnat lähes olemattomat.

Tiimalasi olemattomilla rinnoilla! :DDDDDDDD Jotain rajaa nyt näihin fantasioihinkin.

Vierailija
32/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan selvä päärynä minusta.

Mutta kun en ole, koska hartiat ovat yhtä leveät tai jopa aavistuksen leveämmät kuin lantio.

Ap

Jos hartiat ovat leveämmät kuin lantio, niin sitten se alkaa olla kolmio, joka on väärinpäin. 🔻

"Kun vartalomalli on Y, on selkä usein lyhyt ja vyötärö jokseenkin mitätön mutta takapuoli ja sääret ovat sitäkin upeammat!"

Mulla lyhyet jalat ja pitkä selkä.

Ap

Vierailija
33/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen vartalo on eri muotoinen, ja näitä perusmalleja ei ole kuin I, O, V, X, A ja H. Joten turhan tarkkoja vaatimuksia ei voi alkaa millekään vartalotyypille esittää, jos meinaa jokaisen näistä johonkin sijoittaa.

-eri.

Vierailija
34/42 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen vartalo on eri muotoinen, ja näitä perusmalleja ei ole kuin I, O, V, X, A ja H. Joten turhan tarkkoja vaatimuksia ei voi alkaa millekään vartalotyypille esittää, jos meinaa jokaisen näistä johonkin sijoittaa.

-eri.

Ja siis tietysti Y!

-äskeinen

Vierailija
35/42 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tiimalasivartaloisella hartiat ja lantio ovat suunnilleen samaa kokoa ja vyötärö erottuu selvästi.

Hartia- ja lantiomitan tulisi erota toisistaan korkeintaan 5 prosenttia. Sen saat selville kertomalla luvuista isomman 0,95:llä. Jos pienempi luku on sama tai isompi kuin saamasi tulos, voit jatkaa laskutoimituksia.

Tiimalasivartaloisella vyötärön tulisi olla ainakin 25 prosenttia kapeampi kuin hartioiden tai rinnan sekä samaiset 25 prosenttia lantiota kapeampi."

Ja tämän mukaan ap:lla on tiimalasivartalo.

Vierailija
36/42 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku laskuri antoi minulle vartalotyypiksi lusikan, lantio iso, vyötärö kapea, hartialinja itselläkin iso mutta rinnanympärys ei riitä tiimalasiin vaikka jos varjokuvan ottaisi edestä tai takaa niin tiimalasia se muistuttaisi. Lusikalla on edestä tai takaa katsottuna vissiin samat linjat kuin tiimalasilla, mutta sivusta katsottuna löytyy alhaalta lusikan kuppi ja yläosa on suorempi, vain vähän "koristeltu".

Lusikka minä en ainakaan ole, kun lantio ei ole iso.

Ap

Vierailija
37/42 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitat otetaan hartioiden, vyötärön ja lantion suhteesta.

Tiimalasilla on leveät hartiat.

Päärynällä on kapeat hartiat mutta leveä lantio.

Vierailija
38/42 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, pienirintaiset naiset ovat rumia. Pitää olla massaa mistä puristella!

Vierailija
39/42 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee halvaksi kun ei rintsikoita tarvitse pitää..

Vierailija
40/42 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen omena jolla on megalomaaniset rinnat ison mahan päällä, pieni kahden pennin pakarainen pylly sekä pitkät laihat kintut.

Sama, tällä vartalotyypillä kannattaisi olla edes normaalipainoinen, rinnat olisivat silti isohkot, mutta vatsa ei niinkään. Sille ei voi mitään, että rasva ei kerry pakaroihin, lantio on korkeaa neliskulmaista mallia ja selkä ei ole notko. Vaikka treenaisin, en olisi kovin iso takapuolestani (enkä edes haluaisi olla, onneksi tuo muoti on menossa pois).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän