Mitä tekisit jos Lionel Messi koputtaisi oveesi pelkät bokserit päällä?
Kommentit (59)
Päästäisin Messin sisään. Laittaisin saunan päälle, ja sitten Messi saisi mennä saunaan ja pesulle lämmittelemään. Hakisin hänelle tuosta lähi-Prismasta jotain vaatetta, jos minun naistenvaatteet ei kelpaa. Tekisin iltapalaa ja petaisin yösijan.
Antaisin sille Bayernin paidan, keskikaljan ja sanoisin, että ruvetaanko katsomaan matsikoostetta?
Soittaisin 112. Joku hullu alastomana soittelee ovikelloja.
Saisiko tällaista kirjoittaa naisurheilijasta?
Nakkaisin saunan päälle ja kaljat kylmään.
Pyytäsin eteiseen ja kysyisin, että mahtaako herra tietää, että tämä on Lappeenranta, ei Buenos Aires.
Pyytäisin sisään ulkoa palelemasta ja myisin parilla miljuunalla sille jotain vaatetta.
Ohjaisin suoraan makuuhuoneeseen.
Peittoni alla majaileva talibani menisi vaihtoon.
Pyytäisin pientä vippiä, paa pari milliä alkuun boy, että saan ton sähkön maksettua.
Pyytäisin peremmälle sieltä kylmästä hytisemästä. Sitten huutaisin äkkiä miehen ja pojan paikalle (suuria faneja) yhteiskuvaa varten.
Mutta jos ihan totta puhuttaisiin, en luultavasti tunnistaisi Messiksi ja erehtyisin luulemaan, että on vaan joku sekopää. Soittaisin poliisit.
Nykäisisin poikaparan sisään pakkasesta ja yrittäisin selvittää mitä ihmettä on tapahtunut ja mihin hänet voisi toimittaa. Ja varmaan lainaisin jotain pojan vaatetta hänelle. Poika nyt on 185, mutta parempi varmaan liian isot vaatteet kuin ei mitään? Hankala se kyllä olisi selvitää mitä hän tarvitsee, kun en puhu itse yhtään espanjaa, jä käsitykseni mukaan hän ei puhu englantia. Ranskaksi sitten ehkä?
Pukisen Messin päälle väkisin kultaisen velhoviitan.
Vierailija kirjoitti:
Pukisen Messin päälle väkisin kultaisen velhoviitan.
Minä pukisin hänen päälleen prinsessamekon.
Sanoisin, että ei meille nyt voi tulla kun on niin sekaista.
En tunnistaisi kaveria, koska en seuraa urheilua. Varmaan kysyisin ovenraosta mikä hätänä ja soittaisin hätänumeroon, koska olettaisin että kaverilla ei ole kaikki ihan kunnossa.
En uskaltaisi päästää puolialastonta vierasta ihmistä asuntooni. Antaisin kyllä jotain lämmintä päällepantavaa sinne rappuun viranomaisia odotellessa.
Ihana😻Tarttishan hän lämpimän petin hyvänen aika.