Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tekee kolmivuorotyötä, niin voiko yövuoroja saada kokonaan pois? Terveyteen vedoten?

Vierailija
18.12.2022 |

Onko käytännössä mahdollista edes? Sanovatko heipat samantien, jos suostun vain aamu ja iltavuoroihin?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni lopetettiin yövuorot terveyssyihin vedoten. Korkea verenpaine, kilpirauhasongelmia. Mutta sai kuulemma vääntää asiasta esimiehen kanssa. Lääkärintodistus oli.

Vierailija
42/44 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoivakodissa töissä ja kyllä meillä on joitakin jotka ei tee terveydellisistä syistä yövuoroja. Syynä voi olla esim. migreeni. Lisäksi on yksi pienten lasten yh joka ei tee täyttä työaikaa eikä tarvitse tehdä yövuoroja. Ei haittaa meitä jotka tykätään tehdä yövuoroja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen hoivakodissa töissä ja kyllä meillä on joitakin jotka ei tee terveydellisistä syistä yövuoroja. Syynä voi olla esim. migreeni. Lisäksi on yksi pienten lasten yh joka ei tee täyttä työaikaa eikä tarvitse tehdä yövuoroja. Ei haittaa meitä jotka tykätään tehdä yövuoroja. 

Lisäksi on niitä jotka tekevät vain 1-2 yötä koska nukkuminen niin huonoa päivällä ja olo kamala. 

Vierailija
44/44 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun löytäisin työn, jossa voi tehdä pelkkiä yö- tai iltavuoroja. Minun terveyteni ei kestä aikaisia aamuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan