Minkä ikäisenä kannattaa viimeistään alkaa yrittää vauvaa?
Ettei olisi liian myöhäistä? Mutta että olisi kuitenkin hyvä elämäntilanne lasta ajatellen?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku fetisisti löysi tiensä ketjuun. Harmi, että suht asiallinen keskustelu on nyt vain täynnä jonkun raskausfetisistin mölinää.
Ei ole vaan maho, joka esittää jotain lapsihullua.
Aivan, se selittääkin sitten. Trollitutkani jäi väpättämättä tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku fetisisti löysi tiensä ketjuun. Harmi, että suht asiallinen keskustelu on nyt vain täynnä jonkun raskausfetisistin mölinää.
Ei ole vaan maho, joka esittää jotain lapsihullua.
Sama spämmää samoja viestejä muhinkin ketjuihin kiivaalla tahdilla. Kuvittele jos joutuisit itse olemaan se jonka hän kohta tursuttaa emättimestään.[/quote
Jokainen mies voi tehdä oman osansa tässä asiassa, ettei parittele ketään emättimeen.
Vierailija kirjoitti:
Paras ikä 30-35v. On tutkinto, on ehditty olla työelämässä ja nähdä maailmaa ja elämää. Tuolloin olet äitinäkin itsevarmempi, osaat kasvattaa lapsesi koska et ole mikään tytönhupakko enää.
Näin kärjistetysti
.
Mielestäni tärkein pointti tuossa on se elämänkokemus, mutta että kuitenkin ollaan vielä nuoria ja jaksavia! Kyllä, 30-35v ON mielestäni vielä nuori, ja mikäli elää terveellisesti, urheilee ja syö kunnon ruokaa, on fyysisesti vielä ihan hyvässä vedossa!
Tämä tietty vain, jos haluat 1-3 lasta pienellä ikäerolla. Mikäli suuremmasta kattavasta haaveilet, tai isommista ikäeroista sisaruksille, kandee aloittaa jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras ikä 30-35v. On tutkinto, on ehditty olla työelämässä ja nähdä maailmaa ja elämää. Tuolloin olet äitinäkin itsevarmempi, osaat kasvattaa lapsesi koska et ole mikään tytönhupakko enää.
Näin kärjistetysti
.Mielestäni tärkein pointti tuossa on se elämänkokemus, mutta että kuitenkin ollaan vielä nuoria ja jaksavia! Kyllä, 30-35v ON mielestäni vielä nuori, ja mikäli elää terveellisesti, urheilee ja syö kunnon ruokaa, on fyysisesti vielä ihan hyvässä vedossa!
Tämä tietty vain, jos haluat 1-3 lasta pienellä ikäerolla. Mikäli suuremmasta kattavasta haaveilet, tai isommista ikäeroista sisaruksille, kandee aloittaa jo aiemmin.
Vähän liiankin nuori ilmeisesti, kun itselleni myydään vielä kolmekymppisenä lastenlippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kärjistetysti
.Mielestäni tärkein pointti tuossa on se elämänkokemus, mutta että kuitenkin ollaan vielä nuoria ja jaksavia! Kyllä, 30-35v ON mielestäni vielä nuori, ja mikäli elää terveellisesti, urheilee ja syö kunnon ruokaa, on fyysisesti vielä ihan hyvässä vedossa!
Aika monelle 30v on täydellinen ikä alkaa yrittää esikoista, mutta joillain silloin on jo liian myöhäistä....
Itse sain esikoiseni 31v, seuraavat lapset kun olin 33v ja 37v. Minulla on ystäviä, jotka alkoivat yrittää esikoista samaan aikaan kuin minä, mutta synnyttäessäni kolmannen lapseni, he eivät hoidoista huolimatta olleet lasta saaneet.. :(
N38
25 -30. Riippuu vähän elämäntilanteesta ja omista haluista. Itse sain lapsen 35-vuotiaana 10 vuoden yrityksen jälkeen. Ja musta kyllä tuntuu siltä, että olisi ollut parempi, jos olisin ollut nuorempi, jaksaisi paremmin. No, ainakin yritin niin ei voi itseä syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kärjistetysti
Aika monelle 30v on täydellinen ikä alkaa yrittää esikoista, mutta joillain silloin on jo liian myöhäistä....
Itse sain esikoiseni 31v, seuraavat lapset kun olin 33v ja 37v. Minulla on ystäviä, jotka alkoivat yrittää esikoista samaan aikaan kuin minä, mutta synnyttäessäni kolmannen lapseni, he eivät hoidoista huolimatta olleet lasta saaneet.. :(N38
Tämä. Tiedän erään jolle jo 14v oli liian myöhäistä :(
Vierailija kirjoitti:
25 -30. Riippuu vähän elämäntilanteesta ja omista haluista. Itse sain lapsen 35-vuotiaana 10 vuoden yrityksen jälkeen. Ja musta kyllä tuntuu siltä, että olisi ollut parempi, jos olisin ollut nuorempi, jaksaisi paremmin. No, ainakin yritin niin ei voi itseä syyttää.
Ja olit varmasti fiksumpikin silloin nuorempana, olisi silloin ollut enemmän annettavaa muttei aina voi mitään :(
Sitten, kun Sinulla on oikea mies lapsen isäksi, eli Elämäsi Rakkaus.
30v koska silloin on 10% munasoluista jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kärjistetysti
.
Mielestäni tärkein pointti tuossa on se elämänkokemus, mutta että kuitenkin ollaan vielä nuoria ja jaksavia! Kyllä, 30-35v ON mielestäni vielä nuori, ja mikäli elää terveellisesti, urheilee ja syö kunnon ruokaa, on fyysisesti vielä ihan hyvässä vedossa!
30- ja 35-vuotiaan välilläkin on iso ero varsinkin jos toiveissa on enemmän lapsia kuin yksi. Yli 35-vuotiailla hoidotkaan ei tuo yhtä todennäköisesti lasta kuin 30-vuotiaalle.
Jos aloittaa yrityksen 30-vuotiaana, on paljon enemmän aikaa ja pelivaraa mahdollisiin vastoinkäymisiin kuin 35-vuotiaalla.
Sain esikoiseni 36-vuotiaana, seuraavat 39- ja 41-v. Kaksi ensimmäistä sain hoidoilla, viimeisen luomusti. Hedelmällisyyteni siis parani vanhetessani. Kaikilla sama isä.
Sota kolkuttelee ovella ja sinä vain mietit tiineeksi tulemista !?
Sama spämmää samoja viestejä muhinkin ketjuihin kiivaalla tahdilla. Kuvittele jos joutuisit itse olemaan se jonka hän kohta tursuttaa emättimestään.