Askartelutarvikkeita joululahjaksi 5-6 vuotiaalle?
Eli tyttö täyttää kyllä vasta 5v, mutta on todella näppärä tekemään kaikkia askartelujuttuja. Kysyttäessä itse toivoi lahjaksi juuri askartelujuttuja. Voisi olla jotain vähän haastavampiakin.
Itellä vaan niin onneton mielikuvitus ja rajallisesti aikaa, että en ole mistään ehtinyt etsiä. Jospa täältä saisin vinkkejä. Hintaa lahjalla saisi mielestäni on olla n. 20¿ kun muitakin lahjoja on jo hankittu hänelle. Toivottavasti joku keksisi jotain kivaa, Joten kiitos jo etukäteen:)
Kommentit (2)
mm. BR myy isoja settejä, joissa on tuhansia muovihelmiä ja tarpeelliset nauhat, joista voi askarrella kaula-, ranne- ym. -koruja. Hinnat n. 13-16 e. Itse olen ostanut kumilankoja, nahkanauhoja, helmiä ym. myös askastelutarvikeliikkeistä, Tiimaristakin on löytynyt jotain, erityisesti kivan värisiä nahkanauhoja.
Kun pussin ja pakkaukset on avattu, helmiä ja muita tykötarpeita on hyvä säilyttää jonkinlaisissa rasioissa. Meillä on käytetty tavallisia pieniä pakasterasioita, mutta joulupaketteihin keksii varmasti kivampiakin kannellisia purkkeja.
Ja sitten tarvitaankin korulipas...
+ tyynyliina, t-paita jne. Saa itse piirrellä/maalata paitoja itelle tai lahjaksi. Helmityöt pujotellen koruja, silityshelmiä. Askarteluliikkeistä valmiita paketteja. On leimasimia + leimasinvärejä yms. joilla voi tehdä kortteja ja muita. Onko tehnyt ompelukuvia? Entä vohvelikangasta, kanavaneula ja erivärisiä lankoja ja saa sit itse pujotella niitä lankoja vaikka tehdä mummolle pöytäliinan, pyllynalusen tms tai itselle jumppapusssin. Kangasväreillä saa kans kivan jumppapussin maalattua ihan tavallisesta valkoisesta kangaskassista,joita saa eurolla kaupoista. NÄitä kaikkia meidän nyt 5v.neiti on tehnyt vuoden aikana.