Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "avautua ja kertoa mun asioita"?

Vierailija
18.12.2022 |

Käyn psykatrian polilla. Psykiatri sanoi "tämä hoito ei tule etenemään ennen kuin sä alat avautua ja kertoa sun asioita". Joten kysyin häneltä että voiko joku opettaa minulle että miten se tehdään. Joten psykiatri sanoi että hoitaja opettaa. Joten olen käynyt tapaamassa sitä hoitajaa, olen tavannut häntä tosi monta kertaa. Mutta ei hän ole opettanut mulle vielä yhtään mitään, ei hän ole opettanut mulle että miten teen sen "avautua ja kertoa mun asioita", ei hän ole vielä kertonut edes sitä että mitä se oikein tarkoittaa. Joka kerta hoitaja vain kyselee mun kuulumisia.
Outoa että psykiatri sanoo että hoitaja tekee jotain, mutta sitten hoitaja ei tee sitä. Eihän tuossa ole mitään järkeä että hoitaja ei tee mitä psykiatri sanoo että pitäisi tehdä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun olis tarkoitus kertoa niitä asioita, mistä syystä olet hoidossa psykiatrian polilla. Jos et ollenkaan ymmärrä mitä ne asiat ovat, ei sinua oikein terapialla voi auttaa.

Vierailija
2/2 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun olis tarkoitus kertoa niitä asioita, mistä syystä olet hoidossa psykiatrian polilla. Jos et ollenkaan ymmärrä mitä ne asiat ovat, ei sinua oikein terapialla voi auttaa.

Tjaa, mutta enemmänkin pikemminkin niin että jos asiakas ei yhtään ymmärrä että miksi hän on psykiatrian polilla niin hän on väärässä paikassa. Eli se terveyskeskuslääkäri joka on ohjannut asiakkaan psykiatrian polille on tehnyt virheen, ohjannut asiakkaan väärään paikkaan. Psykiatrian polin työntekijöiden pitäisi ohjata asiakas oikeaan paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan