Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ovat joutuneet sisarusten syrjinnän kohteeksi?

Vierailija
18.12.2022 |

Näin joulun aikaan se sattuu pahiten, kun ei haluta porukkaan.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus (usein) sisarusten välejä hankaa kateus.  Sellainenkin poisulkeminkin että älä muuta tähän (isoon) kaupunkiin, tämä on minun.  Saa joskus niin naurettavia muotoja ettei tiedä mitä .Kuitenkin välillä ollaan ihan kavereitakin. Surullista kun jonkun isetunnon vuoksi joutuu kulkemaan varpaillaan.

Vierailija
42/47 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen esikoinen 4 lapsesta. Olen ollut todella sairas ja kokenut mm. seksuaalista hyväksikäyttöä jo lapsena olen ollut masentunut ja tramatisoitunut ihminen. Mutta olen aina rakastanut kaikkia sisaruksiani ja ymmärtänyt perheen sisällä olevat päihde ja mt ongelmat omien kokemuksieni kautta. Nyt vanhimpana ja uskossa olevana olen yrittänyt lähestyä kaikkia. Haluaisin, että me kaikki perhekuntana yhdistyisimme. On kyllä vaikeaa ja surullista. Yritän uskoa, että yhteydenottomme lisääntyisi ja saisimme vietetään joulun ym. Ajat yhdessä toisiamme tukien ja Rakastaen. Ehkä jonain päivänä tapaamme vielä kaikki, emmekä vain joskus viestittelisi tekstiviesteillä "kiitos"toivotuksiin. Vaan puhuisimme puhelimessa ja saisimme halata ja rakastaa ja välittää. Voimia kaikille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheet, tietämättömyys toisten asioista, kateus ja sairaudet. Ynnä ihmisten erilaisuus on kai pelottavaa. Mutta eikö se rakkaus ole kaikista tärkeintä! Minäkin haluaisin olla edes kutsuttu jouluun tai kylään. Rakastan sisaruksiani..

Vierailija
44/47 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun katkaistiin välit, yksi luuli minun haukkuvan häntä vanhemmilleni. Ei pidä paikkaansa ja hän ei halua olla kanssani missään tekemissä. Eikä infoa saa jakaa minulle hänen perheestään, vaikka en ole tehnyt tai sanonut mitään väärin. Vanhemmat eivät korjaa asiaa totuutta kertomalla, joten jouduin paitsioon. Yritän laittaa viestiä.. En tiedä kauan vihanpito jatkuu. Elämä on kuitenkin lyhyt ja arvokas. En ymmärrä miksi asioita, ei voida puhua selväksi perheessämme. Olen tosi surullinen asiasta. Sillä Rakastan kaikkia aina!

Vierailija
45/47 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjintä lähti jo vanhemmista,äiti palvoi veljeäni ja siskoni oli isän lempitytär.Itse olin kuin jokin ulkopuolinen ja aina muita huonompi.Aikuisenakin ovat yrittäneet painaa alas.Parempi siis pitää kunnon välimatkaa ja nyt saa elää vapaasti ilman arvosteluja.

Vierailija
46/47 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elämä ei ole helppoa..Miksi emme voi vain rakastaa ja välittää toisistamme. Maailmassa tapahtuu paljon pahoja asioita. Ihmisillä menee huonosti. Eikö perheet voisi unohtaa menneet ja aloittaa alusta ennenkuin on myöhäistä. Sisarukset ottaa yhteyttä!!

Vierailija
47/47 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sisarukset ottakaa yhteyttä ja yritetään uudestaan..!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan