Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistattehan harrastaa myös mieltä virkistävää ja rentouttavaa seksiä joulukiireiden ja -stressin vastapainoksi!

Vierailija
18.12.2022 |

Kun on paineet pois, niin taas jaksaa paremmin.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se olisi, mutta kun puolisoa ei kiinnosta. Edellisestä seksikerrasta on yli vuosi.

Vierailija
2/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ei pukki tuo lahjoja pihtareille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse olla seksistä riippuvainen seksihullu niinkuin suurin osa.

T sinkku a seksuaali.

Vierailija
4/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä seksiaddikteja.

Vierailija
5/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lötkön kanssa mitään voi harrastaa....jupinaa jupinaa jupinaa...

Vierailija
6/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen kanssa harrastaisin seksiä?

Vierailija
7/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että minusta ei tule koskaan naista joka käy kauppaa seksillä, mutta tämä ennen viikonloppua vihjasin melko selväsanaisesti miehelle, pyydettyäni häneltä apua muutamaan siivousjuttuun, että olisi kiva jos viikonloppuna olisi lasten nukahdettua aikaa ja energiaa jonka voisi suunnata muuhun kuin siivoamiseen, joululahjojen viimeistelyyn tai muuhun vastaavaan. Onko mies laittanut rikkaa ristiin niiden parin pyytämäni asian eteen jotka hän sanoi hoitavansa ennen viikonloppua? Ehei. Eilen illalla yhdentoista aikaan kannoin autotalliin tavaroita sen sijaan että olisin rietastellut. Meneehän se viikonloppu näinkin kun tekee kaiken yksin.

Vierailija
8/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin että minusta ei tule koskaan naista joka käy kauppaa seksillä, mutta tämä ennen viikonloppua vihjasin melko selväsanaisesti miehelle, pyydettyäni häneltä apua muutamaan siivousjuttuun, että olisi kiva jos viikonloppuna olisi lasten nukahdettua aikaa ja energiaa jonka voisi suunnata muuhun kuin siivoamiseen, joululahjojen viimeistelyyn tai muuhun vastaavaan. Onko mies laittanut rikkaa ristiin niiden parin pyytämäni asian eteen jotka hän sanoi hoitavansa ennen viikonloppua? Ehei. Eilen illalla yhdentoista aikaan kannoin autotalliin tavaroita sen sijaan että olisin rietastellut. Meneehän se viikonloppu näinkin kun tekee kaiken yksin.

Kannoit kai sen ukon tavarat kanssa sinne? Tyhjän saa pyytämättäkin!

Vierailija
9/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä ihmeestä löytäisin jonkun, joka suostuu tyydyttämään minut saamatta itse mitään? Miehet ovat tosi nuivia harrastamaan seksiä, jos eivät itse saa orgasmia, ja minua ei kiinnosta sen tyyppinen seksi ollenkaan. Olen mieluummin ilman.

Vierailija
10/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa.

Vierailija
11/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
12/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se olisi, mutta kun puolisoa ei kiinnosta. Edellisestä seksikerrasta on yli vuosi.

Onkohan tämä ja tuo 7. kirjoittaja pari?

Vierailija
13/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse olla seksistä riippuvainen seksihullu niinkuin suurin osa.

T sinkku a seksuaali.

Seksuaalisuus on normaali osa ihmisen olemusta, ei siinä ole mitään hullua että haluaa päästä toisen iholle ja orgasmin silloin tällöin. Sen jälkeen olo on rento ja jaksaa taas paremmin.

Vierailija
14/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä ihmeestä löytäisin jonkun, joka suostuu tyydyttämään minut saamatta itse mitään? Miehet ovat tosi nuivia harrastamaan seksiä, jos eivät itse saa orgasmia, ja minua ei kiinnosta sen tyyppinen seksi ollenkaan. Olen mieluummin ilman.

Kyllä meitä on. Minähän juuri koitan saada vaimon ymmärtämään paremmin, että voitaisiin seksissä useammin keskittyä vain hänen nautintoonsa.

Vierailija
15/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin kiirettä ettenkö harrastaisi seksiä "mokoman " joulun takia. N 59 v.

Vierailija
16/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjoa seksiä ensikerralla ennen siivousavun kyselyä. Toimii paljon paremmin.

Vierailija
17/17 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä,kuten aina. En tajua, miksi eivät ihmiset rakastele, ilmaista huvia, ja tuo terveyttä ja iloa, ja liikunnallistakin se on.

Edellyttää tietysti välittävää ja osaavaa partneria...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme