Tämänhetkinen luottoshampoonne ja hiuslaatu?
Itsellä suomalainen ohut, taipuisa, mutta paljon. Tällä hetkellä XZ Vanilla Cafe on ykkönen. Ei kutita päänahkaa ja saa loivat luonnonkiharat esiim ja tuuheuttaa.
Ennen ElVital multivitamin toimi loistavasti vuosikausia, mutta päänahka herkisty sille lopulta
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Aussie Miracle Moist. Hiukseni ovat pitkät, paksut, luonnonkiharat ja helposti takkuuntuvat.
Tämä sisältää sellaisia säilöntäaineita, jotka ovat iholle jätettävissä tuotteissa jo kiellettyjen listalla. Suosittelen etsimään seuraavaksi tuotteeksi jonkun muun.
Four reasons shampoo ja hoitoaine, kampaamotuotteita muttei ylettömän kalliita. Markettishampoot ja hoitoaineet tuppaavat lätistämään tukan, hiuslaatu hieno, hiukset kuitenkin todella paksut ja suorat.
Parasta hoitoa minullekin oli vähentää pesukertoja, ennen pesin päivittäin, nyt joka toinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin hieno suomalainen koivushampoo. Hiuslaatu ohut, rasvoittuva liru. Tämän shampoon ostin, kun kokeilin curly girl-metodia. Piti se yksi kerta pestä tällä, mutta tuote jäikin vakiokäyttöön.
Tällä ainakin saa hiuksensa pysymään liruina.
Ei minun tapauksessa ainakaan. Otin ihan valokuvat ja yhden pesun jälkeen hiuksiin tuli rakennetta ja lainetta. Olen vuosikausia myös kärsinyt päänahan seborreasta ja käyttänyt kalliita lääkeshampoita. Eipä tarvitse enää.
Wedo Shampoo Bar
Aivan mieletön ero heti ensimmäisen pesun jälkeen. Hiukseni eivät ole koskaan voineet näin hyvin. Hiuslaatu ohut, maantienharmaa, laineikas. Hoitoaineen jätin kokonaan pois käytettyäni tätä viikon. Paras hiusteko ikinä!
Aiemmin käytin Olaplexia vaalennettuun hiukseen. Oma ei siitä tunnu tykkäävän. Monta shampoota joutui kokeilemaan, ennen kuin tämä hyvä löytyi.
Puolet sylkeä ja puolet spermaa. Vanha Kivennapalainen hiustenhoito-ohje.
Kauhean vahva tuoksu. Aivan liian vahva. Se laukaisee mulla aina migreenin. Söpö se pikku kenguru siinä 🦘💚