Sain KappAhlista viestin jonka mukaan olen vieraillut
eräässä Keski-Suomen KappAhlissa ja pyytävät palautetta. En ole vieraillut missään KappAhlissa vuosiin. Tarkoittaako tämä nyt jotenkin että mun tiedot on vuotaneet?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Itse sain eräästä Sokoksesta palautekyselyn mailiin seuraavana päivänä, kun olin asioinut siellä. Tässä syynä se, että bonuskortin käyttö kertoi järjestelmälle suoraan missä olin käynyt ja milloin.
Nyt pitää miettiä, onko KappAhlilla mitään samansuuntaista systeemiä eli asiakaskorttia tms. Vai oliko kyseessä jokin nettivierailu?
Mulla on ollut vuosia sitten KappAhlin kortti, en ole käyttänyt sitä vuosiin. Olen ehkä kerran käynyt myymälässä Helsingissä ja ostanut jotain mutta en käyttänyt kanta-asikaskorttia.
Vierailija kirjoitti:
Itse sain eräästä Sokoksesta palautekyselyn mailiin seuraavana päivänä, kun olin asioinut siellä. Tässä syynä se, että bonuskortin käyttö kertoi järjestelmälle suoraan missä olin käynyt ja milloin.
Nyt pitää miettiä, onko KappAhlilla mitään samansuuntaista systeemiä eli asiakaskorttia tms. Vai oliko kyseessä jokin nettivierailu?
Minäkin on saanut Turun Sokokselta palautekyselyn kun olen siellä vieraillut ja ostanut ja käyttänyt bonus-korttia mutta jos ei ap ole käyttänyt korttia eikä käynyt Keski-Suomessa niin onhan tuo hämärää.
Onko AP:lta joskus kadonnut vanha KappAhl-kortti ja liikkeessä on saanut jonkin edun pelkästään korttia näyttämällä? Joku toinen on siis harrastanut sitä Keski-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Onko AP:lta joskus kadonnut vanha KappAhl-kortti ja liikkeessä on saanut jonkin edun pelkästään korttia näyttämällä? Joku toinen on siis harrastanut sitä Keski-Suomessa.
En mä kyllä korttiani olen nähnyt vuosiin. En ole kyllä edes katsonut että onko tallella. Yleensä olen tosi tarkka kaikkien korttien kanssa.
Ap
Pelottaa vaan kun sähköpostilla ja nimelläkin saa pahoja aikaiseksi. En anna nimeäni, puhelinnumeroni mihinkään muualle kuin viranomaisille ja lentoyhtiölle ja hotelliin.
Ap
Oliko kyseessä viesti sähköpostiin vai puhelimeen? Puhelinnumerosi on ennen voinut kuulua KappAhlin asiakkaalle ja olla siellä tiedoissa.
Itse sain eräästä Sokoksesta palautekyselyn mailiin seuraavana päivänä, kun olin asioinut siellä. Tässä syynä se, että bonuskortin käyttö kertoi järjestelmälle suoraan missä olin käynyt ja milloin.
Nyt pitää miettiä, onko KappAhlilla mitään samansuuntaista systeemiä eli asiakaskorttia tms. Vai oliko kyseessä jokin nettivierailu?