Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei seksiä ennen parisuhdetta?

N34
17.12.2022 |

Onko jollain tällainen periaate vielä tänä päivänä? Tai vähintään ei seksiä ennenkuin suhde on eksklusiivinen? Kokemuksia?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia. Tuntemattomille en tästä keskustele.

Vierailija
2/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällanen periaate. En ole kiinnostunut kevyistä suhteista enkö usko saavani niistä kuin pahan mielen, koska kiinnyn ihmisiin helposti. Tuolla tavalla pystyi aika hyvin väistämään ne, jotka mahdollisesti haluavat vain seksiä.

Hyvin on toiminut. Parisuhteessa olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisempää on käänteinen

ei seksiä enää aamenen jälkeen

Vierailija
4/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli just tuolleen ja ei siinä ole mitään omituista mun mielestä.

Vierailija
5/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällanen periaate. En ole kiinnostunut kevyistä suhteista enkö usko saavani niistä kuin pahan mielen, koska kiinnyn ihmisiin helposti. Tuolla tavalla pystyi aika hyvin väistämään ne, jotka mahdollisesti haluavat vain seksiä.

Minulla sama juttu että seksi ja tunteet kulkee niin vahvasti käsi kädessä. Vastapuolella taas asia ei välttämättä ole näin

Ap

Vierailija
6/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää, että on molemminpuolista seksuaalista vetovoimaa. En edes nykyisessä elämäntilanteessani halua seurustelusuhdetta, vaan vakiseksikumppani on melkeinpä paras vaihtoehto. Ja sori, en ollut nyt niitä vastaajia mitä haettiin.

Vierailija
7/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla nainen, joka ns pihtas noin 3kk. Se nainen kans katto tarkasti. Kaveri venttas ja sivussa sen koko ajan kävi panemassa muualla koko ton 3kk ajan.

Vierailija
8/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ainakaan ole koskaan ollut selvää milloin tilanne on edennyt tasolle 'parisuhde', joten en tiedä onko minulla tuollainen periaate.

Vierailija
9/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa sian säkissä ja eihän järvi soutaen kulu.

Vierailija
10/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverilla nainen, joka ns pihtas noin 3kk. Se nainen kans katto tarkasti. Kaveri venttas ja sivussa sen koko ajan kävi panemassa muualla koko ton 3kk ajan.

Ainahan kaikki on mahdollista. Ei mikään tyyli ole aukoton. Ei kaikilta ikäviltä tyypeiltä pysty itseään aukottomasti suojaamaan.

Koen kuitenkin tämän tyylin paremmaksi vaihtoehdoksi.

Vierailija
11/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni: Ei parisuhdetta ennen seksiä. Ei sikaa säkissä.

Vierailija
12/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ainakaan ole koskaan ollut selvää milloin tilanne on edennyt tasolle 'parisuhde', joten en tiedä onko minulla tuollainen periaate.

Mulla on vähän sama ongelma. Olen sitten jotenkin ajatellut, että seksi tekee siitä suhteesta parisuhteen :) Nykyisen mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 29 vuotta ja ensimmäisenä iltana sänkyyn :)

Vierailija
13/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen periaate. Pitää olla henkinen yhteys ennen fyysistä eikä säätämiset kiinnosta minua. En edes kykenisi yhden illan juttuihin.

Vierailija
14/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellisuudessa suurin osa miehistä on sinkkuna paljon kauemminkin ilman seksiä kuin 3kk. Sit kun elämään ilmestyy kiva nainen, niin muuttuu yhtäkkiä täysin mahdottomaksi odottaa muutama kuukausi 😂😂😂

Vierailija
15/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällainen periaate. Pitää olla henkinen yhteys ennen fyysistä eikä säätämiset kiinnosta minua. En edes kykenisi yhden illan juttuihin.

Jos en tunne fyysistä yhtettä about ensi sekunnista, niin eipä ole mielenkiintoa lähteä kartoittamaan henkistä yhteyttä.

Vierailija
16/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hyvä laittaa odottamaan. Ja jos nainen panee muita miehiä, niin silloin nainen dumpataaaaaaaaaan.

Vierailija
17/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos en tunne fyysistä yhtettä about ensi sekunnista, niin eipä ole mielenkiintoa lähteä kartoittamaan henkistä yhteyttä.

Sekoitat nyt varmaan vetovoiman yhteyteen. Fyysistä

vetovoimaa usein tunnetaankin heti alusta saakka. Fyysinen yhteys on sitten sitä seksiä ym konkreettista tekemistä.

Vierailija
18/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamme pursuaa seksiä. Sitä pitäisi joidenkin mielestä kyetä harrastamaan tuntemattoman kanssa eka treffeillä.

Itse en halua moista. Seksi on kivaa, mutta jaksan odottaa sen aikaa, että tunnen toisen paremmin. Siis odottelen todellakin siihen asti, että muita ei s7llä erää enää tapailla. Panosuhteet eivät myöskään voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
19/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa sian säkissä ja eihän järvi soutaen kulu.

Järvi ei mutta nainen kuluu.

Vierailija
20/33 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oli nuori niin silloin oli kamppanija, joka tunsi nimen tosi rakkaus odottaa, jolla viitattiin käsittäälseni juurikin siihen, mitä Ap kirjoitti e. ei seksiä ennen parisuhdetta. Jos oltaisiin vielä tämennetty, että ei seksiä mahd. ennen suhteen kuin suhde on eksklusiivinen, niin huomattava joukko kamppanijan kohde ryhmää olisi luultvasti karkonnut, koska näin tidetessa se olsi kuullostanut jo ihan vierailta tavoitteilta. Mutta itse kai olin varhaiskypsä kun tajusin mistä on kyse. - Kannattiko. En tiedä Odotan ja toivon edellen löytävämni hänet, jonka kanssa olen valmis ja haluaks harrastamaan seksiä. Mutta onnneksi viimeiseen yli 20 bvuoteen on mahtunut muutakin kuin unelmien ja haaveiden kumppanin "odottamista",

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi