Pyysin miestä jakamaan sijaintinsa älykellosta yhteiseen appiin. Mies sitten kieltäytyi.
Kommentit (34)
Jaa'a, varmaan merkitsee ettei halunnut jakaa sijaintiaan älykellosta?
On kiva, että kummatkin tiedetään missä ollaan. Tavallaan ei tarvi huolehtia.
No en minäkään nilkkapantaa haluaisi. Tyhmä pyyntö.
Miksi ei jakaisi, ellei jotain salattavaa??
Mies ei halua olla kenenkään paimennettavana.
Eihän sitä nyt viitti sijaintia antaa, kun istuu toista tuntia vessassa kakkos hädällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jakaisi, vaikkei olisi mitään salattavaa? Itseä tuollainen utelu ainakin ärsyttäisi, vaikka olisin jossain lähikaupassa käymässä. Mustasukkaiselta kuulostaa.
Minä näen mapsista miesystävän sijainnin. Toki se on vähän väärässä usein, eikä aina päivity.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun puoliso alkaisi vaatimaan jatkuvaa sijaintitiedon jakamista, olisi entinen puoliso. Mustasukkaisuus tuossa määrin on jo sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Kun suhde on kunnossa, ei tarvii kytätä toista ja ripittää, miksi tänään ruuhka kesti 10 min kauemmin, kun yhteenvetotilastojeni mukaan näin maanantaisin olet aina kotona tasan 16.15. MISSÄ OLIT JA KENEN KANSSA??!!
Mä ajattelin olevani vähän mustasukkainen, mutta en ikinä edes kehtaisi tuollaista pyytää. Herran jestas sentään, jos joku olisi tuolla tasolla. En todellakaan kuuntelisi edes tuollaista ehdotusta. Meillä sentään mustasukkaisuus ilmenee sillä tavalla, että mä mökötän jos mies ei kuuntele mua kun puhun, vaan istuu puhelimellaan. Silloin sanon, että iski mustasukkaisuus sille hänen puhelimelleen.
Meneehän tuollainen jo rankan kyttäämisen puolelle. Ahdistaisi ihan pirukseen, jos mies tuommoista edes ehdottelis.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen mapsista miesystävän sijainnin. Toki se on vähän väärässä usein, eikä aina päivity.
Nii on
näyttää aina tissibaaria
Mikähän siinä?
"väärässä"
Eihän parisuhteessakaan tarvitse olla 24/7 toisen silmän alla.
Kait te tajuatte jo tuosta otsikon "sitten" sanasta, että tämä on provo. Nyt skarpatkaa vähän!
Vierailija kirjoitti:
Kait te tajuatte jo tuosta otsikon "sitten" sanasta, että tämä on provo. Nyt skarpatkaa vähän!
Niin, koska sairaalloisen mustasukkaisia ihmisiä ei todella ole olemassa.
Sarkasmia.
Miksi pyysit?