Onko lääkärien vastaanotoilla hengityssuojaimet käytössä? Linkin kuvia
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009271867.html
Ovatko ottaneet vain kuvauksen ajaksi pois vai eikö enää käytetä?
Kommentit (30)
Eipä juuri käytetä. Ei edes vanhusten palvelutalossa. Mieheni setä oli marraskuussa sairaalassa leikkauksessa. Sai koronan sairaalasta ja kuoli siihen.
Osalla oli koko odotusajan, osa laittoi vasta hetkeä ennen omaa aikaa. Kukaan ei tarkkailuhetkellä vastaanotolle mennyt ilman. Torstaina odotin 20 min lääkäriaseman käytävällä, silloin näin havainnoitsin.
Itse kuulun "riskiryhmään". Rokotuksia on nolla, maskia en ole käyttänyt julkisissa kulkuneuvoissa, en kaupoissa, en missään ihmisruuhkissa. Pelkästää suuri annos d-vitamiinia päivittäin, normaaliannokset alfalipoeenia, sinkkiä ja c-vitamiinia. Mistään flunssasta tai koronasta ei ole ollut tietoakaan, vaan täysin terveenä lähes kaksi vuotta.
kävin labrassa, ovella oli lappu, että käytäthän hengityssuojainta. harvalla oli - ei edes verikokeen ottajalla. että ikäänkuin toivotaan, että ihmiset käyttää, mutta suurin osa ei viitsi käyttää - ei edes ammattilaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmesti käynyt sairaalassa tutkimuksissa. Maskia en ole käyttänyt, eikä sitä ole juuri muillakaan, ei edes lääkärillä.
Maskilla ei ole mitään merkitystä, sen vuoksi sitä ei suositella enää.Lääkäreillä ja muulla hoitohenkilökunnalla kyllä oli maskit.
En huomannut sinua. Olitko mukana?
Olen käynyt kolmella eri vastaanotolla viimeisen parin viikon aikana ja henkilökunta on pitänyt maskeja.
Itse kun olen sairaalassa käynyt niin työntekijöillä on ollut maskit, asiakkailla harvemmin. Täällä on kai vieläkin maskisuositus kaikissa sote-alan paikoissa työntekijöillä, itsekin harjoittelussa päivätoiminnassa "jouduin" käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Itse kuulun "riskiryhmään". Rokotuksia on nolla, maskia en ole käyttänyt julkisissa kulkuneuvoissa, en kaupoissa, en missään ihmisruuhkissa. Pelkästää suuri annos d-vitamiinia päivittäin, normaaliannokset alfalipoeenia, sinkkiä ja c-vitamiinia. Mistään flunssasta tai koronasta ei ole ollut tietoakaan, vaan täysin terveenä lähes kaksi vuotta.
Tuo alfalipoeeni on kaikkein tärkein antioksidantti, joka siis suojaa elimistöä hapetusstressiltä, sekä sen kautta muodostuu myös glutationia.
Itse olisi viimeksi täytynyt käyttää maskia hammaslääkärissä kolmella eri käynnillä, niitä oli siinä saatavilla tiskillä. En laittanut sitä kasvoilleni, vanhuksilta sain paheksuvia katseita, mutta tiesin, että he ovat Ylen aivopesemiä ja elävät valheessa, joten he järkyttyvät lähes kaikesta, mikä uhmaa Ylen tiedotusta. Katsovat 20:30 -uutisetkin Yleltä joka ikinen päivä ja ovat näin tehneet jo kun Brezhnev oli Neuvostoliiton pressa.
Suuri(n) osa asiakkaista ei enää käytä. Hengitystieoireisia suositellaan käyttämään. Työpaikallani (yksityinen lääkäriasema) henkilökunnankaan ei tarvitse enää käyttää muuten kuin vastaanottotilanteissa. Flunssapotilaita on paljon. Koronanäytteitä otetaan myös tavallisella labrakäynnillä.
En huomannut sinua. Olitko mukana?