Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppinen nainen, mitä toivot joululahjaksi?

Vierailija
17.12.2022 |

Olimme alun perin ajatelleet, että tänä vuonna ostamme lahjoja vain lapsille. Nyt kuitenkin puolisoni ja vanhempani tivaavat viime hetken lahjatoivetta, ehdottomasti kuulemma haluavat lahjan ostaa. Pääni lyö ihan tyhjää, tuntuu ettei mitään oikein tarvitse, ja lahjakortteja ei kuulemma saa toivoa, kun ovat liian tylsiä. Siksi kysynkin teiltä muilta saman ikäisiltä, mitä olet toivonut lahjaksi? Ehkä täältä saisin ideoita, mitään "turhaa" eli sellaista minkä tietäisin jäävän käyttämättä en halua toivoa.
Itse kävin eilen ostamassa heille lahjat, kun selvisi, että aikuisiakin lahjotaan. Puolisolleni ostin lempikirjailijansa kirjan sekä museokortin. Vanhemmilleni ostin uudet sängyn peitot, kun ovat puhuneet että vanhat olisivat uudistamisen tarpeessa. Ei ole kuitenkaan pakko olla samaa hintatasoa, kunhan edes jonkin kivan toiveen keksisin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, minustakin on hölmöä, että suunnitelmassa ei pysytty vaan viime hetkellä pitääkin ostaa lahjoja. Ja kyllä, tiedän että maailmassa on paljon isompiakin ongelmia kuin lahjatoiveet. Siitä en siis nyt kaipaa kommentteja - ainoastaan lahjatoiveideoita.

Ap

Vierailija
2/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tavallisesti markettishampoita, kun en raaski ostaa kalliimpia. Lahjaksi pyydän kuitenkin usein laadukkaita hiustenhoitotuotteita, kuten Olaplexin tai Paul Mitchellin shampoita, hoitoaineita ja hoitosuihkeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä itsellänikään ole kauheasti toiveita. Nahkarukkaset hajonneiden tilalle ja kirja. Yöpuku kelpaa myös aina, koska ne nyt kuluu vuodessa.

Lasketaanko museokortti lahjakortiksi? Se olisi myös oikein kiva.

Vierailija
5/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolisolta toivonut koruja, kuten aina. Itselleni ostin mehulingon. Vanhemmilta en toivo mitään, mutta jos jotain haluavat antaa niin äitini neulomat villasukat.

Vierailija
6/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäitä alusvaatteita.

Vierailija
7/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 jatkaa:

Ap voisi pyytää vaikka lämpökerrastoa, termospulloa tai jotain tuollaista, mikä on käytännöllinen, muttei niinkään väliä onko mieleistä väriä tms.

Vierailija
8/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti ei tässä taloustilanteessa ole tylsä lahja.

Vierailija
9/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfier mies luvannut ostaa..

Vierailija
10/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen jumppapallo missä tappi pystyssä 😜

Vierailija
11/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovaa kullia all night long.

t. sinkku

Vierailija
12/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpökerrastot hyvä idea aina talvella, ja niihin harvemmin muistaa itse panostaa.

Olen sanonut sukulaisille, kun ovatkin peruutelleet jo sovittua "ei lahjoja"-linjaa, että selvä, huolin vain kukkia tai jotain itsetehtyä. Olkoon sitten kortti, runo, tai vaikka ne villasukat.

Olen useinkin kysyttäessä pyytänyt lahjaksi esim itsetehdyn mietelmän, runon tai piirustuksen saatesanoilla "semmoinen pienikin on kiva, minkä osaat".

Minulla onkin jemmassa teinivuosilta saakka eri sukulaisten piirustuksia sun muuta.

Edesmenneen Ukkini "tupakoiva lohikäärme nokian kumppareissa" on erityisen hieno ja rakas piirustus 💕

Vierailija
13/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tavallisesti markettishampoita, kun en raaski ostaa kalliimpia. Lahjaksi pyydän kuitenkin usein laadukkaita hiustenhoitotuotteita, kuten Olaplexin tai Paul Mitchellin shampoita, hoitoaineita ja hoitosuihkeita. 

Jos et raaski ostaa noita niin  miksi haluat niitä muiden ostamina. 

Vierailija
14/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi parempi ostamatta yhtään mitään. 

Vierailija
15/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi toivoa joulupukilta, niin ehkä sukset.

Vierailija
16/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle mieluisia lahjoja ovat mm. teelajitelma, lahjakortti kirjakauppaan, levykauppaan, ravintolaan tai kahvilaan, salmiakki sekä konsertti- ja festariliput.

Vierailija
17/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkalippuja, noituuteen ja shamanismiin liittyviä juttuja, retkeilytarvikkeita ja hienoja kiviä. t. N26

Vierailija
18/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kirjaa ja lempikarkkejani.

Vierailija
19/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla toivelistalla on uusi kitarakotelo (vanha halkesi) avokilta, appivanhempia pyysin ostamaan yhden lajintunnistuskirjan.

Omien vanhempien kanssa ei juurikaan tule vaihdettua lahjoja enää nykyään, yleensä olen saanut vegaanista suklaata tai jos ovat sattuneet kirpparilta löytämään keräämääni vanhaa astiasarjaa.

Tuo museokortti olisi kanssa todella mieluinen lahja, tai joku tapahtumalippu tms.

Vierailija
20/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaaaaaa...tuhkaluukkuun, korttelin kovimmalta pukilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi