Onko tämä joululahja outo?
Jos olet antamassa lahjaa, josta et ole aivan varma voit kertoa mikä lahja on ja muut sitten peukuttavat ylös jos lahja on ihan hyvä ja alas jos se on outo, tai ei kovin hyvä.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti taidelainaamoon
Aivan loistava idea! Tykkäsin kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Saippua. Ihmiselle, jolla on jo kaikkea.
Ihmiselle jolla on jo kaikkea, voi antaa laajakirjoisen antibioottikuurin.
Vierailija kirjoitti:
Lahjaksi rokotus, pneumokokkirokotus.
Mulle kelpaisi vyöruusurokotteet, maksavat yli 400e. Ikää jo niin paljon että ottaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kynttilöitä
Moni ei halua käyttää kuin soijakynttilöitä, koska parafiini on epäterveellistä hengitysteille. Joten siinä mielessä kannattaa selvittää lahjansaajan preferenssit.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis jouluinen kukka-asetelma.
Muistakaa jos perheessä on lemmikkejä niin useimmat joulukukat ovat myrkyllisiä. Muuten kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saippua. Ihmiselle, jolla on jo kaikkea.
Mielummin ei mitään sitten. Laittaisin saippuan kiertoon tasan varmasti.
Jos saisin saippuan lahjaksi, miettisin varmaan, että tuo pitää minua haisevana paskiaisena. Kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Shampoota ja hoitoainetta
Ei missään nimessä, ellet tiedä mitä merkkiä lahjansaaja käyttää. Väärät tuotteet saa tukan sekaisin. Joku laadukas käsivoide olisi mielestäni onnistuneempi lahja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa jos perheessä on lemmikkejä niin useimmat joulukukat ovat myrkyllisiä. Muuten kiva.
Juu ei kukkia lemmikkiperheisiin! Jos kukkia haluatte viedä niin ruusut ovat turvallinen vaihtoehto.
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shampoota ja hoitoainetta
Uskon, että lähes jokainen nainen ilahtuisi setistä, jossa on kalliita hiustenhoitotuotteita, esim. Olaplex
Ostin syksyllä Olaplexin shampoon ja hoitoaineen, mutta en tykännyt. Yritin tykätä ja käytin niitä 3-4 kertaa, mutta sitten annoin olla. Ne eivät olleet minun tuotteitani, mutta onneksi tyttäreni käytti purtilot.
Minulla on lähes vyötärölle ulottuvat paksuhkot luonnonkiharat hiukset ja oma merkkini on Joico. Niitä löydän onneksi omalta kampaajaltani taas pitkästä aikaa.
Kuukauden päällä olleet bokserit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kukkia lemmikkiperheisiin! Jos kukkia haluatte viedä niin ruusut ovat turvallinen vaihtoehto.
Joulutähti ei ole myrkyllinen, se on hyvin ok lemmikkiperheisiin.
Ja toiseksi, miksi teidän joidenkin lemmikit söisivät kukkia ja kasveja...? Omat kissani ja koirani eivät ole ikinä keksineet tehdä sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Le Creuset -uunivuoka
Piti googlata.
Jos tätä tuotetta ei ole pyydetty, niin ei kiitos. Jos tarvetta on, niin varmaan ihan ok.
Itse taas olen joskus saanut äidiltä lahjaksi käytännöllisiä ja lämpimiä puuvilla-alkkareita, en pidä yhtään huonona lahjana. Riippuu varmasti ihmisestä ja lahjanantotavoista.