Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viidenkympin kriisi

Vierailija
17.12.2022 |

Minkälaisia viidenkympin kriisin oireita ja tempauksia teidän miehillänne on ollut? Kaipaan vertaistukea, koska oma mieheni on mennyt sekaisin kuin kaappikello. Luulin, että minulla on kotona vain yksi murkku, 12-vuotias poikani, mutta nyt niitä onkin kaksi.

En osaa asettua hänen asemaansa ja ahdistukseensa, koska kaikki on periaatteessa hyvin. Mutta häntä ahdistaa, ei tiedä miksi. Rähisee ja tappelee myös muiden kanssa. Pian on polttanut kaikki sillat.

Meneekö tämä ohi vai tuliko miehestä vain 50 täytettyään omaa napanöyhtää kaiveleva paskiainen?

Minut työntää välillä pois ja sitten kaipaa takaisin. Joka toinen ilta olen ainoa hyvä mun elämässä. Joka toinen ilta ihan paska.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympin villitys ei ole keksitty juttu. Kyllä siinä kohtaa sitä huomaa elämän rajallisuuden ja miettii mitä on aina halunut vielä tehdä elämässään. Jotkut miehet päätyvät ostamaan moottoripyörän, toisilla se kanavoituu johonkin muuhun asiaan mikä heitä kiinnostaa. Eihän viisikymppinen ole vielä varsinaisesti mikään vanha, mutta se vanhuus on jo siinä nurkan takana.

Vierailija
2/4 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa iskeä naisia ja hakeutuu uuteen työpaikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidenkympin villitys ei ole keksitty juttu. Kyllä siinä kohtaa sitä huomaa elämän rajallisuuden ja miettii mitä on aina halunut vielä tehdä elämässään. Jotkut miehet päätyvät ostamaan moottoripyörän, toisilla se kanavoituu johonkin muuhun asiaan mikä heitä kiinnostaa. Eihän viisikymppinen ole vielä varsinaisesti mikään vanha, mutta se vanhuus on jo siinä nurkan takana.

Se on juuri näin. Hyvin kiteytetty.

Tunnistan itsessäni tämän. 

Mies 52

Vierailija
4/4 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kiukkuisuus on kyllä yleistä tuon ikäisissä ukkeleissa. Sitä en tiedä meneekö se joskus ohi vai jääkö päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi