Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoitteko 2000-luvulla Ally McBealia?

Vierailija
17.12.2022 |

Minkä ikäinen olit?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muistaakseni ysillä kun sarja alkoi, kyllähän se silloin tuntui monella tavalla uudelta ja edistykselliseltä.Mutta  nyt kun katsoi uudestaan niitä ekan kauden jaksoja niin... joo ei. Ei toimi.

Sen sijaan joku X-files samoilta vuosilta toimii hyvin edelleen.

Vierailija
42/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi en, se oli kauhee. Semmonen...luut numerojärjestyksessä nahkapussissa... Vielä kauheampi oli se sex and the city. Moisia hupakoita.

Kova laki oli hyvä!

Sarjan alussahan Calista Flockhartin saattoi vielä sekoittaa ihmiseen heikossa valaistuksessa.

Vasta pari vuotta myöhemmin se alkoi näyttää joltain mitä kannettiin arkistofilmissä paareilla ulos keskitýsleirìstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kun se alkoi siinä 1997. Olin tullut iltaisin jalkapalloharkoista kun sarja tuli teeveestä. Ikää oli 11 vuotta sarjan alkaessa.

Vierailija
44/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi en, se oli kauhee. Semmonen...luut numerojärjestyksessä nahkapussissa... Vielä kauheampi oli se sex and the city. Moisia hupakoita.

Kova laki oli hyvä!

Sarjan alussa se nainen oli hyvinkin lihoissaan ja ahh. Ajan myötä se sitten alkoi kuihtumaan.

Vierailija
45/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin. Olin vähän toisella kymmenellä.

Vierailija
46/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin alli mäkipiiloa. 

Vierailija
47/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muistaakseni ysillä kun sarja alkoi, kyllähän se silloin tuntui monella tavalla uudelta ja edistykselliseltä.Mutta  nyt kun katsoi uudestaan niitä ekan kauden jaksoja niin... joo ei. Ei toimi.

Sen sijaan joku X-files samoilta vuosilta toimii hyvin edelleen.

Sehän oli uusi ja edistyksellinen, nehän kävi siellä kaikki samassa vessassa. Myöhemmin siitäkin tehtiin ongelma.

Vierailija
48/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uponnut mulle. Amerikkalainen höhö-huumori ei toimi mulle. Frendit, Sex in the City, Frazierit, Seinfieldit, en ole jaksanut katsonut.

Vierailija
49/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vuonna 1998 katsoin ja olin 19-vuotias.

Vierailija
50/50 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se musta uhkea nainen oli kyllä seksikäs. Muuten en olisi sarjaa katsonut. Vaimo piti siitä todella paljon. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi