Katsoitteko 2000-luvulla Ally McBealia?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Hyi en, se oli kauhee. Semmonen...luut numerojärjestyksessä nahkapussissa... Vielä kauheampi oli se sex and the city. Moisia hupakoita.
Kova laki oli hyvä!
Sarjan alussahan Calista Flockhartin saattoi vielä sekoittaa ihmiseen heikossa valaistuksessa.
Vasta pari vuotta myöhemmin se alkoi näyttää joltain mitä kannettiin arkistofilmissä paareilla ulos keskitýsleirìstä.
Katsoin kun se alkoi siinä 1997. Olin tullut iltaisin jalkapalloharkoista kun sarja tuli teeveestä. Ikää oli 11 vuotta sarjan alkaessa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi en, se oli kauhee. Semmonen...luut numerojärjestyksessä nahkapussissa... Vielä kauheampi oli se sex and the city. Moisia hupakoita.
Kova laki oli hyvä!
Sarjan alussa se nainen oli hyvinkin lihoissaan ja ahh. Ajan myötä se sitten alkoi kuihtumaan.
Katsoin. Olin vähän toisella kymmenellä.
Vierailija kirjoitti:
Olin muistaakseni ysillä kun sarja alkoi, kyllähän se silloin tuntui monella tavalla uudelta ja edistykselliseltä.Mutta nyt kun katsoi uudestaan niitä ekan kauden jaksoja niin... joo ei. Ei toimi.
Sen sijaan joku X-files samoilta vuosilta toimii hyvin edelleen.
Sehän oli uusi ja edistyksellinen, nehän kävi siellä kaikki samassa vessassa. Myöhemmin siitäkin tehtiin ongelma.
Ei uponnut mulle. Amerikkalainen höhö-huumori ei toimi mulle. Frendit, Sex in the City, Frazierit, Seinfieldit, en ole jaksanut katsonut.
Ainakin vuonna 1998 katsoin ja olin 19-vuotias.
Se musta uhkea nainen oli kyllä seksikäs. Muuten en olisi sarjaa katsonut. Vaimo piti siitä todella paljon.
Olin muistaakseni ysillä kun sarja alkoi, kyllähän se silloin tuntui monella tavalla uudelta ja edistykselliseltä.Mutta nyt kun katsoi uudestaan niitä ekan kauden jaksoja niin... joo ei. Ei toimi.
Sen sijaan joku X-files samoilta vuosilta toimii hyvin edelleen.