Katsoitteko 2000-luvulla Ally McBealia?
Kommentit (50)
Oli vähän kuin Woody Allen, kaikki kehui mutten tajunnut.
Katsoin silloin ja nytkin katson uusintana. Löytyy Disneyn suoratoistopalvelusta kuusi kautta.
Hyvä sarja, joskin kovasti aikansa kuvaa ja Shepardin vonkumiseen meinaa välillä kyllästyä. Onneksi vähenee sarjan edetessä.
Katselin kyllä. En mitenkään intohimoisesti, mutta paras kaverini koulussa oli sarjan fani, joten katsoin sitä itsekin pysyäkseni mukana. Musiikki on jäänyt parhaiten minullekin mieleen.
Sarjan näyttelijöiden katsominen Googlesta on muuten taas aika ankea osoitus siitä, miten paljon aikaa on kulunut lukioajoista!
Tulihan sitä katsottua, mutta en mikään fani ollut.
Tanssiva vauva oli kuitenkin näytönsäästäjänä 😄
Vierailija kirjoitti:
Katselin teinipoikana aina sen tummaihoisen (oliko syyttäjä?) isoja hinkkejä.
Samat hinkit hurmas teho-osasto sarjan kirurgin Peter Bentonin!
Vieläkö se pyörii Harrison Fordin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/736x/55/48/dc/5548dcc840fd42ff8bcabb14cbbb2850.jpg
Nyt kun mainitsit niin en muista koko sarjasta muuta kuin itse Ally Mcbealin ja ne hyvät munkeroiset sillä tummalla naisella.
Alussa se Älli oli söpö ja katsoin, mutta sitten se laihtui luurangoksi ja kiinnostus katosi.
Pääosan esittäjän sieraimet liikkuivat koko ajan niin ärsyttävästi, etten oikein pystynyt katsomaan. Myöhemmin lakkasi, ilmeiseti jonkinlainen nenäleikkaus tehtiin.
En pitänyt sarjasta. Olin nuori aikuinen.
Katsoin. Vuonna 2000 olin 16. Pulla oli paras :D
Katsoin muutaman jakson, en tykännyt. Olin n. 30-vuotias.
Katsoin, olin parikymppinen. Pidin sitä kyllä aika outona, minuun ei kolahtanut juristimaailma, ei tanssiva vauva, ei anorektinen laihuus eivätkä oudot fetissit, mutta tykkäsin sarjan musiikista ja minullakin on varmaan se Vondan levy jossain kaapin perukoilla edelleen.
Pulla ja sen sammakko olivat kivat. Tykkäsin myös siitä, että se pitkä blondi, jota kaikki muistaakseni himoitsivat, päätyi yhteen tuon hassun pikkumiehen kanssa. :D
Lisään vielä, että näin jonkun uusinnan ollessani jotain 35v ja järkytyin, miten karmean huono sarja se oikeasti olikaan. Aika ei todellakaan tehnyt sille hyvää.
Tuo oli sitä aikaa, kun naisille syötettiin sitä, että kunhan jatkat entisen rakastettusi rakastamista niin te päädytte kyllä lopulta yhteen, kun mies tajuaa että oikeasti rakastaa sinua. Myös on okei ja täysin ymmärrettävissä, jos välillä päädytte sänkyyn vaikka olisitte itse tai jompikumpi olisi parisuhteessa jonkun toisen kanssa. Samanlaista suoraansanottua paskaa suolsi ulos myös Sex and the City samoihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin monta kertaa katsoa teininä mutta kun se oli vaan niin huono. Tollaset draamakomediat ja sitcomit ole muutenkaan ikinä uponneet.
Tuolla sarjalla ei ole mitään tekemistä sitcomien kanssa.
No ei mutta tylsistymisvaikutukseltaan samaa luokkaa
Yhden jakson taisin katsoa. Kamalan laiha muija.