Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajelitko karvasi ennen synnytystä?

Vierailija
11.11.2006 |

Meillä mies meinasi hermostua kun oli jo autossa ja ihmetteli, minne jäin. Ajelin alapään karvoja siinä supistusten välillä ja menihän siinä aikaa.

Kun mies tuli katsomaan, se meinasi saada hepulit kun näki mitä puuhaan. Pakotin sen ajelemaan loput, koska itse en kyennyt enää kun supistuksia tuli niin tiuhaan.

Meinas oikein riita tulla miehen kanssa siinä. Siis olisipa itse viitsinyt mennä sinne levittelemään jalkoja siistimättömänä. Minä en ainakaan kehdannut.

Mies väitti, että olen turhamainen. Jäin miettimään, että siistittekö te muut itsenne ennen synnytystä? Kai se on ihan normaalia. Ainakin minun mielestä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten hankala urakka, kun ei mitään nähnyt sinne. Peilin avulla joten kuten onnistuin. En halunnut miehen ajavan, koska alapääni oli kuin aladoopia. Mulla oli hirveitä tummansinisiä suonikohjuja häpyhuulissa. Mutta karvat piti silti ajaa ;)

Vierailija
2/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtais sänkisenä mennä sinne. Joko luomu tai posliini, mutta ei sänkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajaa karvat pois?

Vierailija
4/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä vaan ulkonäköjuttu vai onko tässä muutakin, miksi pitäisi ajella karvat?

Vierailija
5/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itseni siistittynä aina ja raskaus ei ole kyllä ollut syy päästää alapäätä metsiköitymään

Vierailija
6/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt synnytyksen käynnistyttyä ajanut, mutta siisti oli jo valmiiksi. Pysyy tulehduksetkin oikeesti paremmin aisoissa, kun ei karvoihin tartu kaikki vuoto! Toinen on käynnistetty ja silloin ajeltiin kyllä edellisenä iltana.

Siisti muutenkin, miksei raskausaikana?

Vierailija
7/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa työskentelevän ystäväni mukaan on nykyään aivan yleinen tapa mennä gynelle, neuvolalekuriin, tai synnyttämään karvat poistettuna.

Vierailija
8/30 |
13.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse synnytyssalikätilönä en todellakaan ajellut ap-karvoja synnyttämään mennessäni. Enkä bikinirajojakaan. Kesäisin kyllä siistin, että ei tarvitse uimarannalla hävetä..

Itse olen joskus työssä miettinyt, että miten tää ajeluhomma onnistuu, kun ei alueelle juuri näe. Aika idiootilta tosiaan tuntuu laittaa mies niitä ajelemaan ja vielä idiootimmalta ajella höylällä niitä itse näkemättä. Kyllä mä enemmän ihmettelen niitä ihmisiä, jotka on ihan posliineja kun niitä normaaleja naisia. Ei ole karvat koskaan työtä itsessään häirinneet. :)

Karvat on viimeinen mitä kätilö teissä ihmettelee. Ne on kaikilla. Laittakaa edes puhtaat ja ehjät alkkarit ja käykää alapesulla, niin aika hyvin alkaa.

Vierailija
9/30 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani on kätilönä isossa sairaalassa ja hän jossain yhteydessä mainitsi karvojen ajelun olevan plussaa synnytykseen tulevilla. Ennen ei niin välitetty mutta nykyään n. puolet poistaa karvansa jo kotona. Itsekin tein niin molemmilla kerroilla synnytysvalmisteluissa.

Vierailija
10/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä odottaessa sheivailin, mutta synnytyksen jälkeen siirryin nyppimään karvat juurineen. Karvojen kasvu näyttää lähes lopahtaneen (ainakin nyt raskauden lopulla) joten helpolla siintä on selvinnyt.

3x äippä

Vierailija
11/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ihan loppuraskaudesta annoin kaikkien kasvaa luonnollisesti,

molemmissa raskauksissa siis näin.

ekassa synnytyksessä laitoksella ajelivat kaikki karvat pois,

toinen oli niin kiireinen ettei keritty paljon karvoja siellä ajelemaan...

Vierailija
12/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä aina ollut todella niukkaa toi karvankasvu alapäässä,et ei tullut mieleenikään loppuraskaudesta tai synnyttään lähtiessä yrittää edes :)

Vierailija
13/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan muutenkin tasaisin väliajoin, joten synnytykseen lähtiessä oli ihan siisti. Ja mulla synnytys ei käynnistynyt salamanopsaan, joten oli aikaa ajella. Synnytyksen jälkeen ei kuiteskaan voi vähään aikaan sheivailla, jos on tullut tikkejä.

Itselläni on epämukava olo, jos paikat eivät ole ajeltu.

Tytteli-83

Vierailija
14/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman karvoja mennään, kuten ekallakin kerralla. Mies mieluusti hoitaa karvojeni ajelun.

Vierailija
15/30 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki siihen on keittiön pöytä. Makaan keittiön pöydällä kyljittäin ja laitan jalat levälleen. Miehen on siinä hyvässä päivänvalossa helppo nyppiä karvat pois kun maha ei tule eteen ja on tilaa.

Vierailija
16/30 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla enempää turhamaisuutta kuin ajella, nyppiä juurineen ja nypityttää pillun karvat ja varsinkaan synnyttämään kiirehtiessä!

Nyppiikö teidän miehet juurineen munakarvansa + persvaosta?

Vierailija
17/30 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ihan tolkuton DDR-pusikko, kai sitä kannattaa siistiäkin. Muuten aivan sama, kunhan on normaalin puhdas.

Vierailija
18/30 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleen, että olisi edes tarvinnut.

Ja minä kun luulin olevani turhamainen.

Vierailija
19/30 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tullut mieleen, että olisi edes tarvinnut.

Ja minä kun luulin olevani turhamainen.

Vierailija
20/30 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen joskus työssä miettinyt, että miten tää ajeluhomma onnistuu, kun ei alueelle juuri näe.

Karvat on viimeinen mitä kätilö teissä ihmettelee. Ne on kaikilla. Laittakaa edes puhtaat ja ehjät alkkarit ja käykää alapesulla, niin aika hyvin alkaa.

Kyllä ne voi ajella näkemättäkin, kun pitää läheltä terää kiinni. KArvat tunteekin sormilla.

Muuten samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä