Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma aika ei mene tasan

Vierailija
17.12.2022 |

Meillä on 2 lasta ja olen vielä kotona muutaman kuukauden. Mies ei tunnu ymmärtävän, että myös minä tarvitsen omaa aikaa. Hän ajattelee, että se on omaa aikaa kun hoitelen perheen yhteisiä asioita lapsi mukanani. Jos ehdotan jotakin iltamenoa esim. Kaverin kanssa syömään, aina on jokin este.

Nyt sitten mies on mukavasti buukannut ensi viikolle iltamenoja. Tänä viikonloppuna hänellä oli jo pikkujoulut, ensi viikon illoille on varannut kahdelle päivälle tekemistä kummilastensa kanssa ja vielä pitäisi jouluostoksille päästä kaverin kanssa.

Laitoinpa vain ens viikolle merkinnän kalenteriin , että välillä minäkin olen muualla. Eikö miehet oikeasti ymmärrä, että myös perheen äidit tarvitsevat omaa aikaa?

Lisäksi mies ei ole huomioinut millään tavalla yhteistä aikaa isommalle lapsellemme, mutta kummilapsia on viemässä tempauksiin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei neuvottele menoistaan kanssasi, miksi sinunkaan pitäisi niin tehdä. Jatkat vain menojesi merkkasmista kalenteriin ja menet.

Vierailija
2/3 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aiemmin sanonut, että olisi kiva viedä omat lapset joulutoria katsomaan , niin harmittaa , että buukkaa ajan muille lapsille. Ja vielä jouluviikolle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä