Et ole bilettäjä. Ennen joulua lähdet juhlimaan. Mihin aikaan palaat?
Kommentit (21)
Riippuu juhlista ja niiden tyylistä sekä kotimatkan pituudesta. Lähtisin varmaan kotiin siinä puolilta öin, jolloin olisin kotona todennäköisesti viimeistään yhdeltä.
Korona-aikana en lähde. Muuten luultavasti lähtisin ajoissa ja palaisin ajoissa mikäli johonkin olisi mentävä.
Lähden kotiin viimeistään puoliltaöin.
Jos lähtisin juhlimaan enkä vain kahvittelemaan kaverin kanssa, niin saattaisin ottaa hotellin, mennä hyvään yökerhoon ja olla n 2 asti. Käyn harvoin, mutta joskus on kiva mennä ja nauttia.
Normaalisti asun täällä hevonhumpassa, ja liikun autolla, joten mieluummin harvemmin ja paremmin.
22.00 viimeistään, luultavasti jo aiemmin.
Olin työkavereiden kanssa pikkujouluja viettämässä kolmisen viikkoa sitten. Olin kotona noin 22:30, mutta olisin ollut aikaisemmin, jos julkiset olisivat kulkeneet minulle sopivamman ja odotusaikoja ei olisi ollut. N48
En ole bilettäjä, ennen joulua en mene juhlimaan.
2224 aikaan. Todennäköisemmin en kyllä edes lähde juhlimaan, koska otsikon sanoin en ole bilettäjä.
N23
Kotona viimeistään kello 20. En tilaa juomia enää kello 19 jälkeen, koska hinnat pompsahtavat.
Miten tuo ennen joulua liittyy tähän mitenkään?
Jaksan 1.00 asti jos seura on hauskaa.
Kotona on ihanaa. Tympeä ihmiset ja väkisin ylläpidetty seurustelu on nounou.
Kävin pikkujouluissa kun oli hyvä illallinen. Ihanaa ruokaa ravintolassa
Ja sitten kotiin, olin kotona yhdeksän jälkeen
Oli kivaa
En taida uskaltaa lähteä! Viimemmäksi kun kävin viihteellä nelisen vuotta sitten, reissu kesti päivää vaille kolme viikkoa. Palautumisesta neljä ensimmäistä päivää sairaalassa tipassa, joten...
M 47
En ikinä menis mihinkään baariin. En ole käynyt baareissa 17 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo ennen joulua liittyy tähän mitenkään?
No ihan vain siten, että ennen joulua kotihiiretkin saattavat käydä juhlimassa todennäköisemmin. Ap
Klo 02.00 olin kotona.