Porvoo Joulukylä - tervetuloa valmistautumaan jouluun!
Saitko kausitöitä vihreiden kuulien puolittajana? Ehdottiko mies joulupöytään 200 g makaronilaatikkoa vierasta kohti? Toiko anoppi lapselle kirpputorilta kasan kuluneita vaatteita ja nyt mietit, miten päästä niistä eroon?
Vai valmistaudutko jouluun pohtimalla, miksi et vieläkään ole löytänyt naista/miestä syystä X? Syökö Tinderin raadollisuus joulutunnelmaasi? Vai jättikö puoliso tänä vuonna taas jouluvalmistelut sinun harteillesi?
Tervetuloa Porvoon joulukylään, missä taiat tapahtuvat!
Kommentit (155)
Ne on kausivalot, ei jouluvalot! Nih!
Elikkä ollaan siis kaikki sovittu että joulupöytä on vegaaninen? Mahtavaa!
Help! Ajattelin jättää mieheni jouluaattona ja kertoa sen runomuodossa joulukortissa. Miten jatkuisi, mikä rimmaa joulusian kanssa?
Hei mieheni Antti
Olet tyhjän pantti
Aina sinä vain sohvalla makaat
(Makaisit joskus munkin kanssa)
Töissä oli rankkaa, sinä vain takaat.
Olet pelkkä joulusika
Vierailija kirjoitti:
Help! Ajattelin jättää mieheni jouluaattona ja kertoa sen runomuodossa joulukortissa. Miten jatkuisi, mikä rimmaa joulusian kanssa?
Hei mieheni Antti
Olet tyhjän pantti
Olet pelkkä joulusika
Tuleva eromme on sun vika!
Suunnitelmissa jouluhäät. Kaavaillaan vihkipäiväksi la 23.12, kun yleensä häät ovat lauantaisin. Tuossa jäisi sunnuntaille hyvä darrapäivä, eikä heti häiden jälkeen olisi työpäivä. Miltä kuulostaa?
Porvoo on kaunis varsinkin kesällä,sen vanha puoli. En vitsi lähteä tämä aika tai talvi sinne pussilla päiväksi ,kun omaa autoa ei ole .
Onko 171,85432617 cm pitkä joulupukki lyhyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei mieheni Antti
Olet tyhjän pantti
Olet pelkkä joulusikaTuleva eromme on sun vika!
Lasten vanukkaat syöt,
Minulle jätät kotityöt.
Olen tasolla 8 oleva pukki, joka on hyväsydäminen ja lihaksikas. Lisäksi minulla on upouusi Audi. Miksi saan siltikin vain tasojen 4-6 muoreja?
Miten sosiaaliluokkasi näkyy joulussasi?
Orpo leikkaa jouluna kinkun työttömiltä!
Mitä tulee jouluvanukkaaseen? Tarkoituksena on tehdä miehelle niin hyvä jouluvanukas, että jättää lasten paulat ja jackyt rauhaan.
Hyväileekö Porvoossa kaksi tonttua toisiaan holvikaaren alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nykyään sopivan woke Tiernapoika-ryhmä?
Otetaan se poika ensin pois. Tiernapersoonat.
Uniikit lumihiutaleet on itsessään tosi jouluisia.
Riittääkö yksi murjaani?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulu on pilalla! Mies oli mennyt kajoamaan kohvehtirasian alariville, vaikka ylärivillä oli vielä konvehteja syömättä. Mitä tekisitte tilanteessani? Laitanko miehen hakemaan kaupasta uuden konvehtirasian?
Jätä se sika.
Näin jouluna se kannattaa paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Orpo leikkaa jouluna kinkun työttömiltä!
Matalapalkkaisen pitää ihan itse kinkkunsa leikata.
Mitkä ovat tämän joulun hittilahjat alle kouluikäisille tytöille? Tyttäreni haaveili aikoinaan eläinlääkäribarbiesta ja löysinkin tuon varastojen uumenista. Myöhemmin teini-ikää lähestynyt tytär oli värjännyt barbien hiukset tusseilla ja piirtänyt mustekynällä meikit barbille. Olisikohan tuo kierrätysbarbie trendikäs lahja kummitytön 5 v tyttärelle? Kun se barbieleffa on muodissakin ja kierrätys on pop.
Ensitreffit joulusaunassa.
Kuulitteko jo maikkarin uutuudesta? Ohjelmassa sinkut pääsevät ensitreffeille joulusaunaan. Nakuna tietysti! Toivottavasti tällä kertaa osallistujien joukosta ei löyty mitään kaasomatteja ja rahkapetrejä.
Kyllästyin passaamaan perhettä ja menin jouluksi lakkoon. Tänä vuonna saavat tehdä laatikot ja kaiken itse! En laita rikkaa ristiin joulun eteen.
Tulen raportoimaan myöhemmin, miten sujuu.
120 yötä jouluun on?