Porvoo Joulukylä - tervetuloa valmistautumaan jouluun!
Saitko kausitöitä vihreiden kuulien puolittajana? Ehdottiko mies joulupöytään 200 g makaronilaatikkoa vierasta kohti? Toiko anoppi lapselle kirpputorilta kasan kuluneita vaatteita ja nyt mietit, miten päästä niistä eroon?
Vai valmistaudutko jouluun pohtimalla, miksi et vieläkään ole löytänyt naista/miestä syystä X? Syökö Tinderin raadollisuus joulutunnelmaasi? Vai jättikö puoliso tänä vuonna taas jouluvalmistelut sinun harteillesi?
Tervetuloa Porvoon joulukylään, missä taiat tapahtuvat!
Kommentit (155)
Vierailija kirjoitti:
Miksi valtio ei anna minulle ilmaista tyttöystävää, kun lapsilisätkin maksetaan tässä kuussa tuplana?
Osa tosissaan on tätä mieltä.🙄
Ärsyttää ouluna aikuisten lautapelit.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ketju
Niin, joulu on lasten juhla. Painu sinä kouvolatukkainen, räväkkä vela vaikka Munsalaan! Ja mene töihin!
Voi kumpa saisin sitä reikää:( Edes jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen eroa joulumuorista. Löytyykö salskealle ja nuorekkaalle hopeaketulle n. 25-vuotiasta seuraa Rovaniemen korkeudelta? Myös muu Lappi käy.
T. Joulupukki
Hei Jolupuki!
Minä olen Susan. USA. Malli ja läkäri. Olet komea! Haluasin matkusta luoksesi. Laitatko raha tililleni, minä lennän?
Mihin voi joulupyhinä viedä ulostusnäytteen 🙄
Värjäättekö muut kouvolatukan jotenkin jouluiseksi? Ehdotin puhelimessa kampaajalle yhdistelmää punainen, vihreä ja kultainen, mutta hän epäröi sen olevan hieman räikeä yhdistelmä ja käski minun vielä miettiä asiaa.
tunnistaako joku, mikä biisi soi radiossa? ool ai vant foo krismäs is juu
Vaimo ei ymmärrä, että minulla on työaika.
Teen yleensä etätyötä. Kotona muori ja pieni tonttu alle 1 v. Miten saada vaimo ymmärtämään, että en vain voi olla jouluna kotona?
T. Joulupukki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellinen ketju
Niin, joulu on lasten juhla. Painu sinä kouvolatukkainen, räväkkä vela vaikka Munsalaan! Ja mene töihin!
Niin just. Tänne tartte tulla pilaamaan toisten joulua. Sus sika mehtään.
Saako Porvoon kaupungin mailta käydä hakemassa itselleen joulukuusen?
Miten te muut yläluokkaan kuuluvat vietätte joulua? Ollaan akateeminen lapseton pariskunta ja suunnitelmissa olisi nauttia joulusta ihan kahdestaan kynttilänvalossa tunnelmoiden. Joulupöytään tulee alkuun tyylikkäitä alkupaloja ja juomaksi shampanjaa, pääruuaksi italialaistyyppisiä jouluruokia. Ei mitään suomijunttien kinkkuja ja laatikoita. Musiikkina meillä on jazzahtavaa joulumusiikkia. Keskustelemme yhteiskunnallisista aiheista ja nautimme toistemme seurasta. Ei todellakaan juosta missään sukulaisissa pakkopullavierailuilla.
Vierailija kirjoitti:
Miten te muut yläluokkaan kuuluvat vietätte joulua? Ollaan akateeminen lapseton pariskunta ja suunnitelmissa olisi nauttia joulusta ihan kahdestaan kynttilänvalossa tunnelmoiden. Joulupöytään tulee alkuun tyylikkäitä alkupaloja ja juomaksi shampanjaa, pääruuaksi italialaistyyppisiä jouluruokia. Ei mitään suomijunttien kinkkuja ja laatikoita. Musiikkina meillä on jazzahtavaa joulumusiikkia. Keskustelemme yhteiskunnallisista aiheista ja nautimme toistemme seurasta. Ei todellakaan juosta missään sukulaisissa pakkopullavierailuilla.
Meillä kuunnella huzzahtavaa joulumusiikkia ja pukeudutaan seksahtavasti, mutta ollaankin alempaa keskiluokkaa.
Anoppi tulee kylään jouluna, mitä tarjottavaa joulupöytään? Pitäisi olla munaton, maidoton, sokeriton, pähkinätön, suolaton, hajuton ja mauton.
Uskaltaako joulukirkkoon enää mennä? Viimeksi, kun katsoin telkkarista jumalanpalvelusta, niin siellä sambattiin kirkossa. Olen huono tanssimaan, joten ajatus jostain joulurumbasta tai aattovalssista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Anoppi tulee kylään jouluna, mitä tarjottavaa joulupöytään? Pitäisi olla munaton, maidoton, sokeriton, pähkinätön, suolaton, hajuton ja mauton.
Anoppi toivotetaan tervetulleeksi ja annetaan lasi vettä. Vaihdetaan eteisessä 30 sekunnissa kuulumiset ja sen jälkeen tarjotaan taas lähtömalja, eli lasi vettä ja todetaan: nähdään taas ens jouluna.
Joko on jouluvalmisteluihin tarvittava sairauslomaputki haettu?
Hyvä aloittaa Porvoossa jouluvalmistelut tänä vuonna aikaisin.
Haluaisin valmistaa ananaskonvehteja itse. Miten saisin ananaslonkerosta valmistettua sopivan täytteen?
Vierailija kirjoitti:
Hakemaasi kinkkusiivua ei voida näyttää.
File not found, how about potka?
Hjälp! Miten valmistetaan jouluksi ketogeenistä perunalaatikkoa?