Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Porvoo Joulukylä - tervetuloa valmistautumaan jouluun!

Vierailija
16.12.2022 |

Saitko kausitöitä vihreiden kuulien puolittajana? Ehdottiko mies joulupöytään 200 g makaronilaatikkoa vierasta kohti? Toiko anoppi lapselle kirpputorilta kasan kuluneita vaatteita ja nyt mietit, miten päästä niistä eroon?

Vai valmistaudutko jouluun pohtimalla, miksi et vieläkään ole löytänyt naista/miestä syystä X? Syökö Tinderin raadollisuus joulutunnelmaasi? Vai jättikö puoliso tänä vuonna taas jouluvalmistelut sinun harteillesi?

Tervetuloa Porvoon joulukylään, missä taiat tapahtuvat!

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjälp! Miten valmistetaan jouluksi ketogeenistä perunalaatikkoa?

Vierailija
82/155 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valtio ei anna minulle ilmaista tyttöystävää, kun lapsilisätkin maksetaan tässä kuussa tuplana?

Osa tosissaan on tätä mieltä.🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ouluna aikuisten lautapelit.

Vierailija
84/155 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen ketju

Niin, joulu on lasten juhla. Painu sinä kouvolatukkainen, räväkkä vela vaikka Munsalaan! Ja mene töihin!

Vierailija
85/155 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa saisin sitä reikää:( Edes jouluna.

Vierailija
86/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harkitsen eroa joulumuorista. Löytyykö salskealle ja nuorekkaalle hopeaketulle n. 25-vuotiasta seuraa Rovaniemen korkeudelta? Myös muu Lappi käy. 

T. Joulupukki

Hei Jolupuki!

Minä olen Susan. USA. Malli ja läkäri. Olet komea! Haluasin matkusta luoksesi. Laitatko raha tililleni, minä lennän?

Vierailija
87/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin voi joulupyhinä viedä ulostusnäytteen 🙄

Vierailija
88/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjäättekö muut kouvolatukan jotenkin jouluiseksi? Ehdotin puhelimessa kampaajalle yhdistelmää punainen, vihreä ja kultainen, mutta hän epäröi sen olevan hieman räikeä yhdistelmä ja käski minun vielä miettiä asiaa.

Vierailija
89/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistaako joku, mikä biisi soi radiossa? ool ai vant foo krismäs is juu

Vierailija
90/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ymmärrä, että minulla on työaika.

Teen yleensä etätyötä. Kotona muori ja pieni tonttu alle 1 v. Miten saada vaimo ymmärtämään, että en vain voi olla jouluna kotona?

T. Joulupukki

Vierailija
91/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellinen ketju

Niin, joulu on lasten juhla. Painu sinä kouvolatukkainen, räväkkä vela vaikka Munsalaan! Ja mene töihin!

Niin just. Tänne tartte tulla pilaamaan toisten joulua. Sus sika mehtään.

Vierailija
92/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Porvoon kaupungin mailta käydä hakemassa itselleen joulukuusen?

Vierailija
93/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muut yläluokkaan kuuluvat vietätte joulua? Ollaan akateeminen lapseton pariskunta ja suunnitelmissa olisi nauttia joulusta ihan kahdestaan kynttilänvalossa tunnelmoiden. Joulupöytään tulee alkuun tyylikkäitä alkupaloja ja juomaksi shampanjaa, pääruuaksi italialaistyyppisiä jouluruokia. Ei mitään suomijunttien kinkkuja ja laatikoita. Musiikkina meillä on jazzahtavaa joulumusiikkia. Keskustelemme yhteiskunnallisista aiheista ja nautimme toistemme seurasta. Ei todellakaan juosta missään sukulaisissa pakkopullavierailuilla.

Vierailija
94/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te muut yläluokkaan kuuluvat vietätte joulua? Ollaan akateeminen lapseton pariskunta ja suunnitelmissa olisi nauttia joulusta ihan kahdestaan kynttilänvalossa tunnelmoiden. Joulupöytään tulee alkuun tyylikkäitä alkupaloja ja juomaksi shampanjaa, pääruuaksi italialaistyyppisiä jouluruokia. Ei mitään suomijunttien kinkkuja ja laatikoita. Musiikkina meillä on jazzahtavaa joulumusiikkia. Keskustelemme yhteiskunnallisista aiheista ja nautimme toistemme seurasta. Ei todellakaan juosta missään sukulaisissa pakkopullavierailuilla.

Meillä kuunnella huzzahtavaa joulumusiikkia ja pukeudutaan seksahtavasti, mutta ollaankin alempaa keskiluokkaa.

Vierailija
95/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tulee kylään jouluna, mitä tarjottavaa joulupöytään? Pitäisi olla munaton, maidoton, sokeriton, pähkinätön, suolaton, hajuton ja mauton.

Vierailija
96/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako joulukirkkoon enää mennä? Viimeksi, kun katsoin telkkarista jumalanpalvelusta, niin siellä sambattiin kirkossa. Olen huono tanssimaan, joten ajatus jostain joulurumbasta tai aattovalssista ei kiinnosta.

Vierailija
97/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi tulee kylään jouluna, mitä tarjottavaa joulupöytään? Pitäisi olla munaton, maidoton, sokeriton, pähkinätön, suolaton, hajuton ja mauton.

Anoppi toivotetaan tervetulleeksi ja annetaan lasi vettä. Vaihdetaan eteisessä 30 sekunnissa kuulumiset ja sen jälkeen tarjotaan taas lähtömalja, eli lasi vettä ja todetaan: nähdään taas ens jouluna.

Vierailija
98/155 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on jouluvalmisteluihin tarvittava sairauslomaputki haettu?

Vierailija
99/155 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaa Porvoossa jouluvalmistelut tänä vuonna aikaisin.

Haluaisin valmistaa ananaskonvehteja itse. Miten saisin ananaslonkerosta valmistettua sopivan täytteen?

Vierailija
100/155 |
21.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemaasi kinkkusiivua ei voida näyttää.

File not found, how about potka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi