Seurustelisitteko aasialaisen miehen kanssa, joka syö koiria?
Näin semmosen aasialaisen miehen johon ihastuin, toin hänet mun kotiin ja me vähän sex pesukoneen päällä, mutta nyt paljastuikin eräs asia: Hän Syö KOIRIA!!!!!!!! Voisitteko seurustella tällaisen miehen kanssa? En tiedä juuri minkä maalainen on, mutta eikös ne kaikki aasialaiset ole ihan samanlaisia...
Kommentit (22)
Ap, mee vaikka m4sturboimaan. Ääliö.
Ei tässä mitään rasistista ole. Vietin 2 viikkoa joskus aaasialaisessa maassa, ja ravintolassa oli joka päivä tarjolla koiran lihaa. Itse en syönyt. Moni seurueessani kuitenkin söi.
Kyllä, mikäli tekee minullekin perinneherkkua. Tykkään aasialaisista ruuista.
Syökö kukaan palstalaisista possua?
Näytän itäeurooppalaiselta kuulantyöntäjältä koon vuoksi toisen kokoon verrattuna (aasiassa omat koot), niin en varmaan siinä mielessä voisi seukata. Ei koirien syönti hyvä asia ole.
löydät pano poikasi kun siru löytyy vatsasta saat seurannan kännyysi. kukahan sinutkin enään huolii tuskin kukaan
Yritä nyt pitää hyvä mies. Kiireesti haet löytöeläintalosta pulskan koiran tai pari.
Ja tilaat rescue koiria.
Suostuisitko seurustelemaan suomalaisen miehen kanssa joka on syönyt koiraa?
No itse asiassa turha kysymys koska tuskin kelpuuttaisin sinua kun vaikutat tiukkapipoiselta kipsipillulta.
En. Syöttäisin tollasen ukon koirille.
Vierailija kirjoitti:
En. Syöttäisin tollasen ukon koirille.
Hitler olisi ylpeä sinusta.
Voisitko lainata päiväksi?
t. räksyttävän koiran naapurissa asuva.
Vierailija kirjoitti:
Syökö kukaan palstalaisista possua?
Tämä. Jonkun koiranlihan mutustaminen ei ole brutaaliudessaan mitään älykkään sian lihan mässyttämiseen verrattuna. Itse syön silti sikaa, mutten koiraa.
Syödäänhän Suomessakin lehmiä/vasikoita, lampaita/karitsoita, sikoja/porsaita, kanoja. Miten nämä eroavat koirasta? Kerropa se! Sinä olet tottunut näitä syömään ja hän on tottunut syömään koiria. Kaikki nämä eläimet ovat arvokkaita, mutta kuinka niitä kohdellaan onkin sitten eri asia.
En muista onko ex syönyt koiraa kotimaassaan. Mua ei haittaa.
Ilmiannettu rasistisena.